Jericho a jeho genialita

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Konečně ti to došlo,to to trvalo. (wallbash)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5471
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

jericho-3 píše:
ROMEK píše:
jericho-3 píše:Když už vařit, tak jen pořádné auto, doma opravitelné, kdy tryska stojí 280kč., rozvody nandá každý sám doma, výfuk si uděláš sám ze šrotiště, spojku si obložíš sám, vše je levné,demontáž všeho je sranda, bez ABS a podobných vynálezů, kdy když ztratíš baterku, tak stačí 2 ploché baterie a dá se odjet..Jak koupíš nějaký ojetý šunt s elektronikou, jenom se v tom budeš plácat, odejde jedno, pak druhé, pak ti spadnou budíky, egry musíš mít v zásobě apod.apod. Jedině klasika je perspektivní pro soukromníka, který jede jenom někdy a na STK ti mohou vykouřit.. A do té doby, než auta omezí, tak si užiješ... :)
.... a v sekunde ked budes plno nalozeny a skoci ti nejaky harant do cesty das za to ABS milion korun
Ty už jsi taky ten vykulený , který má zato, že bez ABS nejde zastavit, bez klimi nejde jezdit a kdo nejede v plné palbě, mu jde o život? Jak to vůbec mohlo předtím fungovat, copak tehdy nebyly děti, byly špatné silnice, samozřejmě menší provoz, ale najížděly se miliony km bez nehod..A když někdo chce dodávku, která bude stát venku, a bude se s ní jezdit jen občas, tak potřebuje spolehlivost, minimální servis a musí vědět, že tyhle novodobé skvosty odcházejí právě na ty nadstavby, digitální klimy, elektrické ...na co se podíváš. Rozhýbat dlouho stojící plnou palbu je problém, kdy v dnešní době, kdy se mění počasí, teploty každou hodinu, auto zmrzne, roztaje, všude vlhkost, hliníky reagují a co to nejvíc odsrává? Elektronika, všechny ty hovadiny, snímače, potenciometry apod., veškeré doteky oxidují, ŘJ je pomatená , protože nejdříj je zapařená, pak to zmrzne a zase taje..V autě je až 3-4 víc kabelů , spojů a ukostření, takže když koupíš schnilotinu, tak nejhorší není shnilá kastle, u dodávky to lze slušně a bezpečně opravit, ale elektronika. Co myslíš, že mi nefunguje u T4? Tachometr, protože nemá klasický náhon, přístrojovka si žije vlastním životem, stejně jako nejdou el. zrcátka, a palubní počítat mne poučuje o nesmyslech...A co funguje ? Motor z čerpadlem a vstřiky spolu s předkomůrkou..A kdybych měl ABS, to abych se bál odvzdušňovat , že se mi propadne pedál a v depresi to zapálím ..Ale samozřejmě je to každého věc a pokud je to moderní chcípák, musí mít vše, co trh nabízí, bohužel ale i prachy na opravy.. Moje dcera s jejím starším Golfem už rezignovala a věčně problíkávající kontrolky přestává vnímat, 20 letá auta s elektronikou kupovat je pěkná blbost..Alespoň pro mne.Proto doporučuji tohle.. :)
tak potom pro chlapov jak si ty jedine škoda 1203 alebo V3Ska tam ťa žadna elektronika nebude srát ;)
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ale no tak, každý se může třeba zbláznit, ale dnes se do všech cpe, že prostě auto přecpané elektronikou je to pravé ořechové, ještě nedávno bylo vše úžasné, s rytmem života, dnes je to krumpl a sráč, tak dobrý pro socky. Víš kolik takových reklam a pochval a také odsudků jsem už za život slyšel.?.A co je největší problém u starších aut plných elektroniky? Kdo dnes běhá okolo aut nejčastěji ? Mechán omotaný dráty, honí aplikace, platí nájem za nové modely a jejich vyfikundace, s tím, že vývoj se nedá zastavit...A zákazník to chce, masírován reklamou a modou..Ale ruku na srdce, jaké uplatnění to v praxi má? Co nepotřebuji, prostě nechci, ať se všichni staví na hlavu..Já klidně otevřu klíčkem, rukou zvednu zadní víko a budu jezdit s motorem s litinovým blokem, protože vím, že soudruzi neustále "odlehčují",a přitom jsou jejich auta těžší a těžší , ale vozí často nesmysly ...Mne už unavuje, když mi dcera volá , když se jí rozsvití ABS, a už mi sere Golf, že musím pořád něco řešit. Víš kolik jsem vlastně "vydělal peněz" tím, že jsem si podobné auto nekoupil? Umím utrácet peníze jiným způsobem a čas na opravu vlastního auta nemám..To ale asi je i věkem, že nejdu s davem... :)
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Tak sousedovo doblo 1.3 JTD zemřelo, najeto 96000, upálil se klínek na rozvodovým kolu vačky, všechno v prdeli, tak to rozhodil, rozlámanej píst, druhej téměř propálenej od vstřiku, takže, nový dva písty, kruhy, lágry, vstřiky, motor po startu hulí jak liaz 150 a po ohřátí pohoda. Vychladne, zase hulí jak lokomotiva sergej, tak jericho co ty na to?? Kde je kurva problém, asi něměckej klínek (LOL)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Copak ty jsi to nepochopil, vidíš nějaký Italský motor rozebraný a ptáš se mě? Proč odejde klínek? Když se tady řeší na běžícím páse vylítané ojnice a probroušená hydra s ometenými vačkami, považujete to za normální koncernový kolorit..Ale vidíte Fiata s obsahem jako Felicie v dieselu a divíte se , že to motor neustojí, když ty motory taliáni dávají do dodávek a těžkých vozů, které by potřebovaly minimálně dvoulitr..Protože mnoho vševědů po važuje udávané KW za záruku konstatní síly, jako když jedou s tím dvoulitrem. Když někdo dnes uvěří, že dnešní komáři s motorem 1,0 ccm s turbem v 1,5 tunovém autě je normální, tak jsou technicky naivní.Obsah ničím nenahradíš i kdyby byl motor s kosmických materiálů.. :)
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

