S-Type 3.0i prohlídka

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

S-Type 3.0i prohlídka

Příspěvek od roman1648 »

Nějaké záludnosti ? Tuto značku jsem fakt nikdy nedělal... (noteeth)
Nevím proč na to nabízí dva druhy výpustných šroubů na oil ?
Jeden je klasika jak u Fordu ten s tím o-kroužkem, ale druhej taková mosazná zátka..
kámoš si to koupil na občasný povožení
díky (crazy)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

výdrž motorů velmi malá hned tam lej nějaký militech nebo něco podobného, motory se běžně zadírali, snad jak ucítili 200 t
ty dvě zátky to bude asi proto že se vzatáčkách olej přeléval a nedostávalo se motoru oleje tak udělali přepážku jako vychytávku

hlavně at tomu moc nenakládá nebo mu vypochoduje klika
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

tak pán si dovezl svůj olej Orlen ( Polsko ), neřešil jsem, nalil jsem to tam, pak tam měl ještě roztrhaný prachovky vzadu na spojovačkách tak jsem objednával nový, dělá to jen Lemförder, cena přiměřená značce ( 2200 za kus ), jinak celkem zajímavý auto, celá náprava z hliníku, celý nerezový výfuk...
má to ale spíš na takový to nedělní vožení, taksnad mu to chvíli vydrží, nerad bych tam řešil švihlou kliku nebo něco podobnýho... (crazy)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pán je šulín prostě tam musíš lít nějaký militech nebo bišop, prostě ten sajrajt že vypustíš olej a auto jede dál,
jak to má cca dvěstě t tak mazec a zatáčky a zadře se klika, nikdy jsem to neřešil jen kecám ale mám kámoše co tomu rozumí

je to stejné jak ty pojebané kije necelých sto tisíc pravidelný servis a přeskočí řetízek
Odpovědět

Zpět na „Evropské vozy - ostatní“