Stránka 1 z 1

2016 ŠKODA Octavia 1.2TSI vs 1.0TSI DYNO RUN by DIESELPOWER

Napsal: 21 črc 2016, 16:41
od DIESELPOWER office
Bitva motorů v Octavii - 1.2TSI vs 1.0TSI

Martin Frei – redaktor nejčtenějšího motoristického časopisu SVĚT MOTORŮ k nám tentokrát zavítal s oblíbenou čtyřválcovou benzínovou Octavií (1.2TSI), kterou porovnáme s kontroverzní novinkou Škoda Octavia s tříválcovým motorem 1.0TSI.

"1.0TSI má od 1500 do 4500 ot./min. více točivého momentu než 1.2TSI a od 1500 do 6000 ot./min. více výkonu než 1.2TSI. Válcová zkušebna naměřila víc, než slibuje výrobce. Zejména 18 Newtonmetrů navíc se v této kategorii neztratí.
Čtyřválec 1.2TSI kreslí nápadně uhlazené křivky s dlouhými plochými vrcholy. Točivý moment roste nad volnoběhem pozvolněji, těsně nad hranicí 2000 ot./min. a ještě při 4500 ot./min. se ale drží na 185Nm. Údaje slibované výrobcem motor opět výrazně překročil, garantovaný točivý moment je 175Nm."
Martin Frei

Více se dočtete časopise SVĚT MOTORŮ 27/2016.

Výkonové parametry:
1.0TSI/85kW - 89,4kW/5512 ot./min. 218,5 Nm/2990 ot./min.
1.2TSI/81kW - 88,3kW/5538 ot./min. 198Nm/2198 ot./min.

Více zde:
http://www.dp-race.com/2016/07/21/bitva ... vs-1-0tsi/

https://www.facebook.com/dieselpower.cz ... 8248556793

https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 8833095521

https://twitter.com/DIESELPOWERcz

https://www.instagram.com/dieselpower_s.r.o/



Válcovou zkušebnu výkonu, lidově nazývanou „brzda“, nabízíme buď jako součást PREMIUM verze úpravy řídící jednotky, nebo samostatně k čistě jednorázovému měření. Je vhodná jak pro auta s pohonem přední nebo zadní nápravy, tak i pro pohon 4×4. Zájemci, například z řad motorsportu, mají možnost pronájmu na hodinové úseky. Pro více informací nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím formuláře zde http://www.dp-race.com/brzda/

Chcete i Vy znát reálný výkon svého vozu?
Stačí se objednat zde
http://www.dp-race.com/kontakty/







Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 13 led 2017, 21:49
od F4ever!
je to fakt zaujimave ze ma lepsi priebeh narastu vykonu 1.0tsi ako 1.2tsi ...mna by zaujimalo zivotnost motora alebo samotnych komponentov u 1.0tsi ze vraj su lepsie a zosilnene ako pri 1.2tsi viac by chcel vediet o tych 3 valcov tsi aky tlak tlaci turbo aky vykon sa da zneho vyzmykat pri chipe ked to vlastne niekto robil