jericho-3 píše:Copak ty jsi to nepochopil, vidíš nějaký Italský motor rozebraný a ptáš se mě? Proč odejde klínek? Když se tady řeší na běžícím páse vylítané ojnice a probroušená hydra s ometenými vačkami, považujete to za normální koncernový kolorit..Ale vidíte Fiata s obsahem jako Felicie v dieselu a divíte se , že to motor neustojí, když ty motory taliáni dávají do dodávek a těžkých vozů, které by potřebovaly minimálně dvoulitr..Protože mnoho vševědů po važuje udávané KW za záruku konstatní síly, jako když jedou s tím dvoulitrem. Když někdo dnes uvěří, že dnešní komáři s motorem 1,0 ccm s turbem v 1,5 tunovém autě je normální, tak jsou technicky naivní.Obsah ničím nenahradíš i kdyby byl motor s kosmických materiálů.. :)
Prostě je to italskej fekáááál
;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tak si užij , to co máš doma, dodržuj termíny výměny oleje, olej nekraď v práci a modli se, aby se ten tvůj sentinel dožil aspoň 10 let a byl pořád pojízdný. Až ti to lehne, tak si vzpomeň na mého 23 letého Fiata , který pořád bezvadně funguje a servis viděl když byl ještě mladík..A jak si jeho majitel prachy co ušetřil za to, že si jej ponechal, utrácí za věci, které mu dělají radost a ukájí jeho mlsný jazýček..Pamatuji si vtip z doby soc. ráje, na který pořád s láskou vzpomínáš..Sejde se rodina, která si čerstvě přivezla zbrusu novou škodovku 105,/raketu to na kolech/ na kterou si vystála frontu, kdy se střídali ve spacáku před Mottotechnou a hlava rodiny slavnostně povídá ..Tak rodino, tak jsme si našetřili na to naše milé autíčko a teď už nemusíme škudlit a od zítra platí, že si opět můžeme chléb NAMAZAT MÁSLEM.. :D
P.S. a podívej na ty Italy, jaký mají úspěch s jejich Tipem, který se mi sice vůbec nelíbí, jako většina moderních kraksen, ale už jich prodali půl mega,a poptávka se zvyšuje ..Lidé se prostě zbláznili a chtějí auto, které čehůnům dělá vyrážku na těle, i když v kufru vozí náhradní vačky a písty do svého koncernu a na netu sedí hlavně proto, aby sehnali ty správné díly za správnou cenu. Mě vždy stačili Ricambi Originali -made in Italy .. :)
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Tobe nemuzem verit ani toho fiakala...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já se ti ani nedivím, lidé tvého typu si dodnes myslí, že země je placatá a nikdo s nimi nehne..
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

