Rozvody,zotrvačník,štart.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fanny112
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 01 úno 2015, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Rozvody,zotrvačník,štart.

Příspěvek od fanny112 »

Zdravím Vás.Po výmene rozvodov auto štartovalo na brnk za studena aj za tepla.Spotreba na voľnobehu 0,5-0,7 s klímou.Po výmene zotrvačníka komplet sada Sachs asi po dvoch dňoch mi auto začalo horšie štartovať pri zohriatom motore. Pozrel som nastavenie rozvodov cez VAG a bolo tam -5,4. Za studena ok.Skúšal som nastaviť rozvody na 0,0 no to už vôbec nechcelo naskočiť najlepšie sa mi to zdalo pri -1,9 tak som to tak nechal.Pred tromi dnami mi spotreba na voľnobehu vybehla na 0,7l pri vypnutej klíme a auto už totálne zle za tepla štartovalo.Rozvody na -1,9 a hodnoty na voľnobehu sa vôbec nemenili ani do - ani do + . Bol som teraz v Slovenskom raji tak som prešiel 680km.Na parkovisku pri diaľnici som už myslel že to ani nenaskočí.Dnes som zasa nastavoval rozvod cez VAG. Na hodnote 0,0 spotreba na voľnobehu a všetko vypnuté 1,4 l . Od hodnoty -1,9 spotreba 0,5 l bol som až po hranicu -7,8 a auto štartovalo celkom dobre/teplý motor no nie na prevádzkovej teplote/. Teraz to mám na -5,4 .Môže mať výmena zotrvačníka s týmto niečo spoločné?
RozvodyContitech, spojka sada SACHS.
Škoda Superb 1.9 TDI,85Kw ,2008 kod: BPZ
fanny112
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 01 úno 2015, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od fanny112 »

Včera som mal vonku štartér, uhlíky skoro celé, všetko som vyčistil premazal. Nič sa nezmenilo. Až keď som pri teplom motore odpojil cidlo teploty,tak to naskocilo asi na 3 otocku. Tak som behol tam kde mi robili chip aby mi upravil software. Tak sa aj stalo,no nepomohlo. Jediné zaberá odpojenie č. teploty. Vravel mi že sa mu zdajú pomale otázky štartéra.Že vraj mám asi zle ukostrenie. Namerali medzi. - pólom baterky a motora 0.99ohmu. Ze to je strašne veľa. Môže to byt? Alebo aký by ste odporučili postup? Dakujem
Škoda Superb 1.9 TDI,85Kw ,2008 kod: BPZ
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

0.99 ohmu? strašne vela? no jasne,nehorazna hodnota...
asi ti spravili zle aj ten teplý štart,ked sa urobí dobre tak môže mat aj pomalé otáčky štarter a brnkne to.
za dalšie,keby vedeli vo co gou,zoberu štartovaci kabel,jeden koniec na minus,druhý koniec niekde na motor a naštartujem-zmerám..
a mam za jasno kde je problem.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
fanny112
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 01 úno 2015, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od fanny112 »

Tak si to mám dať spraviť inam?Je to v software?
Škoda Superb 1.9 TDI,85Kw ,2008 kod: BPZ
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34040
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Rozvody,zotrvačník,štart.

Příspěvek od slovacek.milos »

fanny112 píše:Zdravím .Môže mať výmena zotrvačníka s týmto niečo spoločné?
RozvodyContitech, spojka sada SACHS.

já sachs dával běžně, pak jsem přešel k motortexu a na každou spojku byla reklamace nebo nemakala jak měla,

letos jsem se nechal ukecat u nisana primery z luk na sachs kvůli ceně, dávám jědině luk z kel a nic jiného,

spojka sachs se rozjížděla pocukáváním a za dva měsíce to skončilo reklamací

finančně jsem vykrvácel a už vím dobře jednu věc,

nevím co to je sachs
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3718
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Kolik ten ohmmetr ukazuje při spojení sond na tvrdo? Taky 0,99ohmu? :)
Tam je potřeba měřit úbytek napětí při průtoku startovacího proudu a né odpor při nulovém průtoku...
Oct asv 2000, DieselPower
fanny112
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 01 úno 2015, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od fanny112 »

Úbytok prúdu pri štarte meral priamo tam ked ma chcel presvedčiť že to bude vela, no ukázalo max. 0,37 V. Dnes som spojil káblom - pól baterky s motorom no žiadna zmena,ukostrenie to nebude.Mám podozrenie na ten štartér.Ako zistím že točí pomaly? Videl som tu log pri štarte,tuším to bolo Motor -01 /005 .Pripojil som diag, spustil log a naštartoval,no nič mi nenalogovalo, potom sa mi niečo nalogovalo no začalo to merat až od 882 ot.
Škoda Superb 1.9 TDI,85Kw ,2008 kod: BPZ
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3718
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

A jakej je úbytek na plusovym kabelu od baterky ke startéru?
Oct asv 2000, DieselPower
fanny112
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 01 úno 2015, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od fanny112 »

To neviem ako zmerám.Meral som teraz úbytok prúdu pri štarte na baterke. Pred štartom 12,86 V pri štarte max 10,83 V. Odpojil som el. od vstrekov a na diagnostike som pozeral pri štarte otáčky no nič mi neukazovalo.Ako zmerám otáčky štartéra?
Škoda Superb 1.9 TDI,85Kw ,2008 kod: BPZ
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3718
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Podobně jako si se pokoušel změřit otáčky startéru. Odpojíš štekr ke vstřikům a měříš při startování voltmetrem napětí mezi plusem baterky a silovym kontaktem na startéru. V klidu naměříš nulu, při průtoku proudu(startování) naměříš úbytek.
Oct asv 2000, DieselPower
fanny112
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 01 úno 2015, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od fanny112 »

Dnes som dal repasovaný štartér,no nepomohlo.V nafte to nie je/myslím/
lebo aj druhý aj tretí štart po sebe je to isté.
Škoda Superb 1.9 TDI,85Kw ,2008 kod: BPZ
fanny112
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 01 úno 2015, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od fanny112 »

Pája 19 píše:Podobně jako si se pokoušel změřit otáčky startéru. Odpojíš štekr ke vstřikům a měříš při startování voltmetrem napětí mezi plusem baterky a silovym kontaktem na startéru. V klidu naměříš nulu, při průtoku proudu(startování) naměříš úbytek.
Nameral som 0,10 V
Škoda Superb 1.9 TDI,85Kw ,2008 kod: BPZ
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ok,týmto si preveril,že kábel je OK a štarter bere OK.
dalšia epizóda je ten opravený teplý štart.
chcelo by to nalogovat štartovacie otáčky
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
fanny112
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 01 úno 2015, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od fanny112 »

To práve neviem nalogovat,vždy pri otočení klúčika mi vypne diagnostiku.
Škoda Superb 1.9 TDI,85Kw ,2008 kod: BPZ
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

no na to by bolo osciloskop
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“