Stránka 1 z 1

Toyota Land Cruise ztrácí výkon!!!

Napsal: 06 dub 2016, 08:24
od kaad
Pánové včera jsem tu měl kámoše z Toyotou Land Cruise 3,0D-4D r.v. 2002. Auto mu spadne do nouzáku a jede tak max. 50km/h. Když vypne zapalování a znovu nastartuje jede to zase dobře, ale jen cca 2 až 3 km a pak znovu nouzák. Na Toyotu značkovou diagnostiku nemám a Delphi mi píše B1153 neznámý kód. Nevíte někdo co to je za chybu? Díky.

Napsal: 10 dub 2016, 09:43
od kaad
Zkoušel jsem něco vyhledat na netu, ale Toyota je prostě asi přísně tajná. A jak vidím nikdo z vás ,,bezporuchové auto," jak to někteří nazývají nemusí, že. Já osobně Toyotu nemusím vůbec a nekoupil bych to ani se zlatou cihlou v kufru. Bezporuchové je to max. do pěti let stáří, pak začnou problémy. Já tu mám např. tohohle střepa takřka každý týden, jízdní vlastnosti katastrofa, spotřeba úplné neštěstí a ty opravy raději ani nemluvit, protože bych musel být hodně sprostý!!!

Napsal: 10 dub 2016, 10:21
od geo
Bez diag je to naslepo ale nejčastěji na tom řeším scv ventilky na čerpadle.Vyndej je a nech je vyčistit v pračce většinou to pomůže.Pokud máš skop tak si je nahrej ve volnoběhu s děličem aby jsi to neměl ořízlé pak je to na induktivních boulích vydět.Vstřiky nejsou taky držáky pokud nehlídá naftu tak po 60tis ko.

Napsal: 10 dub 2016, 10:57
od kaad
O těch scv ventilcích jsem se dočetl i na stránkách Toyota club a dokonce jsem je kdysi řešil, ale na RAVce. Jenže pamutuji si, že tenkrát to auto i špatně startovalo. Tohle chytá na drc až po ujetí několika km spadne do nouzáku. Stačí vypnou/zapnout klíček a jede zase OK. Já to měl zase dnes na diagnostice a sledoval jsem reálné hodnoty. Podle nich se mně nezdá problém s palivem, ale spíše se vzduchem. Nevím jaký plnící tlak má mít tenhle hybrid, ale při plném zatížení to vyskočí max. na 1433mbar, což se mně zdá dost málo, když třeba Octávka 81kW má i přes 2000mbar. Navíc dnes už mi to nepíše chybu B1153, ale P1228. Tlak v palivové liště je při volnoběhu cca 34MPa a při akceleraci nebo jízdě do kopce 126Mpa. Ještě jeden údaj: teplotní čidlo ukazuje venkovní teplotu 59st. Nechci samozřejmě podceňovat Tvou radu a na ty ventiky určitě mrknu.

Napsal: 10 dub 2016, 11:56
od geo
To je chyba regulace tlaku právě k tem scv.

Napsal: 11 dub 2016, 11:03
od kaad
Tak jsem zkusil ty scv ventily vyčistit a procvakat pod napětím. Včera jsem mu to dal a dnes mi volal, že s tím najel asi tak 150 km a udělalo to zase. Takže mu objednám nové, ale je to teda pěkná garda!!! Holt japani.