Regenerace DPF Subaru Outback 2.0TDi EE20 2011 - vyřešeno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Regenerace DPF Subaru Outback 2.0TDi EE20 2011 - vyřešeno
Jaké jsou podmínky nucené regenerace DPF po naplnění sazemi na 155%?
Vyčistil jsem i manuálně filtr, naplnění kleslo na cca 53-55%.
Diagnostikou (OPUS) nucená regenerace nelze spustit, jen problikne "V procesu" a hned napíše "Nelze provést".
Diag hlásí chybu P1469 - DPF nouzový režim, zaplnění nad 135%.
Vyčistil jsem i manuálně filtr, naplnění kleslo na cca 53-55%.
Diagnostikou (OPUS) nucená regenerace nelze spustit, jen problikne "V procesu" a hned napíše "Nelze provést".
Diag hlásí chybu P1469 - DPF nouzový režim, zaplnění nad 135%.
Zkoušel jsem diag. Texa, ale ta nemá vůbec na tohle příkazy.
Jen se mi podařilo asi na 20. pokus smáznout poruchu diferenciálního
čidla, která mi tam naskočila při "resetu" zaplnění DPF.
Stáhnul jsem zaplnění filtru na 41% ale stejně s tím dál nehnu.
Při zaplnění filtru asi na 130% se rozsvítí ještě kontrolka ABS a ESP
(C0057-řídící modul motoru) a nejde smazat. Motor nemá výkon ani nejde
vytočit.
Nakonec jsem se toho zbavil scannerem U581 po předchozím, již 3. čištění
DPF.
Teď mám vše zhasnuté mimo blikající kontrolky DPF ale stejně nejdou
resetovat saze ani spustit regenerace.
Najeto 50km po dálnici , ale jen se zaplnil DPF na 166% a znovu svítí kontrolky
ABS a ESP.
Jen se mi podařilo asi na 20. pokus smáznout poruchu diferenciálního
čidla, která mi tam naskočila při "resetu" zaplnění DPF.
Stáhnul jsem zaplnění filtru na 41% ale stejně s tím dál nehnu.
Při zaplnění filtru asi na 130% se rozsvítí ještě kontrolka ABS a ESP
(C0057-řídící modul motoru) a nejde smazat. Motor nemá výkon ani nejde
vytočit.
Nakonec jsem se toho zbavil scannerem U581 po předchozím, již 3. čištění
DPF.
Teď mám vše zhasnuté mimo blikající kontrolky DPF ale stejně nejdou
resetovat saze ani spustit regenerace.
Najeto 50km po dálnici , ale jen se zaplnil DPF na 166% a znovu svítí kontrolky
ABS a ESP.