Příhřev motoru ASV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Marek3L
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 22 dub 2015, 22:23
Bydliště: Rozsochatec, okr. Havl. Brod

Re: Příhřev motoru ASV

Příspěvek od Marek3L »

marejo píše:Ahoj neví prosím někdo adresu mapy v řj pro řízení elektrického příhřevu vody v závislosti na teplotě ?? je to 1.9 ASV, dík
nevím každopádně na ohřev vody to má pramalý vliv. bere si to signál z DFM alternátoru o jeho zatížení a podle toho to zapíná vypíná
Autoelektrikář, diag VAG, Fiat/Alfa/LAncia, opravy alternátorů a startérů. Provedu veškeré opravy včetně převodovky/hydrauliky na VW Lupo 3L 1.2TDI.

AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L

776 490 174
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Spravne,teplo necitis hned,az po cca 3 km to zacne fukat teply vzduch. Netreba zabudat ze diesel sa zohreje neskor ako benzin. Tie zhavicky ti zapinaju na zaklade teploty vodu,kt.vyhodnocuje rj motora a na zaklade toho pusta rele,bud jedno alebo obidve. Ako si skusal tie zhavicky? Mal si ich vybrate? Skusal si ich zapojit niekde na stole? Ja som ich mal podla meraku ok ale ked som ich hodil na stol a zapojil na nabijacku 12V tak hriali ale vobec neboli zerave,iba jedna cca do polovice,tak som ich vymenil a pokoj.
Uživatelský avatar
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3508
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

jofa píše:Spravne,teplo necitis hned,az po cca 3 km to zacne fukat teply vzduch. Netreba zabudat ze diesel sa zohreje neskor ako benzin. Tie zhavicky ti zapinaju na zaklade teploty vodu,kt.vyhodnocuje rj motora a na zaklade toho pusta rele,bud jedno alebo obidve. Ako si skusal tie zhavicky? Mal si ich vybrate? Skusal si ich zapojit niekde na stole? Ja som ich mal podla meraku ok ale ked som ich hodil na stol a zapojil na nabijacku 12V tak hriali ale vobec neboli zerave,iba jedna cca do polovice,tak som ich vymenil a pokoj.
mer;l jsem je normalne v aute odpojene pres amper metr. Jeden na plus druhy na svicku. Tyhle maji nejakych 14A a na zhaveni 20A. Pokazdy kdyz to merim takhle a hodnota stoupne vim ze je ok. Overeno i vyndana z auta. A je jasny ze diesel a benzin se neda porovnat.
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

A po kolkych km ti zhruba zacne fukat teply vzduch?pokial to je do 3 km tak si myslim ze to je ok,takisto to mam aj ja a viac s tym nespravis.ked su este silne mrazy tak zvyknem hodit kryt na spodnu mriezku chladica,niekto hovori ze to je blbost ale ja mam s tym velmi dobre skusenosti,uz len pre to ze pri jazde mrazivy vzduch neprudi cez chladic a tym padom ani na motor,resp.olejovu vanu
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Samozřejmě, že zakrytí celého chladiče o mnoho urychlí ohřátí motoru na pracovní teplotu. Léta ho zakrývám když nasazuji zimní pneu a odkrývám při přezouvání na letní.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Když si ty 3 rozpálené žhavičky představíš v 10mm hadici,která je 20cm dlouhá do topení,tak to musí topit. Když je zapnu na místě bez motoru,ihned je to jak varná konvice a mohu ovzdušnovat okruh.Odběr mají veliký,jedna jediná nelze přes relé do 30A. Relé shoří. ( mě dvě ).Vytížení altíku vyskočí při nastartování na 100% a při nabité baterce( po km jízdy ) je altík vytížen 50 %.
Všichni kritizují-to je blbý,to nepomáhá,atd. ale sami to nemají a tak píšou bludy.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
carel
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 lis 2007, 00:07
Bydliště: Praha

Příspěvek od carel »

600w je jak nic ,....... 5kw bufík má co dělat aby si poradil s ledovou vodou za 5minut.
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Presne,takisto to mam a nestazujem si,ovela rychlejsie sa to zohreje ako auta bez ohrevu.a presne ako pise martisidlo,ak mas funkcne zhavice tak to po chvilke vrie,ak to nemas na vypinac staci prilozit kabel +pol baterie na zhavic a po chvilke musis pocut ako voda vrie.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14271
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Vím o autech co měli tenhle systém nefunkční, buď upadlý kabel hned u fajfky nebo žhavič-e ve zkratu že prdala pojistka a nebo žhavka prostě nešla, tak po opravě spokojenost, že je přínos znát.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“