TDi, hydraulika - co 1000km zakarbonované vstřiky..

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

TDi, hydraulika - co 1000km zakarbonované vstřiky..

Příspěvek od eXi »

zdravím, jezdím půl na půl s čistou průzračnou hydraulikou + aditiva .. na Tdi 66kW B5, a co 1000km sou zajebaný vstřiky, kouří a netáhne tak moc.. opatrně dráťákem a jede se dál bez kouře a táhne jako kráva.. pomohl by třeba benzín v nějakém poměru 1:20 apod ? díky
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tem dráťák už pomohl dokonale...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

Odpověď nahovno.. zatím jsem to udělal jednou a nechce se mi opravdu vyndavat je co tisíc..
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

Přidávej aceton, mohl by pomoci. Jezdil jsem na čistou hydrauliku v octavii 81kw i použitý motorový olej peugeot 1,9td, vždy s acetonem a na vstřikách troška bílého prášku, nic víc...
W210 290TD
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

až budeš mít díru v pístu vzpomeň si na odpověď nahovno :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

k.amerika píše:Přidávej aceton, mohl by pomoci. Jezdil jsem na čistou hydrauliku v octavii 81kw i použitý motorový olej peugeot 1,9td, vždy s acetonem a na vstřikách troška bílého prášku, nic víc...
přemýšlel jsem o trochu benzinu.. kolik acetonu bys doporučil ? já nyní mám čistou krásnou průzračnou, ale jak to tak vypadá tak neni přejetá a proto asi karbonuje svině.. snad bude další sud lepší (horší) :D
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

Obrázek po 1000km :roll:
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

Dával jsem velkého panáka na 20l. Díru v pístu bych v takovém poměru rád viděl.. Přesně jak říkáš, čim méně použitý olej, tim je horší..
W210 290TD
Uživatelský avatar
Pelep
Přispěvovatel
Příspěvky: 367
Registrován: 08 črc 2014, 17:07
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od Pelep »

Hydra jsem vyjel hafo a nikdy žádnej problém, ani v zimě. Dbal jsem ale na viskozitu, zkrátka aby to nebyo moc hustý a když už jezdim na sračky, tak aspoň aby tekly. Vřele doporučuju když mícháš 1:1, přidat litr benzínu na 20 litrů směsi a k tomu aspoň 1 ml VIFu na litr celkově - mililitr VIFu stojí 40 halířů a ten litr benzínu ke dvaceti litrům tě vyjde na 60 halířů, takže celkový zdražení o 1 korunu na litr :-D Musim ještě dodat, že jsem tomu dával kotel. Prostě když tomu dupeš, tak to líp spaluje, vyšší teplota, tlak ve válci páč ti turbo víc tlačí atd... Taky jsem lil bezaromatik 1ml na litr, ale to spíš kvůli magickým účelům, jestli to funguje nevim. Ale podle mě to s nim jede líp, i když si říkám že to musí být placebo efekt, jinak by ho přece přidávali do nafty :) Takže podle mě: benzín, vif a občas jeď pilu :-D
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

se směsma co jezdíte problém nejni ale jak vezmeš kartáč na trysku tak díry z toho maj vánoce a nejni problém zabít víření a kapka už dokáže svoje ale to je asi vyšší level oprav....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

Obrázek

po 600km půl na půl s hydraulikou (noteeth) už na to nemám nervy, přecházím na rostliňák :-)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Takto zamrdane to snad neni ani na porad vybojenou Bionaftu po 30tisicich (rofl). Vim jen jedno, ze cokoliv je lepsi jak hydro, hydro jedine do kamen v nejake dilne nebo na ekolikvidaci, je to shit nejvetsiho kalibru v jakemkoliv pomeru s naftou (crazy) Zlaty kerosin (rofl)
Uživatelský avatar
Pelep
Přispěvovatel
Příspěvky: 367
Registrován: 08 črc 2014, 17:07
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od Pelep »

radluk píše:Takto zamrdane to snad neni ani na porad vybojenou Bionaftu po 30tisicich (rofl). Vim jen jedno, ze cokoliv je lepsi jak hydro, hydro jedine do kamen v nejake dilne nebo na ekolikvidaci, je to shit nejvetsiho kalibru v jakemkoliv pomeru s naftou (crazy) Zlaty kerosin (rofl)
Já na hydro žádnej problém ani změna oproti naftě, je to o motoru a typu hydrauliky :)
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Spicky nove daj,viac aditivuj,olej je malo pouzity a malo aditivovany,obsahuje vela prisad proti horeniu ktore vytvaraju karbon priamo na spickach,viac riedit,benzin-aditiva,inak to bude stale to iste.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

Jojo už jsem přešel na slunečnici a ani po 3kkm nezakouří... hrozně to karbonovalo, hydro pouze pro komůrkáče 8)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“