Máte rekordmana?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Máte rekordmana?
Máte někdo kilometrového rekordmana? Já osobně měl Citroen BX 1,8D s 1236000 km, pak mi ho přepůlila Fabie (taky na odpis). Věřím, že by jezdil dodnes, jel jako čert a i TD nechal za sebou. Údajně ten motor pořád jezdí v dalším autě. Teď jsem náhodou narazil na VW T4 https://auto.bazos.cz/inzerat/62962281/Sanitni-vuz.php .
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Švára míval C15 1.8D Enterprise, najeto asi 850.000 km, než jí sežral rez a vzadu upadla podlaha, pak šla do šrotu. Motor chytal už na 3 válce, až po chvilce se chytil 4. , ale bez problému až do konce i s Lucasem. Motor je ale ještě v kůlně, takže možná ještě není všem jeho dnům konec, ale pokud ano, už jen s Boschem
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Známej má octu1 rv.2000 motor 1,9 AGR....má tam poctivých 600tisic km. Skoro vsechno puvodni...jen delal turbo ktere ani delat nemusel. Spojka taky puvodní. Vstriky + trysky taky puvodní. Čerpadlo taky puvodní. Motor si prede jak male kote, opravdu hezký svezení na to ze uz to je vlastne starej křáp.....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Táta měl Vito w638 cdi a na něm najeto přes 850.Původní spojka,turbo,převodovka...Všechny zásadní věci původní.Krome vstřiků.A kastle ko.Nechtěli ho ani na vrakecu. Pak přijel nějaký překupník z Čech a dal za něj 10 litrů.Další Vito co má je w639 a na něm něco okolo 780.Teď mu loupnul kardan, ale vstřiky původní,spojka taky,dělají se tak akorát brzdy.Co mám OII ta má aktuálně 510.Vačka, vstřiky původní,ale vše ostatní kromě motoru je měněno.Ale kastle OK.No a Felda.Pár lidí co mne zná,vědí...Ta má najeto 450 ale původní jsou jen budíky a číslo kastle. V robotě máme OII RS a ta má slušně nakročeno k 700.No nemám v okolí.auto které by mělo. míň jak 300.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tomasi 6, máte asi v genech schopnost napojit se na motor přes palec pravé nohy a přesně víte, co zrovna potřebuje včetně pravidelné údržby..Tohle prostě nemůžou být náhody..Motory Citroen -Peugeot 1,8 D- 1,9 TD měly neskutečnou výdrž, která nebude již překonána..Ten motor byl současně neskutečně skromný na ND, jejich pumpy H2O a hlavně kladky rozvodů/ přitom měli malinkatá ložiska/ by zasloužily metál.. Koncern na ně neměl ani náhodou, protože tento motor vynikal velkou tuhostí konstrukce a proto byl tak trvanlivý...
nepropadat panice...
To máš asi pravdu, mám na motoru 1.8TD původně z BX najeto momentálně asi 500.000 km. Motor chytá na otočení studený i teplý, ještě má původní turbo, ale to už je asi těsně před smrtí, bere už dost olej a tlak asi taky nic moc...jericho-3 píše:Tomasi 6, máte asi v genech schopnost napojit se na motor přes palec pravé nohy a přesně víte, co zrovna potřebuje včetně pravidelné údržby..Tohle prostě nemůžou být náhody..Motory Citroen -Peugeot 1,8 D- 1,9 TD měly neskutečnou výdrž, která nebude již překonána..Ten motor byl současně neskutečně skromný na ND, jejich pumpy H2O a hlavně kladky rozvodů/ přitom měli malinkatá ložiska/ by zasloužily metál.. Koncern na ně neměl ani náhodou, protože tento motor vynikal velkou tuhostí konstrukce a proto byl tak trvanlivý...
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Jo motory 1,9d o Peugeotu...měli jsme doma P309 s tímto motorem,sakra to bylo auto.Za 5l couračky, chytalo to na drc a topilo za půl km.Ta 309 byla jedna z posledních, bílá, bronzové okna,servo,přední okna v el,centrál, gti lišty na dveřích,semišový interiér....
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Mám tu Sharana AUY se 420t.km motor vymačkané díry na vstřiky,vačka ještě ok,hydra šli máčkat rukou,na pístu praskliny,turbo velká axialni vule.
Dvouhmota ko,převodovka vůle na mrkvi i na diferáku
Dvouhmota ko,převodovka vůle na mrkvi i na diferáku
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr ex automat,original měchy
UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 )
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr ex automat,original měchy
UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 )
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Byl jsem zavolan k Passatu 1,9TDI 66kW obtok. Taxik 1,073.xxx km, vse peclive zdokumentovane. Vubec nevypadal na ty kilometry, opravdu zachovaly. Co jsem se dozvedel, tak ho dostali k jinemu autu v Nemecku v bazaru zdarma, koupil ho pak nejakej vychcanek, kterej ho mel udajne stocit a prodat za relativne velky balik. Dodnes udajne jezdi (je tomu jiz cca ~6 let).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
doma nemám
ale znamej lancia thema 2.5TDS andura (typ italskýho motoru)
2 300 000 (taxik) , tedka šel do šrotu jelikož už druhá kastle to nepřežila
km zdokumentovaný , byla na něm sundana vana vevnitř jak novej
do poslední chvilky jel
ale znamej lancia thema 2.5TDS andura (typ italskýho motoru)
2 300 000 (taxik) , tedka šel do šrotu jelikož už druhá kastle to nepřežila
km zdokumentovaný , byla na něm sundana vana vevnitř jak novej
do poslední chvilky jel
--775914666--stačí zavolat , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
dali jsme si závazek, že ji dojedeme do půl mega, ale kastle KO, technická do příštího července a pak už asi šroťák.
Na motoru (1,3 MPi na LPG) vše původní, 1x rozvody, 1x vodní pumpa, 3x altík, 1x hallův snímač otáček jinak nic, ani těsnění pod hlavou ne, klapka a zapalovací modul původní. 1x spojka ve 350 tis ale jen se rozsypalo ložisko lamela krásná. převodovka původní dvojka a pětka už synchron ko, poloosy 1x nové, 1x benzinové čerpadlo v nádrži
motor nevezme kapku oleje, výměny po 15 tis
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série