Vidíš a ja mám v mojem GIV alternátor Hitachi. Robil som volnobežku a reku preventívne spravím uhlíky a zberný kružek nech to se mnu nekde nevysere ma to cez 200tis. Rozeberu a uhlíky a zberný kružek jak novejericho-3 píše: Bosch je lepší, MM když má svá léta, tak nabobtná , praskne obal alternátoru a musí se vyhodit..Já mám pořád MM , ale Bosche už mám pár let pod ponkem připravený na výměnu , ale pořád MM funguje..Bosch má geniální to uložení uhlíků , bohužel dnes ti kokoti to už moc nepoužívají..Mám takový dojem, hraničící s jistotou, že alternátor MM přežije můj motor, který jsem patrně už utrápil..
Jericho a jeho genialita
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Jo, jsou to záhady, japončíci všeobecně jsou o kus vepředu. Já mám na T4 Francouze a nadával jsem jako špaček, když jsem to rozebral, musí se odletovávat a ta jehlová ložiska vzadu nemusím..Ale např. u dieselového Golfa např. 4 jej už vozím do firmy , je to lepší , mají záruku a díly levnější..Ale samozřejmě už mám také volšové ruce...a tupou hlavu...
nepropadat panice...
Vy stary mechani co ste za sociku opravovali auta si dokažete vždy nejako poradit. Dilu moc nebylo museli ste neco vyrobit dopasovat z ineho a mozgove zavity vam pracovali na 180%. My sme už len meniči a vybereme dil ze škatulky made in....jericho-3 píše: a jeden píst byl nahoře plný karbonu , tak jsem píst očistil a dal na vařič a čuměl..Uprostřed pístu nahoře se po ohřátí ukázala krásná prasklina...
Ja dodneska obdivuju co dokazal otec za pomocí autogenu a kladiva vyrobi ve zveraku
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Neřekl bych, dnes je také dost přemýšlivých mechánů, ale v podstatě mají to snažší pouze z jedné strany..Na jedné straně je podpora bezvadná, což ani jinak nejde , protože jsou v autě věci kdysi neznámé, musí mít přehled v diagnostice, platit nájmy za databáze jednotlivých modelů a firem. A jsou samozřejmě vzdělanější , což za nás nebylo , naši učitelé v učení byli často k smíchu..Pro nás bylo terno,dělat se starým mechánem, který měl zkušenosti, opravoval jak naše, tak vozidla třetí říše,a samozřejmě spojenců...Takže když jsem třeba na něco šikovného poukázal, on povídá, mladej tohle měl už Áda u Moskvy , tohle je jen kopie... Bohužel dnes se zapomíná , že dnešní Diesel je pořád jen vylepšený M Benz 260, který u té Moskvy byl , jen se postupně vylepšil.. Základ je pořád stejný..Osobně dnešním mechánům nezávidím, už bych si nevydělal ani na slanou vodu..
nepropadat panice...