Stránka 1 z 2
Motor 1.4 TDI KO
Napsal: 03 črc 2016, 21:46
od sniper--
Nevěděl by někdo jaký jiny motor by pasoval do fabie 09 puvodne kód motoru BMS? Je to motor s filtrem částic. Nebo kdyby rovnou někdo mel primo BMS nebo nějaký jiný pasusujici na prodej.
Napsal: 04 črc 2016, 07:42
od Tomas.cz
Má to snímač otáček na klice nebo v guferu?
Napsal: 04 črc 2016, 07:58
od frantisek28
Na bazosi su na predaj, cena snad 100o€…
Napsal: 04 črc 2016, 09:50
od sniper--
Ted momentálně u toho nejsem, ale tekl bych ze tyhle BMS to maji v guferu
Napsal: 04 črc 2016, 09:51
od sniper--
frantisek28 píše:Na bazosi su na predaj, cena snad 100o€…
dej prosím odkaz, nenašel jsem
Napsal: 04 črc 2016, 11:30
od frantisek28
Napsal: 04 črc 2016, 12:35
od sniper--
Oba prodane

Napsal: 04 črc 2016, 16:23
od RS
Napsal: 04 črc 2016, 17:35
od Jirka Kužel
BMS v čechach budeš těžko shánět nikdy se to tu neprodavalo S DPF
snímač kliky to má na guferu.
Napsal: 04 črc 2016, 18:57
od Domecek
seženež ho, ale připrav si 40 kapříků

Napsal: 04 črc 2016, 21:00
od Tommy TDI
co se tomu motoru stalo?
Napsal: 04 črc 2016, 22:33
od gyba
Jde tam dát po menší úpravě jakýkoliv 1.4 tdi
Napsal: 05 črc 2016, 08:29
od Čmoud
Tommy TDI píše:co se tomu motoru stalo?
Určitě bude venku ojnice. Teď jsem preventivně dělal ojniční šály na BMS a byly tam ty čínské už dost opotřebené a to mělo 120tkm. Stejný problém jako na 1.9

Napsal: 07 črc 2016, 07:26
od sniper--
Čmoud píše:Tommy TDI píše:co se tomu motoru stalo?
Určitě bude venku ojnice. Teď jsem preventivně dělal ojniční šály na BMS a byly tam ty čínské už dost opotřebené a to mělo 120tkm. Stejný problém jako na 1.9

Prasknul pist a vyfouklo to valec, nakonec to budu resit suchou vlozkou. Jinak pisty jsou aspon stejny s jinejma 1.4? Ma nekdo neco?
Napsal: 07 črc 2016, 09:15
od Tomas6
V pondělí mrknu měl bych mít písty z BNM.Kdyztak mi to po SZ připomeň.