G IV čerpadlo teče

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

G IV čerpadlo teče

Příspěvek od PetrSs »

Kluci neřešil tu někdo,že čerpadlo teklo z tohoto místa na obrázku?přesně to v prostředku na 12ctku klíč mezi trubkama ke vstřikům pod tím to prosakuje,ale jen studené a jak se zahřeje je to OK.Nevím jestli se to dá rozdělat aniž by se něco nezkazilo popřípadě jaký tam je těsnění.Díky za reakce

Obrázek
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Těsnění tam je gumové a je na to speciální klíč. Kleštěma to nikdy nedotáhneš. :)

ale pokud ti to teče jen z toho šroubku tak ho povol , vytáhni vyfoukni špinky a vrat zpět . Těsní to konusem.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

Právěže to teče až pod tím celým kusem a potřebuju vědět jestli to můžu vyndat aniž bych na čerpadle něco rozhodil nebo ne...nějaká finta jak to bez spešl klíče povolit a pak utáhnout krom kleští?
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Tak já na to mam klíč. Jinak možná nějakým hasákem a hodně síly . Budeš si muset ale vyšroubovat všechny 4 výstupy co vedou s hlavy , bacha jsou tam podložky a pak to povolit . Vyměnit těsnění a pořádně dotáhnout .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

Jo to je mi jasný vyndat všechny 4 trubky aby tam byl příštup.Díky moc a pokud by někdo měl oe číslo toho těsnění budu rád (případně zkusím pohledat v katalogu ikdyž tomu moc nevěřím)
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

1 460 210 349
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

Díky moc.Jsem rád,že se tu ještě najdou lidi,kteří poradí :)
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

Zdravím,
tak jsem objevil kapky nafty pod autem a taky mi to tam teče.
Stačí tedy odšroubovat ten jeden šroub a vyndat tu "POKLIČKU"? Nezavdzušní se to? Případně jak jsi to měnil? Dnes zajedu v Plzni do BOSCHE pro gumičku.
díky za rady. Malou golou s nástavce se tam dostanu bez povolování trubek.
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

Tak koukám že tam je speciální klič na tu velkou matku? Je to tenhle klíč 26 - QS20104 pro pozici 130? Abych něco nekoupil k ničemu...Obrázek
Obrázek
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
tomi-j
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 18 říj 2011, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomi-j »

@Carlos TDI:
Ak sa nezivis opravami cerpadiel, ten specialny kluc nepotrebujes. Tu velku matku povolis aj blickami. Tiez mi tieklo cerpadlo na tom mieste, menil som tesnenie na pozicii 129 na tvojom obrazku. Viac info tu: http://www.powerdiesel.sk/viewtopic.php?f=28&t=2023
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

Tak gumička vyměněná, stačilo nakonec sundat jen tři trubky ke vstřikům. Zatím to neteče, tak snad to nezačne někde jinde. Šlo to dobře, ještě že jsem nemusel sundat i tu poslední trubku, tam se začal vytáčet šroub z čerpadla, ta převlečka nešla povolit. Ten třístranný ořech sem koupil na Mallu, tam maj i takovej vercajk:-)Obrázek
Obrázek
Obrázek
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrikE39 »

pod čím jsi to na mall hledal?
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

QUATROS Tříhranný klíč na seřízení naftového vstřikovacího čerpadla 26 mm
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“