Stránka 1 z 1
S-Type 3.0i prohlídka
Napsal: 28 čer 2016, 07:56
od roman1648
Nějaké záludnosti ? Tuto značku jsem fakt nikdy nedělal...
Nevím proč na to nabízí dva druhy výpustných šroubů na oil ?
Jeden je klasika jak u Fordu ten s tím o-kroužkem, ale druhej taková mosazná zátka..
kámoš si to koupil na občasný povožení
díky

Napsal: 28 čer 2016, 19:46
od slovacek.milos
výdrž motorů velmi malá hned tam lej nějaký militech nebo něco podobného, motory se běžně zadírali, snad jak ucítili 200 t
ty dvě zátky to bude asi proto že se vzatáčkách olej přeléval a nedostávalo se motoru oleje tak udělali přepážku jako vychytávku
hlavně at tomu moc nenakládá nebo mu vypochoduje klika
Napsal: 18 črc 2016, 11:35
od roman1648
tak pán si dovezl svůj olej Orlen ( Polsko ), neřešil jsem, nalil jsem to tam, pak tam měl ještě roztrhaný prachovky vzadu na spojovačkách tak jsem objednával nový, dělá to jen Lemförder, cena přiměřená značce ( 2200 za kus ), jinak celkem zajímavý auto, celá náprava z hliníku, celý nerezový výfuk...
má to ale spíš na takový to nedělní vožení, taksnad mu to chvíli vydrží, nerad bych tam řešil švihlou kliku nebo něco podobnýho...

Napsal: 18 črc 2016, 15:55
od slovacek.milos
pán je šulín prostě tam musíš lít nějaký militech nebo bišop, prostě ten sajrajt že vypustíš olej a auto jede dál,
jak to má cca dvěstě t tak mazec a zatáčky a zadře se klika, nikdy jsem to neřešil jen kecám ale mám kámoše co tomu rozumí
je to stejné jak ty pojebané kije necelých sto tisíc pravidelný servis a přeskočí řetízek