Stránka 1 z 1

Studený start

Napsal: 01 dub 2016, 05:44
od makkkb
Zdravim,chci se optat už je to nějakej měsíc co mi špatně začlo startovat moje Toledo 1M2 81kw (AHF)...mám vyměněný žhavky, předvstřik je prý ok a nafta nepada...Pořád mi tvrdí že mi to dělaj vstřiky protože jsem dal Sprinty 764...Moc se mi tomu nechce věřit, protože ty už tam mám skoro rok a myslim si že by jinak zlobily už dříve...Při st.startu motor jakoby nechce chytnou pak naskoci, chvilku se auto klepe a objevi se bili dym.Čím větší zima, tak tim horší...Díky za rady

Napsal: 01 dub 2016, 07:45
od patrik.kloucek
Tlaky???

Napsal: 01 dub 2016, 11:44
od yardarytarda
Vyhoď vstřiky a otestuj.Tím bych začal.

Napsal: 01 dub 2016, 12:54
od makkkb
Tak teď jsem nastartoval a jestli mi trvdili ze nepada nafta tak nevim....celou dobu po nastartovani mi jdou furt bublinky do cerpadla...

Napsal: 01 dub 2016, 14:45
od jericho-3
Bílý dým značí nespálenou naftu, která nastane -když má válec malou kompresi, tryska/y/ chčijou, zpěněná nafta nebo malý předvstřik.Tohle vše tady bylo popsáno, teď jde o to, určit přesně co je na vině.Nejhorší je, když je to obojí, např., slabší tlak ve válci spolu se špatně rozprašující tryskou. Poslechni předřečníky a zkus kompresi zastudena a zjisti, který válec nejde..Možná by stálo zato, dát na přepad silonovou hadici pokud tam není a již při startu se dívat , zda hned po startu jde odtud čistá nafta..Pokud to jde na 3 válce nějakou dobu, zkus při běhu povolovat vstřik. trubky postupně, který válec nejde..Pokud se nic nezmění a bude to budit dojem že "jdou všechny" , přidal bych základní předvstřik...A také, když začneš startovat , musí jít kouř z výfuku hned...ne až za chvilku, pokud to chvilku bude trvat, je opravdu zapadlá nafta...

Napsal: 01 dub 2016, 18:28
od LucieTDI
Mam to same,a mel jsem tlaky k.o.,koupil jsem new motor a zase jezdim. (rofl)

Napsal: 04 dub 2016, 18:46
od makkkb
No já nechám vše zkontrolovat...Jen jak se otepluje tak start najednou na drnc tak uvidíme co se zjistí....