jericho-3 píše:Tak si užij , to co máš doma, dodržuj termíny výměny oleje, olej nekraď v práci a modli se, aby se ten tvůj sentinel dožil aspoň 10 let a byl pořád pojízdný. Až ti to lehne, tak si vzpomeň na mého 23 letého Fiata , který pořád bezvadně funguje a servis viděl když byl ještě mladík..A jak si jeho majitel prachy co ušetřil za to, že si jej ponechal, utrácí za věci, které mu dělají radost a ukájí jeho mlsný jazýček..Pamatuji si vtip z doby soc. ráje, na který pořád s láskou vzpomínáš..Sejde se rodina, která si čerstvě přivezla zbrusu novou škodovku 105,/raketu to na kolech/ na kterou si vystála frontu, kdy se střídali ve spacáku před Mottotechnou a hlava rodiny slavnostně povídá ..Tak rodino, tak jsme si našetřili na to naše milé autíčko a teď už nemusíme škudlit a od zítra platí, že si opět můžeme chléb NAMAZAT MÁSLEM.. :D
P.S. a podívej na ty Italy, jaký mají úspěch s jejich Tipem, který se mi sice vůbec nelíbí, jako většina moderních kraksen, ale už jich prodali půl mega,a poptávka se zvyšuje ..Lidé se prostě zbláznili a chtějí auto, které čehůnům dělá vyrážku na těle, i když v kufru vozí náhradní vačky a písty do svého koncernu a na netu sedí hlavně proto, aby sehnali ty správné díly za správnou cenu. Mě vždy stačili Ricambi Originali -made in Italy .. :)

Za 10 let už budu mít dávno jiný nový auto, já nejsem takovej ten mazač másla o kterým mluvíš, peníze sůů a když je potřeba koupí se auto. Jinak já raději š105 než cokoliv co by byť jen projelo přez itálii, sorry jako ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Každému co jeho jest, důležitá je spokojenost..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

"Kovanej mechos" se projevil
Forest píše:
jericho-3 píše: Já zrovna teď objednávám svěrák zadního kola na Mazdu 626 a je to veliká švanda, co se týče typů..Prostě není nad různorodost a milion možností.. :)
Mohu se zeptat, cemu se rika "svěrák zadního kola"? Nejsem mechanik, pohybuji se v tomto odvetvi pomerne dlouho ale toto jsem jeste neslysel (vzdy je neco poprve), ani strycek Google nevi ... to je brzdovy trmen, nebo co? :o

Jinak, kdyz mi Jericho reknes co to je a dodas VIN, verim, ze bych mel byt schopen najit co tam davali v serii (paklize to neni prestavba, tak by to melo pasovat)...a co bych pro tebe neudelal, no ne? :wink:
.
..
...
jericho-3 píše:Brzdový třmen je vlastně svěrák a je to kratší a srozumitelnější.. :)
Svěrák zadního kola? Jeste bych pochopil sverak kotouce (crazy)

Svě-rák ... dve slabiky (hm)
Třmen ... jedna slabika (a jiny trmen na aute neni a to, zda zadni, predni nebo levy ci pravy musis stejne dodat ... pochybuji, ze by nekdo cekal jezdecke trmeny u kola auta :D)

Proste sasek pocmaranej ... kovanej mechos co nezna zakladni terminologii (LOL)

Proste placl nesmysl protoze nevedel jak to nazvat (senilita snoubici se se sklerozou) a tak si rychle neco vymyslel :wink:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

On plácá jenom nesmysly, ale stejně mě pořád baví, kdyby tu nebyl tak se tu člověk ani nepobaví (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Foreste, co asi ten svěrák na zadním kole může jiného svírat? Pokud chceš používat výraz třmen kotoučové brzdy tak můžeš, nikdo ti nebrání. A že jde o kotoučovou brzdu je jasné, protože bubnová brzda -prasátko se rozevírá...A jestli tě baví mi připomínat můj věk a jeho důsledky, tak klidně..dobře si pamatuji hochy, kteří se posmívali, když viděli důsledky stáří a byli plní síly, ale jak život běžel, sledoval jsem podobné chytráky, jak často rychle chátrali a byli ztrhaní jako starý budík a dnes jsou již nahoře..Ale mecháni prostě mají i svou řeč, a nějaká kancelářská krysa nebo různí povýšení bubáci jim prostě nerozumí.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jericho, kteri "mechani" ... nikde v zadne diskuzi nenalezeno na celem internetu.

Pripadas mi jako inovatori z dob davno minulych ;)

PS: moje nabidka na vyhledani stale trva ... ale bez VIN se tim odmitam zabyvat
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“