Ahoj, řeším problém s Mastrem 2007 2,5 .
Auto krásně chytá, dobře jede, ale občas skočí do nouze a pak se objeví chyba:
DF053 - Funkce regulace tlaku v rozvodovém potrubí
- kladný rozdíl
- přerušovaný
Je tam nová regulátor tlaku, snímač tlaku je pročištěný. při baňkovém testu přepadu natlačili válce: 5ml, 5ml, 4,5ml, 5,5ml
Nenapadne někoho něco, díky.
určení závady, chyba DF053 Renault Master
Moderátoři: šulda, Moderátoři
určení závady, chyba DF053 Renault Master
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
čtu to delphinou,
Ta regulace tlaku vzduchu mě taky napadla a proto jsem hledal na internetu a co jsem koukal tak příčinou té chyby jsou většinou vstřiky a nebo regulátor tlaku.
blbý je, že to 20km jede v pohodě a pak to sporadicky skočí do nouze a nezáleží na výkonu ani otáčkách. Startuje to krásně a má to i výkon.
Ta regulace tlaku vzduchu mě taky napadla a proto jsem hledal na internetu a co jsem koukal tak příčinou té chyby jsou většinou vstřiky a nebo regulátor tlaku.
blbý je, že to 20km jede v pohodě a pak to sporadicky skočí do nouze a nezáleží na výkonu ani otáčkách. Startuje to krásně a má to i výkon.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec