toyota rav 4 2007 svítí kontrolka tlaku pneu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
toyota rav 4 2007 svítí kontrolka tlaku pneu
toyota rav 4 2007 svítí kontrolka tlaku pneu. dá se to nějak zkalibrovat obdobně jako na koncernu? nikde takové tlačítko není a na mojí delphině jsem žádnou funkci kalibrace nenašel. prosím poraďte
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
RAV4 2006-15
Scion tC 2007-15
Sequoia 2004-15
Sienna 2006-15
Solara 2007-09
Tacoma 2005-15
Tundra 2005-15
Venza 2009-15
Yaris 2008-15
Přímý TPMS systém pro vozidla Toyota zde uvedených používá tlačítko označené "SET" umístěný pod sloupkem řízení nebo v přihrádce resetovat systém. Při stisknutí tlačítka, systém vyhledá ID senzorů, které jsou již uloženy v paměti.
SET Tlačítko postup by měl být použit při otáčení pneumatiky, které mají různé inflační tlaky na přední i zadní straně.
SET Tlačítko postup by měl být použit při otáčení pneumatiky, které mají různé inflační tlaky na přední i zadní straně.
Toto tlačítko není magické tlačítko, které vám ušetří od nákupu TPMS nástrojů a investovat do vzdělání. Ve skutečnosti, toto tlačítko vás dostane do ještě větší problémy, pokud nejste obeznámeni s TPMS senzorů a reset / znovu se naučit postupy.
Reset Postup
1. Zaparkujte vozidlo na bezpečném místě a otočte spínač zapalování do polohy "Lock".
2. Nastavte tlak všech instalovaných pneumatik na předepsaný za studena pneumatiky úrovni inflace tlaku. Obraťte se na štítek vozidla, a to buď na sloupku dveří řidiče nebo v návodu k obsluze.
3. Otočte klíčkem zapalování do polohy "ON".
4. Stiskněte a držte spínač výstražné resetovací tlaku v pneumatikách, dokud kontrolní světlo bliká tlaku v pneumatikách pomalu třikrát.
5. Ponechejte klíč do polohy "zapnuto" po dobu několika minut, a poté otočte klíčkem zapalování do polohy "Lock".
Typicky systémy používají světlo na palubní desce a nezobrazují jednotlivé tlaky (některé modely 2010 zobrazení tlaky v informačním prostoru řidiče na přístrojové desce). Po nastartování vozidla, světlo by se měla rozsvítit po dobu tří sekund a jít ven, znamenat, že systém funguje normálně. V případě, že světlo zůstane svítit, znamená to, že systém detekoval nízký tlak vzduchu v jednom nebo více pneumatik. Inflace všech pneumatik (někdy včetně rezervního) by měla být znovu zkontrolovány.
Pokud indikátor bliká za jednu minutu po zapnutí zapalování, nebo stále bliká, je to znamení, že systém má poruchu, která musí být diagnostikována a opravena. U některých modelů, četnost a délka záblesků lze diagnostikovat problém.
Postup tlačítko SET by měl být použit při otáčení pneumatiky, které mají různé inflační tlaky v předních a zadních pneumatik, při změně či úpravě inflační tlak v pneumatikách, při změně velikosti pneumatiky, nebo když jsou pneumatiky vyměnit.
Pokud stisknete tlačítko, když je vozidlo v pohybu, inicializace se neprovádí.
Pokud stisknete spínač vynulovat tlaku v pneumatikách náhodně a inicializace se provádí, upravit tlak v pneumatikách na určitou úroveň a znovu inicializovat systém.
V případě, že kontrolka tlaku v pneumatikách nebliká pomalu třikrát, když stisknout a podržet tlačítko reset, inicializace selhala a TPMS nemusí správně fungovat. V tomto případě inicializovat systém znovu.
