mitsubichi VF21 pajero wagon, 2,8 92kW 4M49
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mitsubichi VF21 pajero wagon, 2,8 92kW 4M49
podivné chování někdy start na drb, jindy dlouhý motor se budí, po rozjezdu někdy přestane táhnout a chcípne hulí bíle, dělá to tak rok a nikdo si neví rady
nafta nepadá nikde neteče u nádrže je zpětný sací ventil, dva na vratce před ventili jsou ještě filtříky, před čerpadlem průhledné hadice, všude plno nafty žádná bublinka,
když motor chcípne v hadici do če čerpadla je nafta bez bublin, jak motor potruhé chytne jezdí jak ohen celý den, jak se vypne tak třeba za hodinu start na drba nebo za pět minut dloooooouhý start
nemá to prostě žádnou logiku jen si to pohrává s opraváři, byly povedené rlzné diagnostiky, oprava čerpadla, vif, filtr jsem dal raději z dvojkového golfa aby se vyloučil, no prostě na tu fenu nic neplatí pohrává si jak se ji zmyslí.
nafta nepadá nikde neteče u nádrže je zpětný sací ventil, dva na vratce před ventili jsou ještě filtříky, před čerpadlem průhledné hadice, všude plno nafty žádná bublinka,
když motor chcípne v hadici do če čerpadla je nafta bez bublin, jak motor potruhé chytne jezdí jak ohen celý den, jak se vypne tak třeba za hodinu start na drba nebo za pět minut dloooooouhý start
nemá to prostě žádnou logiku jen si to pohrává s opraváři, byly povedené rlzné diagnostiky, oprava čerpadla, vif, filtr jsem dal raději z dvojkového golfa aby se vyloučil, no prostě na tu fenu nic neplatí pohrává si jak se ji zmyslí.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
A což zkusit natáhnout průhlednou hadici od přepadu dovnitř auta nebo za okno a projet auto.? Bude krásně vidět, zda je to naftou nebo ne..A bacha, kopie Bosche -japonská čerpadla mají na přívodu do čerpadla uvnitř čerpadla jemné sítko..Ale to asi víš, a ani nevím, co typ motoru znamená..A který je to rok..
nepropadat panice...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
rok přesně nevím, ten přepad jsme dělali tonda sedí, vzadu dívá se na nádrž je tam filtrík, po startu nějaká bublinka proběhnejericho-3 píše:A což zkusit natáhnout průhlednou hadici od přepadu dovnitř auta nebo za okno a projet auto.? Bude krásně vidět, zda je to naftou nebo ne..A bacha, kopie Bosche -japonská čerpadla mají na přívodu do čerpadla uvnitř čerpadla jemné sítko..Ale to asi víš, a ani nevím, co typ motoru znamená..A který je to rok..
to jemní sítko to mi něco říká ale nekontroloval jsem ho, zas ale když se něco ucpe proč to jeden den jede druhý den ne
le zkusím co v momentu chcípen leze z čerpadla vzadu na tom filtříku pár bublinek ale fakt málo
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
A což to zkusit na kanystr, aby se vyloučilo vedení a případné přisávání? Čerpadlo musí z přepadu hnát naftu jako vzteklé, když sundáš malou hadičku z přepadu trysek /pokud je napojena na holendr přepadu na čerpadle/ musí z té slabé trubičky jít souvislý proud nafty..Tohle je vždy porod a trápí to nervy..Kolikrát už jsem chtěl vyndavat čerpadlo a nakonec v tom bylo nevinně. A také jsem měl čerpadlo po opravě, z čehož jsem vycházel /informace od majitele/ a problém byl v něm..
P.S. kdysi mi starý čerpádlář povídal, vyhoď všechno okolo čerpadla včetně filtru, ono se neposere a dej 2 hadice do kýblu s naftou a nastartuj. A čum do kýblu a do hadic...Pokud nepoběží a máš správného fora, čerpadlo dobře upevněné-utažené včetně jeho korpusu co jej drží na bloku , a dobře utaženého klínku, zahoď ho...Ušetříš si tak čas a prachy../ a nelej do něho nikdy sračky, které do něho lejou jen pitomci, které vyhazuj z dílny../.
