x-trail po vyměně hlavy nejde nastartovat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jenik 328
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 21 srp 2012, 00:13

x-trail po vyměně hlavy nejde nastartovat

Příspěvek od Jenik 328 »

Dobry den,na x-trailu 2,2di 84kw jsme měnili hlavu z duvodu upadleho ventylu,ktery rozsekal spalovaci prostor,od te doby jde nastartovat pouze na eter :-),na naftu začne škitat s vyfuku vali bily dym,ale nenaskoči cely motor sme prošli jestli sme na něco nezapoměli,vše se zda byt v pořatku.Děkuji za každou radu.[/u]
x.gon
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 17 led 2011, 13:33
Bydliště: Brno Venkov

Příspěvek od x.gon »

že by špatně nastavené čerpadlo..
Multivan T5, 2.5tdi 128kw
Octa 2 FL 1.9TDI 77KW
Honda Hornet 600
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Taky bych řekl, pokud má motor kompresi, naftu to vstřikuje a kouří to přesto bíle, nafta se vstřikuje patrně pozdě..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Co tam je za značku vstřikovačů?
Jenik 328
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 21 srp 2012, 00:13

Příspěvek od Jenik 328 »

vstřikovače tam sou denzo,řetěz mam na značkach jak se na tom nastavuje předvstřik?
Jenik 328
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 21 srp 2012, 00:13

Příspěvek od Jenik 328 »

ted mě ještě napadlo na nove hlavě kterou sem sehnal byl delši snimač vačky s 3pin.konektorem tak sem ho přehodil i s tim nalitkem za puvodni, ale nechal jsem tam to impulzni kolo s te nove hlavy,nevi někdo jestli byvaji ty kola stejne popř jestli by to mohla byt přičina?i když snimač odpojim tak se to chova stejně.děkuji
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Pokud je jiné impulzní kolo tak tomu jednotka nerozumí.Dej tam co tam patří.
Jenik 328
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 21 srp 2012, 00:13

Příspěvek od Jenik 328 »

ja pravě nevim jestli sou ty kola jine a to druhe tet nemam u sebe
Jenik 328
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 21 srp 2012, 00:13

Příspěvek od Jenik 328 »

tak kolo sem vyměnil a už je to lepči tet to naskoči a zdechne takže ještě budu muset doladit to čerpadlo,poradi mi prosim někdo jak tam nastavit předvstřik,pokud to vubec jde? :)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, to už je comon rail ne ?
Tam toho asi moc nenastavíš, je třeba hledat jinde..
Jenik 328
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 21 srp 2012, 00:13

Příspěvek od Jenik 328 »

je to comonreil,ještě mě napadlo jestli nezustava otevřeny egr,zkoušel sem to startovat na eter a jak to chytlo tak to valilo tolik dymu že nebylo vidět na krok :D kdysi mi to udělalo HDIčko :)
sathol
Přispěvovatel
Příspěvky: 947
Registrován: 03 lis 2007, 08:53

Příspěvek od sathol »

mas ten řetěz urcite dobře?????
když to je common tak co tam chcete nastavovat na cerpadle (wallbash)
napoj diagnos a podivej se na data..
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

To jsou ty skládačky rozdílných typů.Naposled to delal kolega na cedoj crti starší motor byl nesehnatelnej tak vzaly novější a stejnej problém nakonec to musel přeskládat včetně vaček a rozvodovej kol.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

geo píše:To jsou ty skládačky rozdílných typů.Naposled to delal kolega na cedoj crti starší motor byl nesehnatelnej tak vzaly novější a stejnej problém nakonec to musel přeskládat včetně vaček a rozvodovej kol.
přesně...jeden trochu jinak vykrojenej plech na vačce (impulsní ) a problém jak prase, a to to naoko vypadá stejně..
Odpovědět

Zpět na „Nissan/Infiniti“