Alfa Romeo 159 1.9JTS

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33

Alfa Romeo 159 1.9JTS

Příspěvek od Pidiluke »

Prosím o radu, AR 159 1.9JTs 118kw r.v.2007. Mám několik otázek, tou první je, že mi vyskakuje chyba motoru na palubním počítači. Nechám načíst na diag. V paměti závad se oběví chyba s názvem čidlo vačkového hřídele na straně výfuku-sporadicky. Druhá chyba je regulace volnoběhu. Ten volnoběh jde jak má, ale z toho to blbne a sám si přidá třeba na 3tis otáček. Motoru je jedno jestli je studený či teplý, skáče si jak ho napadne, klapku jsem vyčistil, stejně nepomohlo. Někdy to udělá 3x za den, někdy 3x za týden. Nějaké rady čím by to mohlo být?
A to čidlo vačkové hřídele na straně výfuku mám nové a chyba toho čidla mi naskočí tak jednou za 16dní cca.
Prosím pomozte. Zatím moc děkuji za jakoukoliv radu ;)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

vyměnit retěz hlavně napínák a je po chybě.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33

Příspěvek od Pidiluke »

sikin1987 píše:vyměnit retěz hlavně napínák a je po chybě.
už je nový celý komplet, ale teď tam začali skákat neskutečný chyby, který nesouviseli se sebou, tak mě napadlo jestli není zaoxidovaná jednotka, a světe div se nebyla zaoxidovaná, ale byl v ní trochu olej, né ve vnitř, ale v patici. Je mi záhadou jak se tam dostal, každopádně jsem řádně odmastil, vyfoukal a je po problému. Ale od té doby to jede zase na 3válce :D Takže je pravděpodobně ta zapalovací lišta v prdeli :D Budu muset koupit novou a uvidíme.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Tenhle motor neznám ale většinou se to do jednotky procucá po drátech od snímače.Pokud to má vodotěsný zásuvky tak bude vháji nějaké čidlo nebo ventil chce to rozdělávat zásuvky a kde to na tebe vyteče tak tam je zdroj problému.
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33

Příspěvek od Pidiluke »

geo píše:Tenhle motor neznám ale většinou se to do jednotky procucá po drátech od snímače.Pokud to má vodotěsný zásuvky tak bude vháji nějaké čidlo nebo ventil chce to rozdělávat zásuvky a kde to na tebe vyteče tak tam je zdroj problému.
Pravda asi pred 3mesici jsem menil cidlo tlaku pres ktery kapal olej ven. Moc dekuji za navedeni a uz jsem zjistil i proc tak habruje :D mel jsem v podtlakove hadicce od sani dirku, ktera se postupne zvetsovala a reknu vam ze ta dira jde sakra blbe videt... Asi trochu nahoda ze jsem ji nasel. Kazdopadne jsem na zkousku zalepil izolacni paskou a ok.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“