Land Cruisers mít "MAIN / 2nd" přepnout. To umožňuje vlastníkovi mít dvě různé sady pneumatik a ráfků s dvěma různými soubory identifikačních čísel ventil / senzorů TPMS. Například, druhá sada může být použita pro zimní pneumatiky.
klikněte pro zvětšení
klikněte pro zvětšení
Pokud to je problém s jedním nebo více senzory komunikující s modulem TPMS v průběhu postupu resetování, mohlo by to jít do "cyklické" režimu, kde se uzamkne použití tlačítka SET a TPMS bude blikat. Systém je nyní uvízl v tomto režimu smyčkování, a bez ohledu na to, kolikrát jste stiskněte tlačítko SET nebo cyklus zapalování, světlo i nadále blikat.
Jediný způsob, jak zastavit smyčkování - systém hledá ID senzorů, které nemusí být v paměti - je provést postup, který klade systém do režimu učení (viz rámeček).
nepřímé TPMS
Některé modely Toyota a Scion mají nepřímé TPMS systémy. Tyto zahrnují:
Scion tC 2005-06
Corolla 2005-06
Matrix 2005-06
Solara 2004-06
Highlander 2004-06
RAV4 2004-05
Zbytek procedura začíná otočením klíčku zapalování do polohy ON (ale nespouštějte motor), poté stiskněte a podržte tlačítko RESET, dokud výstražné blikání TPMS světlo zhasne. Nebo, pokud to není bliká, podržte tlačítko RESET, dokud bliká třikrát. Jakmile se tak stane, otočte klíčkem vypnout.
Postup opakování naučení není dokončena, dokud se vozidlo jede 19 h nebo vyšší po dobu nejméně jedné hodiny nepřetržité.
Výměna snímače
Toyota používá buď Pacific nebo TRW senzory a moduly jako OE. Systém monitoruje více než tlaku a teploty, ale také se dívá na snímače otáček kola, otáčky motoru a dalších vstupů, aby se ujistil, že systém pracuje v rámci nastavených parametrů. V případě, že vozidlo má problémy s některou z těchto informací, která je sdílena podél CAN-BUS, nebude fungovat správně.
Kdykoli vyměníte senzor, modul nebo nainstalovat druhou sadu kol, nové ID pro senzory musí být naprogramováno do systému prostřednictvím připojení OBD-II. Čísla ID lze nalézt na senzory.
Někdy to není dokud je pneumatika nainstalován na kolo, které technici uvědomit, že nyní je třeba identifikační čísla. Některé specializované TPMS nástroje mohou shromažďovat identifikační číslo buď zachytit periodické vysílání z čidla, nebo aktivací senzoru tím, že nechá tlak z pneumatiky tak, že tlak klesne 6 MPa do 30 sekund.
Poté, co máte identifikační čísla senzor, je to jen otázka pokynů na cokoliv nástroj, který používáte a zadání ID čísla. Některé nástroje usnadňují než jiní, a někteří se dokonce říct, jestli budete muset sbírat identifikační číslo z náhradní.
Social9 Logo
Následující dvě záložky změnit níže obsahu.
Bio
Nejnovější příspěvky
Andrew Markel
Můj profil Twitter Můj profil Facebook
Andrew Markel
Andrew Markel je editor pro Brake a Front End Magazine a byla na zaměstnance v Babcox média po dobu 13 let. On je bývalý technik, servis spisovatel a servisní manažer se zkušenostmi v nezávislých obchodů a prodejců. Andrew je také ASE certifikovaný automobilový technik. Andrew mluvil na odborných akcí, jako jsou SAE Brake Kolokvium a FMSI výroční konferenci. On také byl citován v publikacích, jako jsou Smart Money a Crain to Business. Je aktivní v motoristickém sportu a vlastní několik historických vozidel.
Sean Taylor
Musím říci, že jsem zděšen, že každý výrobce by něco tak složité. Nechte tu zatracenou blikají.
