Máte rekordmana?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jezdí k nám na servis sprinter 313CDi, r.v.2003 a má 1.050.000, majitel ho koupil asi na 300.000km, dovoz z francie, takže možná stočenka . má autodopravu, jezdí s ním sám, dovnitř se přezouvá do pantoflí!!! Holt stará škola. Byli jsem zvědaví co se stane po 999.999km a začal počítat znova od nuly.
někdy s ním je docela sranda, třeba když měl asi 800.000km začalo občas prosvicovat dobíjení, elektrikář mu dal uhlíky do alt, pán se pak ptal, jestli je to normální, že to teda moc nevydrželo...
za ty najeté km na motoru asi 3 mikrořemeny, 2 vodní pumpy, jinak spotřebák, olej mění poctivě po 15t.km, 10W40 starline...spojka i turbo ještě původní, jen jednou nedojel, snímač tlaku railu, ještě se mi líbí, jak si pán ani nepřipouští, že by mohl bejt problém. jen se bojí, že se kvůli korozi budou muset rozloučit. ptal se v mercédesu na novějšího a tam mu řekli pravdu, že novší nevydrží ani půlku, to nechápe už vůbec
někdy s ním je docela sranda, třeba když měl asi 800.000km začalo občas prosvicovat dobíjení, elektrikář mu dal uhlíky do alt, pán se pak ptal, jestli je to normální, že to teda moc nevydrželo...
za ty najeté km na motoru asi 3 mikrořemeny, 2 vodní pumpy, jinak spotřebák, olej mění poctivě po 15t.km, 10W40 starline...spojka i turbo ještě původní, jen jednou nedojel, snímač tlaku railu, ještě se mi líbí, jak si pán ani nepřipouští, že by mohl bejt problém. jen se bojí, že se kvůli korozi budou muset rozloučit. ptal se v mercédesu na novějšího a tam mu řekli pravdu, že novší nevydrží ani půlku, to nechápe už vůbec
HonzaXM píše:Tenhle Méďa má na tachometru ,,pouhých" 957 OOO, ale ve skutečnosti má o zhruba 400 víc. Za posledních 10 let měněná vodní pumpa (nechali v motoru vodu a zamrzla), 2x repase alternátoru, 2x výměna baterie, měněn vstřik, prohnily mrazové zátky a mazací trubka k turbu. Turbo je stále původní a motor jede jako ďas! Je namontovaná zadní náprava do rychla (v původní při 860 000 začal hučet diferenciál) a Sprinter dělá svému jménu čest - podle GPS až 170 km/h, ale je to o hubu. Asi 200 000 km mlátí hřídel v převodovce, ale jen na volnoběh. Za poslední 2 měsíce si sám majitel kompletně vyvařil karoserii a v domácích podmínkách nastříkal. Na STK se seběhli a čuměli jak vrány.
Dnes Méďa opět dorazil na výměnu oleje a údržbu. Kromě zatuhlých lanovodů ručky (majitel nepoužívá) a té chrastící hřídele (mám prý už sehnat převodovku, ať prý dá ještě nějakých půl milionu ) žádná jiná vada. Zlatý starý auta do roku 2000.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
406 1.8 benzín
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4639
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Tak já jsem asi ještě břídil,OI ASV 590tis km,turbo,vstřiky,čerpadlo,altík,převodovka - co to je? To tam někde mám?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Mě třeba dnes zarazilo, když jsem byl ráno pro Nissana Almeru , který stál 3 roky v kopřivách se podívat, v jakém je stavu a co budu potřebovat, abych jej zprovoznil./ majitel umřel/ Dotyčný pozůstalý nabíjel baterku 2 dny, tak jsem přišel, povídám, budou zarezlé brzdy, ale zkusím to, zda to chytne. Motor chytil na otočení, jen jsem se lekl, protože zařvalo Cd v rádiu, nějaká palba, tak jsem to nechal řvát a zkusil se rozjet, i když byly dost měkké gumy a tráva dost vysoká, ale auto se hnulo a postupně jsem zjistil, že je vše o.k. Jel jsem 15 km , koukal zda někde nejsou a auto nejevilo žádné známky problémů, brzdy netáhly, ruční fungovala a i po odbzdění nepřibrzďovala. Hlava mi to nebrala, protože život v trávě je pro auto mor..Prostě asi japonská kvalita...
nepropadat panice...