Stránka 1 z 2
x6
Napsal: 24 bře 2016, 12:14
od dreizig5
zdravím,x6 3.0d 173kw nejde nastartovat,po zmačknutí tlačítka se všechno vypne a nic se neděje,nejde vubec el. na ovladání starteru,borec si měnil starter a neodpojil baterku,při vzměně škrkl drátama o kostru,někdo se něco asi vypalilo,ale nemužu najit kde a co?pojistky u řj ok,u spolujesdce taky,a v zadu v kufru taky,žádný jiní pojistky sem nenašel.nějaké napady???
na diag to piše svorka padesát,žadný signál.v měřenich hodnotach svorka 50 nula voltu a nula amper
a patrola na baterce taky ok.
ještě doplním,je to automat xdrive
dík
Napsal: 24 bře 2016, 14:19
od dhfool
Spíš bych řekl, že si škrtnul 30 o 50 a CAS modul kaput. No prima práce, novej CAS + kodování v BMW... Napájení CAS je u spolujezdce 40A a 5A, ale říkáš, že jsou ok, tak ta CASka bude cítit po klobásách

Napsal: 24 bře 2016, 16:06
od dreizig5
já ten startér neměnil,já si vždy baterku odpojuju,kort u takovýho auta.cas mě napadl hned co jsem nenašel žadnou mrdlou pojistku,tak sem ho brakl a není tam nic vidět,ale asi bude ko.už sem zehnal druhej,tak jak dojde tak budu laborovat,nevíš jestli to pujde spárovat přes icom?s bmw moc zkušeností nemám
dík
Napsal: 24 bře 2016, 18:00
od dhfool
Přes ICOM, potažmo ISTu to nepůjde, pokud ovšem nemáš nový CAS a přístup do Mnichova. Mělo by to jít přes BMW Standart Tools, ale přeji hodně štěstí...
Napsal: 25 bře 2016, 00:01
od de-nitro
to jentak nesparujes,tydle ksefty nemusej ani v bmw a nektery serie jednotek vubec nedelaj protoze se skoro vzdycky zkurvej kdyz se aktualizujou.mozna si mel rovnou koupit komplet ecu,cas,klice od jednoho darce.
Napsal: 25 bře 2016, 17:12
od matiz
Na pojistky v rozvadeci proudu ses dival ? Kupovat novou cas s ecu a klicema - vetsi picovinu jsem jeste neslysel. To je cesta dostat se do dobreho pruseru, nesedi vin, fa, to neni reseni ale zpraseni auta tim nejhrubsim zpusobem. Nehlede na to ze takove auto bude neprodejne...
Cas ani dde nebo dme se teda nijak zvlast nesere, ani jine ecu, ani provozem, ani aktualizacema. Mam jich za sebou fakt dost a bez jedinne ztraty a doufam ze to tak i zustane...
Podle mne je problem v rozvadeci proudu, je namontovany primo na baterce... Zkontroluj to, nejspis ti tam prohorely ty nejsilnejsi pojistky.
Cizi cas nesparujes ani s tool32, nesedi vin, isn, klice - nepovoli start. A nemas sanci to zmenit.
Mimochodem odvaha fakt nechybi u takoveho auta si neodpojit baterku, baworaky hori rychle a kvalitne... Priznam se ze tohle bych si nedovolil. Zvlast kdyz je ta baterka odpojena za minutu...
Napsal: 25 bře 2016, 18:04
od dreizig5
pojistky na baterce sem kontroloval.všechny sou ok.prostě zmáčkneš tlačítko start,začne vyjíždět volant a najednou pic,budíky zhasnou zajede volant a nic se neděje,a na ovládání starteru nejde proud,na tlustej silovej kabel ano.ještě nějakej nápad???
a nejde ten cas přizbusobit istou???
Napsal: 25 bře 2016, 18:23
od matiz
dej vin.
cas samozrejme istou synchronizovat jde, ovsem jen a pouze pokud ma vsechny nalezitosti, cizi cas rozhodne ne a koledujes si o pruser jen tim ze ho tam strcis.
nacist to auto jde nebo nejde? jestli jde co vypisuje?
Napsal: 25 bře 2016, 18:39
od matiz
vsechny tyto pojistky jsi meril a jsou OK?
Newvim proc tady nejde vkladat priloha, ale budiz, dam to k sobe...
http://bmwcoding.cz/20160325_183242_SSP ... XXXXXX.xps
Napsal: 25 bře 2016, 20:41
od dhfool
dreizig5 píše:pojistky na baterce sem kontroloval.všechny sou ok.prostě zmáčkneš tlačítko start,začne vyjíždět volant a najednou pic,budíky zhasnou zajede volant a nic se neděje,a na ovládání starteru nejde proud,na tlustej silovej kabel ano.ještě nějakej nápad???
a nejde ten cas přizbusobit istou???
Takže ti nesepne ani 15?
Napsal: 25 bře 2016, 21:33
od matiz
Nejspis sepne, ale neudrzi se, resetne se to a padne protoze je podle mne nejaka cast napajeni nefunkcni, at uz v rozvadeci nebo v zadnim ci prednim pojistkovem bloku... Nicmene ono to bude asi zavsivenejsi a s nejvetsi pravdepodobnosti nemame "vsechny" informace, ale starter neni nicim jisteny, takze prostym "skrtnutim" by se melo sice zacit svarovat, ale nemelo by dojit k nejake vetsi destrukci mimo hlavni rozvadec, pripadne spojeni pres kastli. Ovladani starteru spina cas a jen pri zmacknuti tlacitka a jsou li dodrzeny vsechny nalezitosti ( spravny klic a synchronizace cas dde - ok), takze i kdyby se privedl jakykoliv pol na ovladani starteru je to bezpredmetne a na funkci zivocichare to nema vliv. Pokud to bylo jen letme skrtnuti tak by to baterka mela vydrzet. Taky muze byt v hajzlu a pada to z naprosto trivialniho duvodu ze neni schopna dodat patricny proud, to auto si papne nekolik desitek amper jenom pri zapnute 15 kdyz ceka na start, pokud baterka neni schopna pri pokusu o start dodat proud, klesne napeti a reset, jenze obvykle se to chova tak, ze se ihned vrati do "posledniho" znameho stavu, cili zapalovani on, dalsi reset a tak to pokracuje neustale dal. Ze by to natvrdo CAS chcipla a all off jsem jeste nevidel, ale videl jsem toho jeste malo -))) Nicmene predpokladam ze takovou trivialitu je zase schopny kazdy komu vozi X6 ihned odhalit, protoze trivialita a kdo dela takove auta nejspis zaklady ovlada a pozna mrtvou baterku, takze si myslim ze zakopany pes bude nekde jinde.
Mam rad takove zlobive auta -))))
Napsal: 25 bře 2016, 22:16
od dhfool
Hlavně po tomhle : " zmáčkneš tlačítko start,začne vyjíždět volant a najednou pic,budíky zhasnou zajede volant a nic se neděje" ta baterka vypadá reálně.
Stejně by mě zajímalo, co se stane, když dostane CAS ve stavu off na 50 plnou nálož... Nechceš to v práci zkusit?

Napsal: 25 bře 2016, 22:25
od matiz
Ti to klidne reknu az nekdy zas prijedu -))
Napsal: 29 bře 2016, 15:51
od dreizig5
vyřešeno
Napsal: 29 bře 2016, 18:37
od dodi911
no priznaj sa