TPMS
Podobné výrobky
Club 3633 Profil: Robert Tinson
od pneumatiky personálem - 12.08.2016
Robert Tinson pochází z dlouhé řady autopříslušenstvím profesionálů, ale v poslední době vstoupil do odvětví výroby pneumatik před třemi lety, kdy začal pracovat ... Více
Club 3633 Profil: Jacquie Hower
od pneumatiky personálem - 12.08.2016
V dubnu, Jacquie Hower sledoval Den Zimmerman automobilových služeb Family Service rozvinout před ní, později si uvědomil, že toto by se stal jedním z nejvíce ... Více
Aktuální téma
Pohled Digital Edition
TR_July_2016
Inzerovat
Upsat
eNewsletter
Pneumatika Vedení 21 Promo
Scion tC 2007-15
Sequoia 2004-15
Sienna 2006-15
Solara 2007-09
Tacoma 2005-15
Tundra 2005-15
Venza 2009-15
Yaris 2008-15
Přímý TPMS systém pro vozidla Toyota zde uvedených používá tlačítko označené "SET" umístěný pod sloupkem řízení nebo v přihrádce resetovat systém. Při stisknutí tlačítka, systém vyhledá ID senzorů, které jsou již uloženy v paměti.
SET Tlačítko postup by měl být použit při otáčení pneumatiky, které mají různé inflační tlaky na přední i zadní straně.
SET Tlačítko postup by měl být použit při otáčení pneumatiky, které mají různé inflační tlaky na přední i zadní straně.
Toto tlačítko není magické tlačítko, které vám ušetří od nákupu TPMS nástrojů a investovat do vzdělání. Ve skutečnosti, toto tlačítko vás dostane do ještě větší problémy, pokud nejste obeznámeni s TPMS senzorů a reset / znovu se naučit postupy.
Reset Postup
1. Zaparkujte vozidlo na bezpečném místě a otočte spínač zapalování do polohy "Lock".
2. Nastavte tlak všech instalovaných pneumatik na předepsaný za studena pneumatiky úrovni inflace tlaku. Obraťte se na štítek vozidla, a to buď na sloupku dveří řidiče nebo v návodu k obsluze.
3. Otočte klíčkem zapalování do polohy "ON".
4. Stiskněte a držte spínač výstražné resetovací tlaku v pneumatikách, dokud kontrolní světlo bliká tlaku v pneumatikách pomalu třikrát.
5. Ponechejte klíč do polohy "zapnuto" po dobu několika minut, a poté otočte klíčkem zapalování do polohy "Lock".
Typicky systémy používají světlo na palubní desce a nezobrazují jednotlivé tlaky (některé modely 2010 zobrazení tlaky v informačním prostoru řidiče na přístrojové desce). Po nastartování vozidla, světlo by se měla rozsvítit po dobu tří sekund a jít ven, znamenat, že systém funguje normálně. V případě, že světlo zůstane svítit, znamená to, že systém detekoval nízký tlak vzduchu v jednom nebo více pneumatik. Inflace všech pneumatik (někdy včetně rezervního) by měla být znovu zkontrolovány.
Pokud indikátor bliká za jednu minutu po zapnutí zapalování, nebo stále bliká, je to znamení, že systém má poruchu, která musí být diagnostikována a opravena. U některých modelů, četnost a délka záblesků lze diagnostikovat problém.
Postup tlačítko SET by měl být použit při otáčení pneumatiky, které mají různé inflační tlaky v předních a zadních pneumatik, při změně či úpravě inflační tlak v pneumatikách, při změně velikosti pneumatiky, nebo když jsou pneumatiky vyměnit.
Pokud stisknete tlačítko, když je vozidlo v pohybu, inicializace se neprovádí.
Pokud stisknete spínač vynulovat tlaku v pneumatikách náhodně a inicializace se provádí, upravit tlak v pneumatikách na určitou úroveň a znovu inicializovat systém.
V případě, že kontrolka tlaku v pneumatikách nebliká pomalu třikrát, když stisknout a podržet tlačítko reset, inicializace selhala a TPMS nemusí správně fungovat. V tomto případě inicializovat systém znovu.
Land Cruisers mít "MAIN / 2nd" přepnout. To umožňuje vlastníkovi mít dvě různé sady pneumatik a ráfků s dvěma různými soubory identifikačních čísel ventil / senzorů TPMS. Například, druhá sada může být použita pro zimní pneumatiky.
klikněte pro zvětšení
klikněte pro zvětšení
Pokud to je problém s jedním nebo více senzory komunikující s modulem TPMS v průběhu postupu resetování, mohlo by to jít do "cyklické" režimu, kde se uzamkne použití tlačítka SET a TPMS bude blikat. Systém je nyní uvízl v tomto režimu smyčkování, a bez ohledu na to, kolikrát jste stiskněte tlačítko SET nebo cyklus zapalování, světlo i nadále blikat.
