škoda fabia 1.2HTP nedrži volnoběh!!!

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

karter
Aktivista
Příspěvky: 1465
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

hadice zapojeny a odvětrávaci je komplet nová až po klapku a beze změny.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

v té klapce je problém motorek musí nastavit minimálně 4.5 stupně po zamnutí klíče

tak ti nefachčí klapka motorek je mrtvý
karter
Aktivista
Příspěvky: 1465
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

No to je to co jsi myslim protože ja když se divam na měřené hodnoty na klapku tak všude mám 0 stupnu ve 3 kanálu akorát vydim když šlapu na pedál že se mění hodnota.
karter
Aktivista
Příspěvky: 1465
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

chlapy jaký by to mělo mit tlak paliva někde pišou 3 bar někde zas 4 :?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19311
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Cos nameril?
Pokud tam budou 3,melo by to normalne jet
karter
Aktivista
Příspěvky: 1465
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

No natlakuje to na 3 bary pak to malinko klesne ale co sem nepochopil tak když mám napojený měřák tak to chytne a beži.Tak ho jdu odpojit jestli to pojede :)
Klepek196
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 07 srp 2017, 19:50

karter

Příspěvek od Klepek196 »

Karter, chcel by som sa ťa opýtať či si už odstránil tú závadu ?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: karter

Příspěvek od slovacek.milos »

já to měl ted, byla špatná hodnota tlaku v sacím potrubí a když jsem stříkl na sání motor trochu přidal, vyměnil jsem gumky sání hlava a ok najteto skoro |300000 km
suri
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 14 čer 2011, 17:32

Příspěvek od suri »

skopírujem

mám tu AWY 86tis km , hlava už bola robená . Neprešlo emisnou , vysoké CO na voľnobeh . Auto na voľnobeh niekedy ide normálne , potom sa začne hádať na dva valce , vtedy ak odpojíš cievku alebo vstrek prvého valca tak žiadna zmena . V otáčkach ide v poriadku ako má ... Prehadzoval som cievky, sviečky aj vstreky 1-3 a stále počíta výpadky len na prvom , na ostatných valcoch 0 ... dal som aj druhé zaručene dobré vstrekovače a nič bez zmeny , chvíľu ide pekne potom sa začne hádať a ide na dva ... podtlakové hadice vyzerajú ok , regulátor tlaku to má na rampe a filter klasika dva vývody . Kompresia 13-12-13 pri horúcom motore . Výkon OK . Netušíš čo popozerať ? hodím tam nové sviečky aj cievky , urobím na nich novú kostru - má prasknutú izoláciu na 1cm a potom už netuším čo ďalej

dal som nové origo sviečky , nové všetky cievky , nové gumičky na sanie , zistená a opravená netesnosť odvetrania a aj tak to nejde , ale čo je zaujímavé už to počíta výpadky do 1000 ...predtým do 500 ...stále prvý valec bezo zmeny ...na čo sa zamerať ? jednotka motora , káble?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="suri"]skopírujem

měníš měníš všechno na piču a co vag? jaké máš závady co blok měřených hodnot odpovídá skutečnosti?
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

na CO neprošlo před opravou hlavy pokud to chápu? Pokud jses si jistej tlakama, časováním, nahoře nic necvaká a menil jsi co měnil asi bych pominul tedy chybu jednoho válce. Podíval bych se jaká je lambda ted, at se můžeš drobet odpíchnout.
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="chosepm"] pokud to chápu?



jenže co tu chceš chápat :? v americe nemají stk a v české republice vymyslí jednou za dva roky problém, jsme v EU a v holansku nechodí motorky ani lodě na stk, vozík za auto se neeviduje emise se neřeší!!, zajed si na lezbos tam jede jedna lod za druhou taková černá nafukovací a ti lidi pak spí ve francii na náměstí,

tady už není co chápat z toho ti akorát praskne čurák (wallbash) (LOL)
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

(LOL) tvl Libor Fleischhanz to tu čte a musí se za břicho propadat...
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4319
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

mě to přijde jako nějaký elektrický problém kolem tý klapky...si nejsem jistý, nemá ta klapka sólo pojistku? docvaklý konektor? výpisy ve vcds? ona nemá mít nula stupňů...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

UchoTD píše:Zapojili ste odvetranie? Vsetko okolo vzduchu ok? Aj hadica vzadu?

vyřadit vše,co jde do sání a může krást podtlak ..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“