Skútr Lintex/Tauris schéma

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Skútr Lintex/Tauris schéma

Příspěvek od adi »

Mám na opravu skútr Lintex /Taurin HT50QT-29A Cubana 50. vin LJLTCBHU393K80051.
Skútr má problém v tom,že po zimě prý zničehonic přestal mít výkon,jede jako kdyby měl omezovač.Tyto skútry mají klemu na omezovač,a zde je napojená,dokonce i majitel zkoušel dát jiný drátek.
Projev závady:Nastartuji a když jsem se díval na škrtící klapku tak motor jde podle škrtící klapky co cca půlky záběru škrtící klapky a zbylá půlka škrtící klapky jde naprázdno (motor nejde do zbylých otáček)
Nemáte někdo prosím schéma,nebo zkušenost co změřit?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pochybuju co vím tak jištění to má jen tepelné že třeba jedeš s podhuštěnýma gumama je hic jedete dva tak to vypne motor a musíš čekat až schládne, v první řadě nafoukej na tři

na zimu je potřeba dávat VIF, karbec je čistý a navíc to chce i v zimě občas jezdit, máme v opravě kentoju od jara majitel si to nevyzvedl, jela jak drakl a po měsící to zas nejede jak má,

další problém je i v tom že koupíš nový karbec a nefachčí

znám jednoho borce co se z oprav těchto strojů zbláznil a propadl se do země (LOL)
Uživatelský avatar
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Příspěvek od adi »

slovacek.milos píše:pochybuju co vím tak jištění to má jen tepelné že třeba jedeš s podhuštěnýma gumama je hic jedete dva tak to vypne motor a musíš čekat až schládne, v první řadě nafoukej na tři

na zimu je potřeba dávat VIF, karbec je čistý a navíc to chce i v zimě občas jezdit, máme v opravě kentoju od jara majitel si to nevyzvedl, jela jak drakl a po měsící to zas nejede jak má,

další problém je i v tom že koupíš nový karbec a nefachčí

znám jednoho borce co se z oprav těchto strojů zbláznil a propadl se do země (LOL)
0

Myslis nafoukat kola?Vypada to jako kdyz to je v nouzi,klapka je krasne cista.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

to je 2T nebo 4T ??
jako z toho čínskýho VINka těžko říct...
Já teď řešil svý poskakovadlo Jingling 125, byl zajebanej karbec tak že pomohlo až rozebrání a vyprání v ultrazvuku a sací ventil byl úplně bez vůle, a to to předtím taky jezdilo uplně normálně

app - víš jak jsme se bavili že nemáš brát každou sračku ?? (crazy)
tuhle tam přišel k nám takovej strejda s křoviňákem, jako, před dílnou stojí 30 aut na spravování a já se mám půl dne hrabat v křoviňáku ?? pak říct strejdovi 100 korun nebo raději vůbec nic abys nebyl za zloděje... to prostě nejde...servis na to je tam,tam a taky tam
nashledanou :roll:
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

adi píše:
slovacek.milos píše:
Myslis nafoukat kola?Vypada to jako kdyz to je v nouzi,klapka je krasne cista.
těžko říc dva roky jsem tu měl podobný sajrajt a ten zdech borec dal cigáro a ujel zas dva kiláky a jen jsem nafpoukal gumy, vylivý odpor a nepřehříval se motor, a ok

máme juky 5O skutra super stroj 13.OOO km jezdíme stím do města kvuli parkování, nikdo si stou kurvou nevěděl rady,

dali jsme vif, filtr na nádrž, ubrali na bohatosti a nafoukali na tři atm,

pak jsem dal štít aby jsme nemuseli mít brýtle, dáme kakáč na hlavu a super svezení, auto je na nic https://encrypted-tbn3.gstatic.com/imag ... LJv_psUZmA (LOL)
ondra.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 06 zář 2015, 10:33

Příspěvek od ondra.p »

Miloš má pravdu nafoukání kol na min. 2,5atm je u skutru nejlepší tuning. Pokud dlouho stál vyměn benzín,benzínový filtr,vyčisti karbec,seřid ventily popř.vyměn origo čínskou svíčku za Brisk a stopro to pojede, občas se na tom ještě rozpadne fajfka nebo hapruje čidlo na bočním stojánku - stačí ho odpojit.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Ahoj kluci. Tak jsem se vrhl do zdedeneho yamasaki nemo 50 QT 50ccm 4takt.
( je to uplne to samy co kentoya zoom 50,jiling atd)

Dojelo to kdysi zacal zlobit nekam dojel a uz neprijel zpet,a za dve hodiny uz zase jezdil nedokázal jsem to vyresit a tak jsem dal otci piagio a byl klid. Ted bych to chtel dat dohromady. Karbec,ventil a vse uz po letech vycisteno. No zjistil jsem ze problem bude v jiskre jelikoz nekdy hazi ( to i kdyz to mam slozeny slibuje ze chytne) ale pak hazi nepravidelne nebo vubec a pak zase chvili ano. Svíčka,kabel,fajfka OK. Co by to mohlo delat?? Snimac otacek?? Zapalování?? CDI?? Cívka??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já mám zas juki to je stejné, problém je třeba má to akcelereční pumpičku, nenastartuju musím třeba třikrát plný plyn a drb jedu,

stou jiskrou jsem to měl taky jezdilo to třeba celá den zastavils a šel si domů pěšky, jiskra nejiskra, stačilo dát svíčku do ultrazvuku, trřikrát plný a drb jelo to, ujels deset kiláků vypls motor a jiskra nejiskra pčřevžřně už jsi musel tlačit, přitom svíčka vypadala super, mohl jsi ji kartáčovat tři dny a nic vypálit nebo ultrazvuk nebo nová,

stačilo ubrat na bohatosti směsy na svíčce se přestalo něco dělat co ji zlikvidovalo a je to OK, ppřitom výfuk vůbec nekouřil spalování OK
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Me dela jiskra nejiskra i na samotným kabelu :-(
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vůbec to neřeš dej druhé 185 korun zápalko s kablem
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Zapalko jako cívku?? Nebo CDI?? Nebo jako stator s Hall snímačem??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Cívku už jsem to taky řešil.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Vycistit karburator, nastavit ventily a pojde normalne. Elektronika stym nema nic. Akoze nedokazem pochopit kto si moze mysliet taku hlupost ze 50ccm 4 takt skuter moze byt obmedzeny. Tam nieje co obmedzovat, ved aj Babeta ide lepsie (LOL)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="TDI tech"]nedokazem pochopit kto si moze mysliet taku hlupost ze 50ccm 4 takt skuter moze byt obmedzeny.

a kde se ti co omezilo ?
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“