Stránka 1 z 1
Octavia 2007 climatronic
Napsal: 08 črc 2016, 15:56
od julo45
Dobry den. Mam problem s climatronikom na octavii 2 2007. Sprava sa to tak, ze vozidlo pokial je v klude po nastartovani sa na mieste klima spusti cca. po 10 minutach, teda v case ked je uz motor zohriaty cca. na 70 st. Vtedy tlak stupne pomaly na 10 bar, spustia sa ventilatory a rychlo sa to ochladi a klesne tlak cca. 5bar, teda uz nechladi. Pocas jazdy, ked je chladic chladeny naporovym vzduchom nechladi vobec, tlak je cca. 6bar.
VAG nehlasi ziadnu chybu, teplota vonkajsia ok, teda realna, teploty na vystupoch ok, vnutorna ok, teplota vyparnika ok. Na mieste pokial sa chladic klimy zohreje tak to chladi, ked ho ochladia ventilatory nechladi, pocas jazdy nechladi. Vymeneny kompresor uplne novy - ziadna zmena, kompresor po repase - ziadna zmena. Vymeneny predny chladic - uplne novy, vymeneny expanzny ventil - uplne novy, snimac tlaku vykazuje rovnake hodnoty ako budiky na plnicke klimy. Chladivo ok 550g.
Nestretol sa niekto s takouto zahadou? Dakujem za odpoved
vymeneny samozrejme na skusku aj climatrnik, nastavenie ok, bez zmien...
Napsal: 08 črc 2016, 19:35
od leguan
ODPOJIM KOMPRESOR PŘIPOJIM PLNIČKU A MAŠINKU PRO MĚŘENÍ KOMPRESORU A ZATÍŽÍM SI HO PODLE POTŘEBY A SLEDUJEŠ TLAKY SAMOZŘEJMĚ POZNAŠ I ŠPATNY VENTIL NA KOMPRESORU TESTER POUŽÍVAM CLT1
Napsal: 10 črc 2016, 09:46
od julo45
Otestoval som kompresor testerom CLT1, na mieste je vsetko v poriadku, tlaky su ok. Po zapojeni spat v aute na mieste klima chladi, tlaky su ok ventilator funguje. Akonahle s vozidlom sa pohnem, teda predny chladic je naporom vzduchu ochladeny, tlak v systeme klesne az na uroven 4 bar. Akonahle zastavim vozidlo tlak stupne na 10 miestami az 12 bar a vsetko je v poriadku. Nechladi to ibapocas jazdy.
Nejake napady?
Napsal: 10 črc 2016, 10:06
od leguan
nastartuj zapni klimu až začne chladit tak se rozjet a jed dokud nepřestane chladit pak zastav nech běžet motor otevři kapotu a sahni na trubky u kompresoru
Napsal: 10 črc 2016, 12:50
od UchoTD
Odfukni z chladiva 50-60g.
Napsal: 11 črc 2016, 15:21
od julo45
Problem vyrieseny. Uplne novy chladic od ACI priechodny cca. na 50%. Po vymene chladica vsetko funguje ako ma.
Dakujem za vsetky rady.
Napsal: 11 črc 2016, 20:12
od Tomas6
Mám to samé auto ale jen s climaticem. Kolik by měla chladit?Dnes bylo venku 35 a z ofuku šlo tak 10 stupňů.Míň ne.A občas je na volnoběh slyšet takové jak když hučení.Vypnu klimu a je klid,zákonů tak hučí.Přidám tak buď to přestane nebo to přeřve motor. Docela mne to otravuje. Co s tím? Na jaře dávaný nový kompresor a chladič.
Napsal: 12 črc 2016, 07:14
od roman1648
julo45 píše:Problem vyrieseny. Uplne novy chladic od ACI priechodny cca. na 50%. Po vymene chladica vsetko funguje ako ma.
Dakujem za vsetky rady.
co to bylo za značku chladiče ? ať vím co nekupovat...

Napsal: 12 črc 2016, 07:15
od roman1648
Tomas6 píše:Mám to samé auto ale jen s climaticem. Kolik by měla chladit?Dnes bylo venku 35 a z ofuku šlo tak 10 stupňů.Míň ne.A občas je na volnoběh slyšet takové jak když hučení.Vypnu klimu a je klid,zákonů tak hučí.Přidám tak buď to přestane nebo to přeřve motor. Docela mne to otravuje. Co s tím? Na jaře dávaný nový kompresor a chladič.
znovu překontrolovat množství chladiva, tady bych to viděl na málo chladiva v systému, tzn. nějaká další netěsnost??
Napsal: 12 črc 2016, 10:46
od julo45
Znacka NRF made in PL, distributor ACI Praha. Je sice na nom napisane original VW, ale to okolo originalu iba chodilo...