Ahoj všici. Prosím o radu.
Motor po jeho výměně běží, na první otočení naskočí a přede si jako kotě.
V otáčkách okolo 3200 začne škubat (jakoby vynechávat), silně kouřit a dál nejde do výkonu (do otáček). Naopak i sám spadne na volnoběžné otáčky.
Zkusmo jsem bloknul EGR, ale stav spíše horší.
Čerpadlo, vstřiky - vše nové.
Turbo je řízeno podtlakem, nikoliv elektronicky.
Kde mám hledat chybu?
Děkuji za radu.
Ford Transit 2.0 TDCI MKVI (2004)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Bez chyb - krom chyby v obvodu signalizace dobíjení - blbina.
Auto jede jakoby v nouzovém režimu, jsem zjistil. Ale bez blikání poruchy.
Netáhne tedy a po rovině nejvíc 80 a nedám pětku.
Při sešlápnutí spojky za jízdy motor ihned chcípne a objeví se blikání - chyba. Pokud se ale plyn pouští pomalu, porucha není.
Ano vše zcela nové. Do výměny motoru z důvodu poruchy (ventily) bylo vše ok.
Nemohl počítač zůstat ve stavu Nouze? Některá auta to mají.
Auto jede jakoby v nouzovém režimu, jsem zjistil. Ale bez blikání poruchy.
Netáhne tedy a po rovině nejvíc 80 a nedám pětku.
Při sešlápnutí spojky za jízdy motor ihned chcípne a objeví se blikání - chyba. Pokud se ale plyn pouští pomalu, porucha není.
Ano vše zcela nové. Do výměny motoru z důvodu poruchy (ventily) bylo vše ok.
Nemohl počítač zůstat ve stavu Nouze? Některá auta to mají.