Stránka 1 z 1
Ladeny vyfuk Ulter Sport
Napsal: 03 dub 2016, 23:53
od horacio77
Zdravim, mate nekdo zkusenosti s ladenymi vyfuky a jejich legalnim pouzitim na voze? Na moje mondeo mk3 Tdci v kombiku se nejakej znackovej ladak tezko shani, takze po dlouhem hledani jsem si nasel duplex od firmy Ulter Sport a tak nejak jsem pocital s tim, ze kdyz je znackovy a ze se bez uprav pouze zameni za seriovy, tak ze bude mit homologaci. Bohuzel jsem jej nenasel jen na jednom eshopu, ale na vice eshopech a na kazdem pisi neco jineho, tamhle pisou, ze vyfuk nema homologaci a na druhem, ze vsechny vyfuky znacky Ulter Sport jsou schvaleny pro provoz (neni to zadny neznamy shop, ale popularni a seriozni). Psal jsem i dotazy primo na ty eshopy, ale nic novyho jsem se nedozvedel. Takze otazka zni, kdyz to objednam z toho eshopu, kde pisou, ze to schvalene je, muzu si byt fakt jistej, ze to na aute budu mit legalne? Jako, v okoli vidam tuny aut s ladenymi vyfuky (nemyslim jen nejake ty mlade frajirky s hondou civic) a pochybuju, ze by to tam vsichni meli "na cerno"...
Napsal: 04 dub 2016, 17:23
od horacio77
Jednoduse receno, proste shanim nejaky ladeny vyfuk s homologaci na ford mondeo mk3 2.0 tdci 96kw kombi, byl bych moc rad, kdyby mi tu nekdo poradil prosim...
Napsal: 04 dub 2016, 18:41
od jericho-3
Mohl by mne někdo poučit, jaký nárůst výkonu/ mimo zvukové kulisy/ může způsobit laděný výfuk u seriového dieselového motoru?

Napsal: 04 dub 2016, 21:22
od horacio77
Vykon se o moc nezvedne, vetsinou tak o 3 procenta... osobne mi zatim 96kw a 330nm staci, ale chci trochu vylepsit ten zvuk a predevsim vzhled...
Napsal: 09 dub 2016, 09:33
od marena tdi
Tak taky tady lehce prispeju . V tydnu jsem montoval sportovni vyfuk od firmy Ulter , ktery mel homologaci a byl primo vyroben na vuz Opel Zafira .
Zakaznik ho koupil jen proto protoze chtel vymenit dosluhujici puvodni vyfuk a chtel taky nejaky zvuk.O narustu vykonu se vubec nebavme . Po montazi zmena zvuku zadna . Pisu naprosto vazne .Zadna zmena nenastala . Byl dost zklamany . Jednalo se o benzinovy motor . Pokud to ma homologaci tak tlumic bude muset podlehat zkouskam a tim padem asi nebude naplnovat ocekavani koncoveho zakaznika , co se tyce zvukoveho projevu.
Napsal: 09 dub 2016, 13:38
od Rolan
Souhlas, proto mají homologované výfuky na motorkách vyndavací tlumítko (db killer)

Napsal: 10 dub 2016, 15:15
od horacio77
Aha, no to celkem dava smysl. Ale kdyz uz jsme u tech vyfuku, dejme tomu, ze koncovy tlumic teda necham seriovy, mohu si na auto tedy alespon namontovat rezonator (misto stredoveho tlumice) a sportovni katalyzator s lepsi propustnosti? Tim bych uz mel docilit nejakeho hrubsiho zvuku a snad i zvyseni vykonu, prinejmensim lepsi odezvy na plyn? A teoreticky by to nemuselo byt nelegalni, kdyz tam necham katalyzator a nebudu z toho delat takzvanej "straight pipe" (viz youtube)...
Napsal: 14 dub 2016, 18:16
od horacio77
Jen chci vedet, jestli je to legalni (rezonator, sportovni katalyzator) a jestli ne tak proc, kdyz to lidi na autech normalne provozuji?
Napsal: 15 dub 2016, 10:43
od marena tdi
katalizator musi mit homologaci pak je jeho vymena legalni , co se tyce vymeny rezonatoru misto stredoveho tlumice tak to asi neklapne . Rezonator nema zadnou homologaci ( u dilu bude napsano - urceno pro sportovni ucely )
Pokud puvodni katalizator neni zaneseny a ty tam das katalizator jiny ( vetsi ) porad se nic nezmeni . Stredove tlumice jsou vetsinou ( rezonatory ) cili bezprepazkove .
Dle mne vymyslis jen jak utratit penize