P.S. kdysi mi starý čerpádlář povídal, vyhoď všechno okolo čerpadla včetně filtru, ono se neposere a dej 2 hadice do kýblu s naftou a nastartuj. A čum do kýblu a do hadic...Pokud nepoběží a máš správného fora, čerpadlo dobře upevněné-utažené včetně jeho korpusu co jej drží na bloku , a dobře utaženého klínku, zahoď ho...Ušetříš si tak čas a prachy../ a nelej do něho nikdy sračky, které do něho lejou jen pitomci, které vyhazuj z dílny../.
nepropadat panice...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nafta na nádrž už byla start po tři dny na drb někdy trošku delší, čtvrtý den to samé dlouhý start chcípání hulení na bílo,
dnes třeba stejný start ve stejnou hodinu jako všera teplota stejná malinko vyšší.
startl dlooooooooouhý a časem chcípen, další start chytlo na tři převalení a zas tarokování hulení na bílo nešlo přidat a chcípen,
třetí start motor šel do otáček přestal hulit a jel jak hodinky byli jsme tři jeden kontroloval naftu z nádrže do čerpadla vše ok plno nafty, do nádrže sem tam nějaká bublinka jinak plno nafty i před startem
dnes třeba stejný start ve stejnou hodinu jako všera teplota stejná malinko vyšší.
startl dlooooooooouhý a časem chcípen, další start chytlo na tři převalení a zas tarokování hulení na bílo nešlo přidat a chcípen,
třetí start motor šel do otáček přestal hulit a jel jak hodinky byli jsme tři jeden kontroloval naftu z nádrže do čerpadla vše ok plno nafty, do nádrže sem tam nějaká bublinka jinak plno nafty i před startem
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
vidím ten starý má to akorát snímač zátěže na páce přidávání paliva, a membránu co přidává podle tlaku turba,Marek001 píše:Miloši a stop ventil je ok? Skús ho vykuchať, ako to pôjde bez neho, keď tak to chcípnete potom na rýchlosti. To je Zexel s elektronickou hlavou alebo ešte ten starý?
start zase jiný v hadici do čerpadla nafta,
cca 1O vteřin točení
paak jakoby na tři 5 vteřin a OK hned se dalo vyjet motor nekouřil a táhl nechcípl,
tak si to se mnou pohrává zkusím ještě povolit šroubek na zaplavení filtru jestli se nafta nepohne v hadici že by to něco napovědělo
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
před chvilkou přišel majitel že zkusíme, motor ochotně naskočil, vyjel z řady a už nešel předat plyn, motor nekouřil a chcípl, pak deset vteřin točení motor chytl na tři čtyři a jel do města ok
a tak je to pořád dokola co deset minut změna, nebo ne, ve městě dva starty nadrb a motor šel jak hodinky,
a tak je to pořád dokola co deset minut změna, nebo ne, ve městě dva starty nadrb a motor šel jak hodinky,
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
dneska ranní start trošku delší po chvilce motor chcípl,
nastartoval jsem podruhé a motor jel objel jsem barák a OK
start nyní je tam hic, v hadících plno nafty, delší start vajedu za mnou oblaka bíleho kouře ztáta tahu a konec,
za minutu delší start ujedu 1OO m zas oblaka bílého kouře zahulená ulic a konec, třetí delší start bez kouře a jízda ok startuje to hned za klíčkem udělal jsem tři zastávky, v průhledných hadicích žádná bublinka
nastartoval jsem podruhé a motor jel objel jsem barák a OK
start nyní je tam hic, v hadících plno nafty, delší start vajedu za mnou oblaka bíleho kouře ztáta tahu a konec,
za minutu delší start ujedu 1OO m zas oblaka bílého kouře zahulená ulic a konec, třetí delší start bez kouře a jízda ok startuje to hned za klíčkem udělal jsem tři zastávky, v průhledných hadicích žádná bublinka
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jericho-3 píše:A když ty 2 minuty startuješ, zkus povolit vstřikovací trubky, zda tam jde nafta. A pokud ano, musel by ti motor při startu z výfuku pokuřovat...Pokud z výfuku nic nejde, zahoď čerpadlo..
všera jsem rozdělal nádrž protože tam už skoro nic nebylo 3 l norml, bordel tam byl sítko tak z třetiny zadrbané, to je jak nové vyfoukané, všechno jsem odsál vysál, vyčistil, nalil 25 litrů nafty, pořezal jsem si ruku kur..,
no dnes ráno drb, hned jsem jel do kopce a ok tak zatím předčasně něco hodnotit,
při jednom startu jsem si všiml že když auto chcípen tak z čerpadla vletěly do sací trubky tři malé bublinky ale to se stalo jen jednou, jinak jsem z nárže ac pumpu v pohodě vytáhl třeba tři litry nic nenasvědčovalo nějakému ucpání, přívodu paliva,
tak uvidíme když auto mělo podobné problémy před pár lety tak bylo čerpadlo ve zlíně v bošu a zjistili že nic, vytáhli z toho akorát přívodní sítko a přidali startovací dávku,