96kw AWX - spojka šmýka, čo dalej
Napsal: 12 bře 2016, 03:01
Mám 96kw AWX, originál 270 000 5 kvalt, a je tam aj pôvodná spojka 228mm dvojhmota všetko, ide o to že na aute je čip na cca 175 koní, a začala už šmýkať spojka na 4q a 5q.
Nakolko chcem auto predať čoskoro lebo budem kupovať nové, ale nechcem ho predávať so šmýkajúcou spojkou, chcem do toho investovať čo najmenej € , len aby to nešmýkalo.
Aká varianta bude najlepšia?
1. vymeniť komplet spojku (bez zotrváka), mám za dobrú cenu SACHS a možem ju dať ešte preobložiť HDSkom, ale na druhej strane čítal som, že može šmýkať aj kvoli zlému zotrváku, tak nechcem nahodiť spojku a nakonec to stále bude šmýkať. Má niekto s týmto skúsenosť?
2. nakolko spojka je ešte okrem šmýkania v super stave (nepíska, pedál nevibruje, netrasie, netrhá pri rozjazde nič proste okrem šmýkania žiadne náznaky) napadlo ma ked už je tam tá origo z prvo výroby, tak vytiahnuť len lamelu a nechať nanovo preobložiť a zvyšok nechať tak ako je. Len to neviem či by to vydržalo má niekto skúsenosti? Lebo čítal som že aj ked je slabý prítlačák tak môže šmýkať, len nevyznám sa či sa to dá nejako skorigovať preobložením lamely alebo ako.
Dočítal som sa aj takú info ževraj spojky šmýkajú väčšinou nie kvoli zlej lamele spálenej, ale zlému prítlačáku, tak teraz neviem ako.
čítal som rozne skusenosti na internete, ako nová LUK sada začala kadejako vibrovať, pískať, hučať, neviem čo, ževraj tie spojky z druho výroby sú nič moc, tak som uvažoval či by nebolo lepšie nechať tam všetko origo len preobložiť tú lamelu, kedže ako vravím okrem šmýkania tá spojka nemá žiadnu chybu.
Meniť to komplet so zotrvákom nechcem to je vela penazí, zaujimaju ma len skúsenosti.
Ja už na tom nespravím viac ako 10 000 takže nejaká životnosť ma nezaujíma, len aby to po výmene nešmýkalo, lebo už to začína aj na 3ke šmýkať pomaly.
diky
Nakolko chcem auto predať čoskoro lebo budem kupovať nové, ale nechcem ho predávať so šmýkajúcou spojkou, chcem do toho investovať čo najmenej € , len aby to nešmýkalo.
Aká varianta bude najlepšia?
1. vymeniť komplet spojku (bez zotrváka), mám za dobrú cenu SACHS a možem ju dať ešte preobložiť HDSkom, ale na druhej strane čítal som, že može šmýkať aj kvoli zlému zotrváku, tak nechcem nahodiť spojku a nakonec to stále bude šmýkať. Má niekto s týmto skúsenosť?
2. nakolko spojka je ešte okrem šmýkania v super stave (nepíska, pedál nevibruje, netrasie, netrhá pri rozjazde nič proste okrem šmýkania žiadne náznaky) napadlo ma ked už je tam tá origo z prvo výroby, tak vytiahnuť len lamelu a nechať nanovo preobložiť a zvyšok nechať tak ako je. Len to neviem či by to vydržalo má niekto skúsenosti? Lebo čítal som že aj ked je slabý prítlačák tak môže šmýkať, len nevyznám sa či sa to dá nejako skorigovať preobložením lamely alebo ako.
Dočítal som sa aj takú info ževraj spojky šmýkajú väčšinou nie kvoli zlej lamele spálenej, ale zlému prítlačáku, tak teraz neviem ako.
čítal som rozne skusenosti na internete, ako nová LUK sada začala kadejako vibrovať, pískať, hučať, neviem čo, ževraj tie spojky z druho výroby sú nič moc, tak som uvažoval či by nebolo lepšie nechať tam všetko origo len preobložiť tú lamelu, kedže ako vravím okrem šmýkania tá spojka nemá žiadnu chybu.
Meniť to komplet so zotrvákom nechcem to je vela penazí, zaujimaju ma len skúsenosti.
Ja už na tom nespravím viac ako 10 000 takže nejaká životnosť ma nezaujíma, len aby to po výmene nešmýkalo, lebo už to začína aj na 3ke šmýkať pomaly.
diky