2.0 TDI BKD pomalý náběh turba, kopanec ve 3000ot.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22

2.0 TDI BKD pomalý náběh turba, kopanec ve 3000ot.

Příspěvek od F.ERESO »

Čau, prosím o radu. Mám takový problém že od nízkých otáček šlápnu na plyn a auto má strašně pomalý náběh a pak ve 2500/3000ot kopanec přefoukne na 1.6bar.
Turbo vyčištěno, nové podtlakové hadice, váha dle logu ok, N75 jsem zkoušel z jiného auta, to stejné, regulace zkoušena taky ok, tandemové čerpadlo dává taky ok podtlak.. Software přehraný origo... Už fakt nevím kde by mohla být chyba :/.. na diagnostice žádná závada..
Logovali jsem, bohužel kamoš má ted noťas na opravě, ale doufám že ho co nejdřív přiložím abyste na to mrkli...

Díky moc
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

hadice ok? nikto nehybal s turbom? upchaty vyfuk?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22

Příspěvek od F.ERESO »

Hadice se zdají ok, napadl mě třeba jestli není díravý cooler, ale to by tam přece nebyl ten kopanec ale neměl výkon ani v těch vysokých otáčkách ne? To by těch 1.6bar nefouklo kdyby byla někde díra podle mě... Jde tam slyšet pískání syčení, ale vykuchali jsme kat, tak to bude asi tím.. Před tím to taky v tom přefuku tak hvízdlo, ale ted jak tam není kat se to ozývá ještě víc. Vymlátil jsem jen keramiku a obal nechal.
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

prever hadice najprv všetky a cooler.potom daj log a možme niečo riešiť
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Bill
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 27 lis 2010, 00:11
Bydliště: u Brna

Příspěvek od Bill »

Kdy bylo turbo pucováno a proč, podkládalo se,nešteloval se červík(doraz),baňka drží podtlak(není zarezlá), táhlo na baňce se štelovalo?
Octavia combi 1,9 TDI,ASV,egr off,puky TT,jednohmota,VA,sprint764,FMIC.- už minulost

O II combi, BKD, brzdy 312-, turbo Oleg
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22

Příspěvek od F.ERESO »

A proč mám kontrolovat hadice a cooler když turbo od 3000tis ot kope jako prase? Vždyt ten tlak by tam nebyl ne ? Ten cooler není sranda vytáhnout, musí se erozkuchat komplet předek.. Turbo se čistilo právě kvůli tomu přefuku.. Nepodkládalo se, bylo vidět mírné zadrhávání lopatek, ale nebylo potřeba dávat podložky. S bankou se nehýbalo, dneska jsem ji zkousel prave podltakovou pumpu a tlak drží, jde od dorazu k doraru
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22

Příspěvek od F.ERESO »

Ikdyby tam byla malá dírka někde která by se roztáhla až při vyšším tlaku (zasyčení), tak v nízkých otáčkách by mělo turbo normální náběh.. Nevím, zkusím co nejdřív nalogovat, mě momentálně nějak zlobí verze vagu.. Kdyby jste měli nějaký tip, budu rád
Bill
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 27 lis 2010, 00:11
Bydliště: u Brna

Příspěvek od Bill »

takže po nastartování ihned baňka zatáhne až na červíka? Jaký je na ní nastavený předpětí?
Octavia combi 1,9 TDI,ASV,egr off,puky TT,jednohmota,VA,sprint764,FMIC.- už minulost

O II combi, BKD, brzdy 312-, turbo Oleg
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

no vieš na čo ich máš kontrolovat? na hovno,pretože tu rozpravaš nezmyselné veci,ta dierka sa roztiahne až ked sa nafukne,ahá..
ja som myslel,že uniká tlak po celú dobu zo systému a pri 3000 je tam dost nafty aby sa roztočilo turbo a preto to potiahne aj skrz to,že tam je dierka..
ale tak nehladaj nič a nastav si turbo v prvom rade. (wallbash)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06

Příspěvek od johnyM128 »

mne sa malá netesnosť prejavovala presne takto - pomalé nafukovanie a potom kopanec...

takže uchoTD má pravdu
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22

Příspěvek od F.ERESO »

Nevim s tímhle jsem se jeste nesetkal tak si nechám poradit, jen vim co je to za praci Kuchat ic ven a podruhé se mi do toho vubec nechce. Zkusím zvednout na zvedak nekdo slapne na plyn a budu poslouchat.. naloguju to dneska nebo zitra a hodím to sem. S bankou se nehybalo, je na ni plomba na zavitu. Co treba čidlo tlaku za coolerem? Egr?
Jeste poznámka když se cistilo turbo vybuchal jsem kat a nechal jen obal. Ted je to syceni podle me skrz to ze se to v tom katu ozývá.. Predtim si to tak zasycelo jemně jen v tom prefuku.
Jinak jedu na nízké otáčky na dvojku dam plný pomalý náběh a ve 3000ot kopne. Když jedu na trojku a vyšší stupně na nízké otáčky dam plný tak to kopne uz u 2000-2200.
Diky všem za rady
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Hadica za turbom,cervena.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22

Příspěvek od F.ERESO »

Obrázek
Naposledy upravil(a) F.ERESO dne 03 čer 2016, 20:45, celkem upraveno 1 x.
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22

Příspěvek od F.ERESO »

Dobré harakiri co? Už si s tím nevíme rady. Na hadice jsem se díval žádnou díru jsem nenašel, ale bavili jsme se o tom a kdyby tam byla někde díra tak to bude syčet a hlavně z logu jde vidět že ve vyšších otáčkách už tlak je, ten by se ztrácel..
Může být baňka KO ikdyž drží tlak a chodí po celé dráze? Zkoušeli jsme o otáčku prodloužit táhlo, aby tlačilo víc v nižších otáčkách, ale žádný velký rozdíl.. Spíš jsme na tom asi ani rozdíl nepoznali.. Další otázkou ještě soft, ikdyž by tam měl být origo, prostě už nevíme kde by mohla být krpa. Nemáte možnost někdo se dostat k tomuto softu? Číslo jednotky a softu mého golfa bych poslal .. Nebo jestli to dovedou přehrát ve VW ?
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 979
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

upni ten log na letecku postu
leteckaposta.cz
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“