Máte rekordmana?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Bylo tam ani ne čtvrt nádrže a kdyby tam nebyla ta zarostlá kola a auto zapadané listím apod. taky bych tomu nevěřil..Bylo to v chatové oblasti, kde vegetace bylo dost. Já na týden odstavil svého milovaného Fiata Fiorino do trávy , kde byly asi 2 měsíce nové kotouče a už jsem musel mlátit do svěráků , abych vůbec odjel a kotouče byly rezavé až mě to zarazilo...Samozřejmě byla to ta nejlevnější litina...
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Jo těm japoncům ty motory docela frčí , to neni jako oživovat fágo po týdnu. Baterka prázdná a furt nic :D
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Re: Máte rekordmana?

Příspěvek od Tomas.cz »

Peugeot 1.9D, rok 2006, stále na 5w40, od poslední výměny oleje ujeto 22 200km a na tento interval doplněn litr oleje.
Přílohy
Expert_1.jpg
Expert_1.jpg (446.44 KiB) Zobrazeno 2119 x
Expert_2.jpg
Expert_2.jpg (551.75 KiB) Zobrazeno 2119 x
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: Máte rekordmana?

Příspěvek od jericho-3 »

Věřím, nezničitelný motor, a u těch starších, když se to potkalo, tak novou vačku, klemy a jelo se dál. Lepší než Golf rotačka.
nepropadat panice...
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Re: Máte rekordmana?

Příspěvek od HonzaXM »

Jojo, staré dobré motory. Strejda měl Peugeot 405 1,9 D, před cca 14 lety ho prodal s 650 tis. km, pár let nazpět jsem na něm dělal spojku (strejda nikdy) a dodnes to auto potkávám. Jezdil s ním denně do Německa za prací, každé 2-3 týdny jsem měnil olej a to ho přejížděl a jednou za čas rozvody, jinak vůbec nic. Kamarád má staré XM 2,1 TD, najeto teď prokazatelných 1360000 km, ve skutečnosti možná i víc. Mezi Citroeňáky je známý jako Demeter (jeden z mnoha majitelů opravdu cikán Demeter) nebo Terminátor, protože ho nejde zabít. Několikrát už měl jít do šrotu, ale pokaždé se našel někdo, kdo ho ještě ,,na poslední technickou" dal jakž takž dohromady. Loni se preventivně vyměnil motor, protože původní byl vyčáchlý, ale stále jel a místo automatu je teď v manuálu. Neuvěřitelně ožil a je zase denně v provozu. Má ale podivnou duši - jakýkoli použitý díl snese, ale nové nějak nechce přijmout, fakt. (LOL)
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: Máte rekordmana?

Příspěvek od jericho-3 »

U té XM to překvapuje, tohle auto má dost špeků a je to takový průkopník dnešní plné palby a já osobně 2,1 TD moc nemusel, mělo to poté i el. čerpadlo, immo s klávesnicí , a k rozvodům se mohlo hůř než u 1, 9 ,ale mechanicky to fungovalo..Dnes vidět XM rovná se zázraku. Ty motory měly výhodu velké tuhosti motoru, nešetřilo se jejich váhou, byla to proti dnešku poctivá práce. Tam vačka nebyl díl, který se mění.. Francouzi diesely prostě uměli o tom žádná..
nepropadat panice...
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Re: Máte rekordmana?

Příspěvek od Source »

0ABCB47A-887D-4A26-BBF9-8A2441B9E391.jpeg
0ABCB47A-887D-4A26-BBF9-8A2441B9E391.jpeg (2.61 MiB) Zobrazeno 1827 x
Toto je môj momentálny stav, fotené asi pred mesiacom, čerstvo po komplet GO hlavy, rozvody, vsetky tesnenia na okolo atd. ASV 81kw, momentalne 764 vstreky, J cerpadlo a nejake dalsie upravy, bez dymu, neodmerane :mrgreen: ale na uprave som uz najazdil asi 100 000km, takze verim ze este ten milión zvládne :punk:

Momentálne ma čaká výmena poloosi, nahodenie novšej HC motorovej jednotky, a potom znova komplet odladenie + odmeranie na brzde. Medzitym spojazdenie chcipacej klapky kedze tam bol alarm ktory odpajal motorovu jednotku hned po vypnuti klucika chcip klapk nesla
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: Máte rekordmana?

Příspěvek od martinsidlo »

Moje od nova ASV
P_20220101_124106.jpg
P_20220101_124106.jpg (2.51 MiB) Zobrazeno 1795 x
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: Máte rekordmana?

Příspěvek od jericho-3 »

No pánové ASV to je radost a dobrá a pravidelná údržba. Tak to má být, bohužel už je to dnes minulost. Byl bych nervozní z těch ojničních šál, ty jsou v první linii. Ne že by to podalo ruku, ale že už tam budou možná jen šlupky a zbytečně ta vůle namáhá ostatní..
nepropadat panice...
mufti
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 04 led 2009, 09:26

Re: Máte rekordmana?

Příspěvek od mufti »

už som to sem dával i inom vlákne ... kamošov Sprinter r.2010, tacho sa zastavilo na 999.999, potom s ním ešte najazdil cca 200.000 so zastaveným tachometrom ...
Přílohy
10557_88792007AB9543F88D4A0834B87E8A42_1.jpg
10557_88792007AB9543F88D4A0834B87E8A42_1.jpg (431.81 KiB) Zobrazeno 1675 x
Passat Alltrack '14 CFGC
Passat Alltrack '12 CFFB
Sharan 4motion '15 CUVC
Fabia '02 AQV
P307 '03 NFU
Camaro '76 LT 350
TT Roadster Quattro '00 APX
Honda AFRICA TWIN Adventure '22
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Re: Máte rekordmana?

Příspěvek od HonzaXM »

V Mercedesu už ani sami vývojáři nevěřili, že to ty motory dají. :D
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: Máte rekordmana?

Příspěvek od jericho-3 »

Který typ motoru to je?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Re: Máte rekordmana?

Příspěvek od ROMEK »

Jericho ojničke šály odchádzali na dvojkových octaviach ASV je jedničková octavia . Inak za jedničkovu octaviu a motor 66/81kw by mali dostat vyvojári nobelovu cenu. Jednoduchost spolahlivost a spohladu mechanika žadne pasti všetko prístupne filtre žhavičky atd
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
volvo pan
Přispěvovatel
Příspěvky: 171
Registrován: 14 kvě 2021, 22:29
Bydliště: zapad

Re: Máte rekordmana?

Příspěvek od volvo pan »

tipuju tak 3l v6,ty docela drzely,jen to zralo a sralo se to kolem jako egr atd,u ty 2,2 to je tak na 2 na 3 motory :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: Máte rekordmana?

Příspěvek od jericho-3 »

Romane, pokud ocházejí tak, že ojnice podá ruku, tak už je pozdě. Ale dle mého názoru po takové porci km je velký předpoklad, že jsou tam už jen šlupky. Já bych je zkouknul..kdysi jsem je preventivně měnil hlavně u turbodieselů , když to mělo 200000km , i když byli i specialisti, kteří přehodili jen horní se spodní, protože se jim 500Kč zdálo moc.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“