Regenerace DPF Subaru Outback 2.0TDi EE20 2011 - vyřešeno

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Bydliště: Prágl

Regenerace DPF Subaru Outback 2.0TDi EE20 2011 - vyřešeno

Příspěvek od Čert »

Jaké jsou podmínky nucené regenerace DPF po naplnění sazemi na 155%?
Vyčistil jsem i manuálně filtr, naplnění kleslo na cca 53-55%.
Diagnostikou (OPUS) nucená regenerace nelze spustit, jen problikne "V procesu" a hned napíše "Nelze provést".
Diag hlásí chybu P1469 - DPF nouzový režim, zaplnění nad 135%.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Reset filtru.
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

ani ten nejde spustit...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Zkus mu odpojit diferenční snímač a něco najeď třeba si pak dá říct.
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

to jsem už taky zkoušel, je to doporučeno v bulletinu Subaru
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Neupravoval někdo km?
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

těžko říct, pán to má cca půl roku, doteď regenerace každých asi 500km
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

A co zkusit jinou diag?
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

jj, už na tom pracuju
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jak jsi s tím dopadl ?
U nás si jeden bolavec ( jakože na korunu ) koupil přesně tohle auto tak čekám kdy se to začne sypat...
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Zkoušel jsem diag. Texa, ale ta nemá vůbec na tohle příkazy.
Jen se mi podařilo asi na 20. pokus smáznout poruchu diferenciálního
čidla, která mi tam naskočila při "resetu" zaplnění DPF.
Stáhnul jsem zaplnění filtru na 41% ale stejně s tím dál nehnu.
Při zaplnění filtru asi na 130% se rozsvítí ještě kontrolka ABS a ESP
(C0057-řídící modul motoru) a nejde smazat. Motor nemá výkon ani nejde
vytočit.
Nakonec jsem se toho zbavil scannerem U581 po předchozím, již 3. čištění
DPF.
Teď mám vše zhasnuté mimo blikající kontrolky DPF ale stejně nejdou
resetovat saze ani spustit regenerace.
Najeto 50km po dálnici , ale jen se zaplnil DPF na 166% a znovu svítí kontrolky
ABS a ESP.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No....bezva
dik za info
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Zajel bych na origo diag a doufal že si někdo nehrál s km jinak to nedaj dohromady ani oni.
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

origo diag - vyřešeno
Odpovědět

Zpět na „Subaru“