Jediný způsob, jak zastavit smyčkování - systém hledá ID senzorů, které nemusí být v paměti - je provést postup, který klade systém do režimu učení (viz rámeček).
nepřímé TPMS
Některé modely Toyota a Scion mají nepřímé TPMS systémy. Tyto zahrnují:
Scion tC 2005-06
Corolla 2005-06
Matrix 2005-06
Solara 2004-06
Highlander 2004-06
RAV4 2004-05
Zbytek procedura začíná otočením klíčku zapalování do polohy ON (ale nespouštějte motor), poté stiskněte a podržte tlačítko RESET, dokud výstražné blikání TPMS světlo zhasne. Nebo, pokud to není bliká, podržte tlačítko RESET, dokud bliká třikrát. Jakmile se tak stane, otočte klíčkem vypnout.
Postup opakování naučení není dokončena, dokud se vozidlo jede 19 h nebo vyšší po dobu nejméně jedné hodiny nepřetržité.
Výměna snímače
Toyota používá buď Pacific nebo TRW senzory a moduly jako OE. Systém monitoruje více než tlaku a teploty, ale také se dívá na snímače otáček kola, otáčky motoru a dalších vstupů, aby se ujistil, že systém pracuje v rámci nastavených parametrů. V případě, že vozidlo má problémy s některou z těchto informací, která je sdílena podél CAN-BUS, nebude fungovat správně.
Kdykoli vyměníte senzor, modul nebo nainstalovat druhou sadu kol, nové ID pro senzory musí být naprogramováno do systému prostřednictvím připojení OBD-II. Čísla ID lze nalézt na senzory.
Někdy to není dokud je pneumatika nainstalován na kolo, které technici uvědomit, že nyní je třeba identifikační čísla. Některé specializované TPMS nástroje mohou shromažďovat identifikační číslo buď zachytit periodické vysílání z čidla, nebo aktivací senzoru tím, že nechá tlak z pneumatiky tak, že tlak klesne 6 MPa do 30 sekund.
Poté, co máte identifikační čísla senzor, je to jen otázka pokynů na cokoliv nástroj, který používáte a zadání ID čísla. Některé nástroje usnadňují než jiní, a někteří se dokonce říct, jestli budete muset sbírat identifikační číslo z náhradní.
Social9 Logo
Následující dvě záložky změnit níže obsahu.
Bio
Nejnovější příspěvky
Andrew Markel
Můj profil Twitter Můj profil Facebook
Andrew Markel
Andrew Markel je editor pro Brake a Front End Magazine a byla na zaměstnance v Babcox média po dobu 13 let. On je bývalý technik, servis spisovatel a servisní manažer se zkušenostmi v nezávislých obchodů a prodejců. Andrew je také ASE certifikovaný automobilový technik. Andrew mluvil na odborných akcí, jako jsou SAE Brake Kolokvium a FMSI výroční konferenci. On také byl citován v publikacích, jako jsou Smart Money a Crain to Business. Je aktivní v motoristickém sportu a vlastní několik historických vozidel.
Sean Taylor
Musím říci, že jsem zděšen, že každý výrobce by něco tak složité. Nechte tu zatracenou blikají.
TPMS
Podobné výrobky
Club 3633 Profil: Robert Tinson
od pneumatiky personálem - 12.08.2016
Robert Tinson pochází z dlouhé řady autopříslušenstvím profesionálů, ale v poslední době vstoupil do odvětví výroby pneumatik před třemi lety, kdy začal pracovat ... Více
Club 3633 Profil: Jacquie Hower
od pneumatiky personálem - 12.08.2016
V dubnu, Jacquie Hower sledoval Den Zimmerman automobilových služeb Family Service rozvinout před ní, později si uvědomil, že toto by se stal jedním z nejvíce ... Více
Aktuální téma
Pohled Digital Edition
TR_July_2016
Inzerovat
Upsat
eNewsletter
Pneumatika Vedení 21 Promo
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0