Premium úprava VW T5 2.0BiTDI (CFCA) 180 PS.
Nejprve provedeme vstupní diagnostiku vozu společně s dynamickou zkouškou výkonu na 4×4 válcové zkušebně DIESELPOWER. Následuje vyčtení sériových dat, jejich analýza včetně případné aktualizace na nejnovější softwarovou verzi. Poté přistoupíme k úpravě dat v řídící jednotce na míru Vašemu vozu, kterou završíme zkouškou na válcové zkušebně pro ověření parametrů. Po pečlivém odladění, zohledňujícím zachování maximální bezpečnosti a spolehlivosti vozu, bylo u tohoto vozidla dosaženo konečných 213 PS a 465 Nm.
Touto úpravou získáte:
zvýšení výkonu až o 33 PS a 65 Nm
snížení spotřeby paliva až o 10%
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech
Video zde: https://www.youtube.com/watch?v=Kuye8qw ... ooX2RuIM1W
Akcelerace po úpravě: https://www.youtube.com/watch?v=A1nD38D ... 1W&index=1
Více zde:
http://dp-race.com/2016/03/23/vw-t5-bitdi/
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=3
https://www.instagram.com/dieselpower_s.r.o/
https://plus.google.com/b/1072377140992 ... 6182107313
https://twitter.com/DIESELPOWERcz
Tuto úpravu můžete objednat zde: http://dp-race.com/shop/t5-7h-facelift- ... kw455nm-2/
#vw, #chiptuning, #tdi, #bitdi, #vwt5, #t5bitdi, #volkswagent5,
VW T5 BiTDI 180PS to 213PS by DIESELPOWER
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Žije ten motor ještě? Už z výroby je dost "nafouklej" a průšvihovej(četl jsem něco o vnitřním pochromování egru vs nikasilový vložky, atd.atd.), takže chipovat ho je od majitele docela hazard...
A jak se u takovýho motoru řeší třeba mapy "z pr... do huby"(LPEGR), mění se na nich něco? Řeším teď jeden 2x flashovanej(naposled v 2029 🤭), kterej se po startu sám udusí(a ani nezapíše chybu), ale při vyřazení podtlak.regulace velkýho turba to zapíše chybu regulace a jak jí to odstaví, běží ok...
A když chci začít přehráním sw za origo, tvrdí mi, že v tom hledám velký složitosti aneb že se drbu pravou rukou za levým uchem... 😁
A jak se u takovýho motoru řeší třeba mapy "z pr... do huby"(LPEGR), mění se na nich něco? Řeším teď jeden 2x flashovanej(naposled v 2029 🤭), kterej se po startu sám udusí(a ani nezapíše chybu), ale při vyřazení podtlak.regulace velkýho turba to zapíše chybu regulace a jak jí to odstaví, běží ok...
A když chci začít přehráním sw za origo, tvrdí mi, že v tom hledám velký složitosti aneb že se drbu pravou rukou za levým uchem... 😁
pašíkombi AFN B597
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele: