Koli comu by mal meniť rozvod ak nechrati za studena atď atď teda ak to má 3.0 TDI ?jericho-3 píše:Já skřínku koupil na aukru , sice byla s jinou , podivnou barvou a patrně někdo koupil celou serii, kterou tady prodává...takže je to často risk, zažil jsem kdysi lanka ke spojce na Tipo 1,9 TD , kdy originál vydržel 200000km a nově koupené byly 3 za měsíc. Pak se zjistilo, že nějaký koumák odkoupil vadnou serii lanek od firmy na likvidaci a úspěšně je prodával u nás u neautorských prodejců v origo balení..Lidé jsou stejně zvláštní, někdo má po 2 generace jen Italy, ať si kdo chce říká , nenechají na ně dopustit,pak na druhé straně další jako např. Marek EBEN, který má jen Citroeny C5, kvůli pohodlí pro svou postiženou ženu a nemůže si je vynachválit, jak jsou spolehlivé /a celé jeho příbuzenstvo/ a pak jsou celoživotní škodováci, které neodradí vůbec nic,a když třeba často opravují, nikdy to nepřiznají..Nezapomenu na kámoše, který si vystál frontu na Š 105 l v plné palbě /tehdy nešly sehnat/a s nadšením vzal rodinu a jeli za babičkou a po návratu řval , že to nechce, protože předjížděl do kopce komedianty s maringotkou a v plném obsazení ji za boha nemohl předjet..nohu až v kufru..Marně jsem ho uklidňoval, že se to musí trochu zaběhnout, prodal auto obratem a na škodovku zanevřel...A dnes jezdí v Tuaregu a nedávno říkal, že s ním dožije , a hrozně se divil , když jsem ho upozornil, /auto má okolo 200000km/ že by měl vyměnit rozvody...Jak to myslíš? Aby zase nenadával...,váha píše:A beztak ji zk..vil majitel když tam blbě strkal klíč...ROMEK píše:je to ricambi originali beru odtial originalne dielce na Fiaty naposledy spínačku na Ducato
Jericho a jeho genialita
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW 330 ix
Ale jo, já ani nevím, z jakého je to roku, ale je tam V6, on nadával, že už to prodá, co tam už všechno dal, /ale mimo motoru, jen EGR a nějaké kraviny/a chtěl to prodat , ale jelikož to koupil nové, tak krvácení při prodeji by asi bylo velké..Mám zato, že má na tacháku podstatně víc, ale motor jde dobře..Šlo jen o to, že další investice v budoucnu až do dojetí bude muset udělat..Ale tento rozhovor s ním byl trochu rozpačitý , hubne, chřadne a člověk neví, co říci , když vidí jak kdysi velký silný chlap vypadá..Už se bojím kohokoliv ze známých potkat, téma je většinou stejné....
nepropadat panice...
Je to urážka Alfy romeo, ta nedělá chrochtáky bez života , to nejsou tuctová auta. Ale nic proti nim nemám, dobře slouží, hodně najedou, ale při jízdě s nimi už se těšíš domů..Úspora paliva není hlavní hledisko života milovníka motorů..Preferuji požitek z jízdy...Ale JTD je taky chrochták, a ARomeo musela tento motor používat, trh to vyžadoval a ještě k tomu chytře udělaný...Proto jej používají i jiné firmy..
nepropadat panice...
fekálku, někdo jezdí na oslu, někdo se soumarem /mezek, mula/, někdo ale jezdí na koni a ti nejnáročnější na arabovi plnokrevníkovi..Zadal jsem si ve vyhledávači "spolehlivost Fiatu " a jiné obdobné otázky..Například nadpisy v USA Fiat propadl, Alfa Romeo neuspěla a chtěl jsem vědět proč..A co jsem se dozvěděl? Že nemohli natočit předváděcí AR Guillia , protože jim svítila kontrolka, že Audi má lepší interier a infotaiment,/ano/ že AR pustila nový model do serie a neměla vychytané mouchy, že Fiat měl hrozné vady, např. ukazatel paliva v zatáčce ukazoval nepřesně, atd.atd. A poté JEEP, jaké má problémy a v podstatě samé kraviny, ale důležité pro novodobé přežrané zákazníky..A když jsem si četl tabulku "propadlých" vozů, koukám a ještě pod italskými vozy bylo BMW. Pořád čekám, až někdo poukáže na nadměrnou poruchovost italských motorů a ono pořád nic. Když si zadáš největší motor- propadáky, Fiat tam není, když jde o spolehlivé motory, Italové tam vždy jsou..Já nejsem příznivec moderních vozu esteticky , včetně některých italských,ale např. čumáky Audi a obrovské ledviny BMW jsou u mne k zblití a já bych se s tím styděl jet. Čtu recenze na nejlepší SUV do 200000Kč a výsledek? Nejlepší SUV je Fiat SEDICI/Suzuky S x 4 /2006-2014/...U Mitsubishi Outlander je např. upozornění nekupovat s motorem VW , který je poruchový...Ano, mnozí řeknou, tyhle recenze píší pitomci..jen je divné, jak ti pitomci mohou tak dlouho utajovat ty Italské motorové průsery a vysvětlovat, proč různé firmy italské motory používají a proč neskočí po tak veelmi spolehlivých motorech z D..Kdy např. BMW má 3.O D a jinak ..?
nepropadat panice...
Já jí nechci , nelíbí se mi, jde jen o pojetí techniky..Včera u mne byl zeť který má Octu 2.0. TDI z roku 2016 s DSG , tak se ho ptám, tak co kolik máš namleto a vše v pohodě? Má ůdajně plnou palbu a on povídá mám 100000km a zatím žádný problém, vše funguje tak, jak má..Docela mne to potěšilo..A pokračuje, ale mám pocit, že to začne, můj kolega během krátké doby najel 150000km, také má obdobné auto s DSG a odešel mu diferák..Továrna udělala rozbory oleje na špony atd. atd. a na nic nepřišla, tak to vyřešila tím, že zaplatí 50 % opravy, což je u auta skoro za milion dost "velký servis"...Z toho mám obavu...Ale naštěstí je auto firemní ...Já už diesela ani nechci a vlastně nic nové doby, protože když už i nové benziny mají nahrávky zvuků motoru pouštěné reproduktory , protože jejich výfuky jsou ucpané různými filtry , tak to už teda ne..Sportovní nadšenci jsou už také pasováni do rolí opic... Vše je jen jakoby..ROMEK píše:trochu zaber v dílne a možno giuliu kupiš
nepropadat panice...
Vaculík je expert, ale v Čechách není moc oblíbený, pokud by čehůni mohli, dali by jej na index jako kdysi..Bohužel v dnešním nedostatku inženýrů technických směrů ,v záplavě ajťaků, humanitních vykladačů moderního života a stamilionové armády kancelářských krys nemá moc konkurence.. Protože většina chce místo auta pojízdného jednorukého banditu..kde se cítí jako v LAS Vegas
nepropadat panice...