Máte rekordmana?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

drz
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 04 bře 2009, 21:46

Příspěvek od drz »

jezdí k nám na servis sprinter 313CDi, r.v.2003 a má 1.050.000, majitel ho koupil asi na 300.000km, dovoz z francie, takže možná stočenka :D . má autodopravu, jezdí s ním sám, dovnitř se přezouvá do pantoflí!!! Holt stará škola. Byli jsem zvědaví co se stane po 999.999km a začal počítat znova od nuly.
někdy s ním je docela sranda, třeba když měl asi 800.000km začalo občas prosvicovat dobíjení, elektrikář mu dal uhlíky do alt, pán se pak ptal, jestli je to normální, že to teda moc nevydrželo...
za ty najeté km na motoru asi 3 mikrořemeny, 2 vodní pumpy, jinak spotřebák, olej mění poctivě po 15t.km, 10W40 starline...spojka i turbo ještě původní, jen jednou nedojel, snímač tlaku railu, ještě se mi líbí, jak si pán ani nepřipouští, že by mohl bejt problém. jen se bojí, že se kvůli korozi budou muset rozloučit. ptal se v mercédesu na novějšího a tam mu řekli pravdu, že novší nevydrží ani půlku, to nechápe už vůbec (LOL)
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Hošík píše:Vytáhnout šel jen jeden.Zbytek jsem utrhnul jak jsou zarezlé. Proto hlava dolů a dám jinou z motoru co mám doma.
jj, tak na vyiskrovacku :(
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

HonzaXM píše:Tenhle Méďa má na tachometru ,,pouhých" 957 OOO, ale ve skutečnosti má o zhruba 400 víc. Za posledních 10 let měněná vodní pumpa (nechali v motoru vodu a zamrzla), 2x repase alternátoru, 2x výměna baterie, měněn vstřik, prohnily mrazové zátky a mazací trubka k turbu. Turbo je stále původní a motor jede jako ďas! Je namontovaná zadní náprava do rychla (v původní při 860 000 začal hučet diferenciál) a Sprinter dělá svému jménu čest - podle GPS až 170 km/h, ale je to o hubu. :-D Asi 200 000 km mlátí hřídel v převodovce, ale jen na volnoběh. Za poslední 2 měsíce si sám majitel kompletně vyvařil karoserii a v domácích podmínkách nastříkal. Na STK se seběhli a čuměli jak vrány. :D Obrázek
Obrázek


Dnes Méďa opět dorazil na výměnu oleje a údržbu. Kromě zatuhlých lanovodů ručky (majitel nepoužívá) a té chrastící hřídele (mám prý už sehnat převodovku, ať prý dá ještě nějakých půl milionu :D ) žádná jiná vada. Zlatý starý auta do roku 2000.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Klasika Octavia I ASV, 970.000km, pôvodné čerpadlo, pôvodné turbo, pôvodné vstrekovače...

pravda je ze dnesne auta vydrzia 1/4 z toho co tieto masiny okolo roku 2000.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
d.d.t
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Registrován: 16 říj 2007, 06:44
Bydliště: litvinov

Příspěvek od d.d.t »

tak ja mel na g3 kdyz sla do sveta jen 520tkm v zabehu a akorat turbo.spojla jelikoz praskla pruzina a provozni dily jinak jezdi do dnes a s ni najeto cca 400Tkm kdyby to nezrezlo pod prdeli mel bych ho do dnes :D to bylo auto
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Bydliště: Královehradecko

406 1.8 benzín

Příspěvek od Hošík »

Obrázek
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

To je nějaký Peugeot, že?
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Obrázek
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

HonzaXM píše:To je nějaký Peugeot, že?
Ano 406 1,8 benzín
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Nevíš něco bližšího? Např. zda byla dole hlava?
nepropadat panice...
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

Nebyla. Je to soused tak bych o tom věděl.Mimo klasické údržby oleje,filtry,spojka nevím že by se něco posralo.Teď teda začíná brát dost olej.
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Klobouk dolů, pán je asi pan šofér a tyhle motory byly dobré hlavně s monovstříkem. Mám ještě jeden 1,6 ccm doma.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4639
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tak já jsem asi ještě břídil,OI ASV 590tis km,turbo,vstřiky,čerpadlo,altík,převodovka - co to je? To tam někde mám?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Mě třeba dnes zarazilo, když jsem byl ráno pro Nissana Almeru , který stál 3 roky v kopřivách se podívat, v jakém je stavu a co budu potřebovat, abych jej zprovoznil./ majitel umřel/ Dotyčný pozůstalý nabíjel baterku 2 dny, tak jsem přišel, povídám, budou zarezlé brzdy, ale zkusím to, zda to chytne. Motor chytil na otočení, jen jsem se lekl, protože zařvalo Cd v rádiu, nějaká palba, tak jsem to nechal řvát a zkusil se rozjet, i když byly dost měkké gumy a tráva dost vysoká, ale auto se hnulo a postupně jsem zjistil, že je vše o.k. Jel jsem 15 km , koukal zda někde nejsou a auto nejevilo žádné známky problémů, brzdy netáhly, ruční fungovala a i po odbzdění nepřibrzďovala. Hlava mi to nebrala, protože život v trávě je pro auto mor..Prostě asi japonská kvalita... :)
nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

nissan

Příspěvek od rudy5 »

sa čudujem že si na 3 ročný benzín naštartoval mne nechce na ten dnešný benzín kosačka chytiť po pol roku
BMW 330 ix
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“