Máte rekordmana?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ford Transit 2,5D rok tuším 1991 ( ešte hranatá palubovka ). Natočil cca 930 000 km, motor pôvodny, nič na ňom nebolo robené. Ani tesnenie pod hlavou. Štartoval perfektne aj 30° mrazoch. Je to už asi 5 rokov čo išiel do šrotu, možno aj viac. Karoséria KO, odhnila predná náprava, deravá strecha, nesedeli plechy...
Seat Toledo 1L 1,9 TDi AFN - 368 000 km, na motore tiež všetko pôvodne, okrem regulácie turba. No už začína brať olej, má ešte STK na rok a pol, potom sa rozoberie na diely. Motor pôjde do druhej, vyvarenej karosérie.
Seat Toledo 1L 1,9 TDi AFN - 368 000 km, na motore tiež všetko pôvodne, okrem regulácie turba. No už začína brať olej, má ešte STK na rok a pol, potom sa rozoberie na diely. Motor pôjde do druhej, vyvarenej karosérie.
Seat Toledo 1L 1998 1,9TDi 81kw AFN 207 220 km - dočasne odhlasené pre poruchu motora
Seat Toledo 1L 1998 1,9TDi 81kw AFN 368 000 km
Seat Toledo 1L 1998 1,9TDi 81kw AFN 368 000 km
Tohle je rarita právě v tom, že je to benzin, což v Čechách, národu šetřílků se jen tak nenajde. 90% Mercedesů se u nás překopalo na diesela a s názorem autora o spolehlivosti plně souhlasím. A je to výpověď i o převodovce, kdy si pamatuji, jak jako mlaďas říkám známému, starému mechánovi ,ten automat bych v medvědovi nechtěl .A on povídá, zbytečný strachy mladej , medvědí převodovky jsou držáky..
nepropadat panice...
Tenhle Méďa má na tachometru ,,pouhých" 957 OOO, ale ve skutečnosti má o zhruba 400 víc. Za posledních 10 let měněná vodní pumpa (nechali v motoru vodu a zamrzla), 2x repase alternátoru, 2x výměna baterie, měněn vstřik, prohnily mrazové zátky a mazací trubka k turbu. Turbo je stále původní a motor jede jako ďas! Je namontovaná zadní náprava do rychla (v původní při 860 000 začal hučet diferenciál) a Sprinter dělá svému jménu čest - podle GPS až 170 km/h, ale je to o hubu. Asi 200 000 km mlátí hřídel v převodovce, ale jen na volnoběh. Za poslední 2 měsíce si sám majitel kompletně vyvařil karoserii a v domácích podmínkách nastříkal. Na STK se seběhli a čuměli jak vrány.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Kdepak, starý poctivý 2,9TD. Ale kdysi jsem jezdil na novějším Sprinteru 2,2 CDI, na kterém se preventivně v 750000km udělala generálka (ale nebylo třeba), po drobné havárii dostal komplet lak a když měl 990 000 km, majitel jej dal do bazaru u autorizovaného servisu Mercedes !!! , kde jej stočili na 150 000 km !!! a šel na Ukrajinu. Možná jezdí dodnes.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
vectra taxi DTi 72 kw
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Sprinter 2,9 TD 312 1150 000km- mimo spojky a těsnění pod hlavou se nedělalo nic,jen oprava kastle. Sprinter 318CDI V6 650 000km měněn EGR a vstřik jinak taky nic. Pešek 307 HDI 420 000km teď 2 vstřiky KO který nejdou vyndat takže hlava dolů. Octavia I autoškola 66kw 1250 000km když si ji brala Boleslav na vývoj na zkoumání opotřebení. Za celou dobu jen spojka brzdy atd. Autoškola dostala zdarma trojkovou octavu.
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
Ano, známý v autorizáku Mercedes koupil Vito s "tutovými km"a doporučením Mercedesu a byla prasklá hlava a po sundání víka motoru nebyly vstřiky vidět pod nánosy "asfaltu" ...Firemní sounáležitost pracovníků této firmy má patrně své trhliny..Škoda, že u těchto rekordů často není informace o spotřebě dílů..HonzaXM píše:Kdepak, starý poctivý 2,9TD. Ale kdysi jsem jezdil na novějším Sprinteru 2,2 CDI, na kterém se preventivně v 750000km udělala generálka (ale nebylo třeba), po drobné havárii dostal komplet lak a když měl 990 000 km, majitel jej dal do bazaru u autorizovaného servisu Mercedes !!! , kde jej stočili na 150 000 km !!! a šel na Ukrajinu. Možná jezdí dodnes.
nepropadat panice...