Máte rekordmana?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Máte rekordmana?

Příspěvek od HonzaXM »

Máte někdo kilometrového rekordmana? Já osobně měl Citroen BX 1,8D s 1236000 km, pak mi ho přepůlila Fabie (taky na odpis). Věřím, že by jezdil dodnes, jel jako čert a i TD nechal za sebou. Údajně ten motor pořád jezdí v dalším autě. Teď jsem náhodou narazil na VW T4 https://auto.bazos.cz/inzerat/62962281/Sanitni-vuz.php .
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Švára míval C15 1.8D Enterprise, najeto asi 850.000 km, než jí sežral rez a vzadu upadla podlaha, pak šla do šrotu. Motor chytal už na 3 válce, až po chvilce se chytil 4. , ale bez problému až do konce i s Lucasem. Motor je ale ještě v kůlně, takže možná ještě není všem jeho dnům konec, ale pokud ano, už jen s Boschem :-)
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Známej má octu1 rv.2000 motor 1,9 AGR....má tam poctivých 600tisic km. Skoro vsechno puvodni...jen delal turbo ktere ani delat nemusel. Spojka taky puvodní. Vstriky + trysky taky puvodní. Čerpadlo taky puvodní. Motor si prede jak male kote, opravdu hezký svezení na to ze uz to je vlastne starej křáp..... :)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Táta měl Vito w638 cdi a na něm najeto přes 850.Původní spojka,turbo,převodovka...Všechny zásadní věci původní.Krome vstřiků.A kastle ko.Nechtěli ho ani na vrakecu. Pak přijel nějaký překupník z Čech a dal za něj 10 litrů.Další Vito co má je w639 a na něm něco okolo 780.Teď mu loupnul kardan, ale vstřiky původní,spojka taky,dělají se tak akorát brzdy.Co mám OII ta má aktuálně 510.Vačka, vstřiky původní,ale vše ostatní kromě motoru je měněno.Ale kastle OK.No a Felda.Pár lidí co mne zná,vědí...Ta má najeto 450 ale původní jsou jen budíky a číslo kastle.:-) V robotě máme OII RS a ta má slušně nakročeno k 700.No nemám v okolí.auto které by mělo. míň jak 300.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tomasi 6, máte asi v genech schopnost napojit se na motor přes palec pravé nohy a přesně víte, co zrovna potřebuje včetně pravidelné údržby..Tohle prostě nemůžou být náhody..Motory Citroen -Peugeot 1,8 D- 1,9 TD měly neskutečnou výdrž, která nebude již překonána..Ten motor byl současně neskutečně skromný na ND, jejich pumpy H2O a hlavně kladky rozvodů/ přitom měli malinkatá ložiska/ by zasloužily metál.. Koncern na ně neměl ani náhodou, protože tento motor vynikal velkou tuhostí konstrukce a proto byl tak trvanlivý... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1262
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Příspěvek od zizalak »

AGR 789 taxi, jednou se mu potkal (samo domo rozvody) udelal hlavu a OK
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

jericho-3 píše:Tomasi 6, máte asi v genech schopnost napojit se na motor přes palec pravé nohy a přesně víte, co zrovna potřebuje včetně pravidelné údržby..Tohle prostě nemůžou být náhody..Motory Citroen -Peugeot 1,8 D- 1,9 TD měly neskutečnou výdrž, která nebude již překonána..Ten motor byl současně neskutečně skromný na ND, jejich pumpy H2O a hlavně kladky rozvodů/ přitom měli malinkatá ložiska/ by zasloužily metál.. Koncern na ně neměl ani náhodou, protože tento motor vynikal velkou tuhostí konstrukce a proto byl tak trvanlivý... :)
To máš asi pravdu, mám na motoru 1.8TD původně z BX najeto momentálně asi 500.000 km. Motor chytá na otočení studený i teplý, ještě má původní turbo, ale to už je asi těsně před smrtí, bere už dost olej a tlak asi taky nic moc...
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jo motory 1,9d o Peugeotu...měli jsme doma P309 s tímto motorem,sakra to bylo auto.Za 5l couračky, chytalo to na drc a topilo za půl km.Ta 309 byla jedna z posledních, bílá, bronzové okna,servo,přední okna v el,centrál, gti lišty na dveřích,semišový interiér....
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

aktuálně mam motor co má údajně 520 (kupován vyndanej takže těžko říct) - původní na tom byl podobně (prasklej blok) (hm) ale stále potrápí závodníky v moderních plechovkách (LOL)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Tommy TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Registrován: 27 úno 2010, 22:54
Bydliště: Poďebrady

Příspěvek od Tommy TDI »

Mám tu Sharana AUY se 420t.km motor vymačkané díry na vstřiky,vačka ještě ok,hydra šli máčkat rukou,na pístu praskliny,turbo velká axialni vule.
Dvouhmota ko,převodovka vůle na mrkvi i na diferáku :D :D
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)

Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr :-) ex automat,original měchy

UNC 060

AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 :-))
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Byl jsem zavolan k Passatu 1,9TDI 66kW obtok. Taxik 1,073.xxx km, vse peclive zdokumentovane. Vubec nevypadal na ty kilometry, opravdu zachovaly. Co jsem se dozvedel, tak ho dostali k jinemu autu v Nemecku v bazaru zdarma, koupil ho pak nejakej vychcanek, kterej ho mel udajne stocit a prodat za relativne velky balik. Dodnes udajne jezdi (je tomu jiz cca ~6 let).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jako kluk si pamatuju že děda měl po revoluci od nějakého kámoše co dělal "venku" MB 124 myslím 220/240D, byla to taková ta slonová kost, německej taxík, najeto prej něco přes mega a půl, detaily bohužel nevím
Uživatelský avatar
pitukes
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 22 bře 2008, 12:02
Bydliště: I'm from exit

Příspěvek od pitukes »

Touran 1.9 BLS DSG 650 tkm
MT8 132.2 4x4, PoN-25-A, NSN 10-2-B, AKP153
Uživatelský avatar
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

doma nemám
ale znamej lancia thema 2.5TDS andura (typ italskýho motoru)
2 300 000 (taxik) , tedka šel do šrotu jelikož už druhá kastle to nepřežila
km zdokumentovaný , byla na něm sundana vana vevnitř jak novej :(
do poslední chvilky jel
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Obrázek

dali jsme si závazek, že ji dojedeme do půl mega, ale kastle KO, technická do příštího července a pak už asi šroťák.
Na motoru (1,3 MPi na LPG) vše původní, 1x rozvody, 1x vodní pumpa, 3x altík, 1x hallův snímač otáček jinak nic, ani těsnění pod hlavou ne, klapka a zapalovací modul původní. 1x spojka ve 350 tis ale jen se rozsypalo ložisko lamela krásná. převodovka původní dvojka a pětka už synchron ko, poloosy 1x nové, 1x benzinové čerpadlo v nádrži
motor nevezme kapku oleje, výměny po 15 tis
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“