výmena turba O2 FL BXE 2010

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
mishoE
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 17 črc 2014, 13:44
Bydliště: sVk

výmena turba O2 FL BXE 2010

Příspěvek od mishoE »

Zdravím páni, chcel by som sa opýtať aké väčšie turbo možno použiť na tento motor, ktoré tam pasuje bez väčších komplikácii? Ďakujem
O3 Liftback RS look 2014 - 110kW
ex - O2 FL TDi Elegance 2010 77kW BXE
Nissan Terrano 2.7TD OffRoad =) 1989
ex - O2 Combi TDi Elegance 2005 - 103kW BKD
ex - O1 Combi TDi SLx 1999 - 81kW AHF
ex - O1 Liftback TDi Elegance 2002 - 81kW ASV
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Vacsie ? Naco ti je vacsie :-) ?
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
mishoE
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 17 črc 2014, 13:44
Bydliště: sVk

Příspěvek od mishoE »

totiž toto povodné začína pískať a má už 300tis km, chcel by som to chipnúť, bolo by vhodné ho skôr vymeniť a myslel som že tam dať niečo silnejšie a tak SW.
O3 Liftback RS look 2014 - 110kW
ex - O2 FL TDi Elegance 2010 77kW BXE
Nissan Terrano 2.7TD OffRoad =) 1989
ex - O2 Combi TDi Elegance 2005 - 103kW BKD
ex - O1 Combi TDi SLx 1999 - 81kW AHF
ex - O1 Liftback TDi Elegance 2002 - 81kW ASV
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 796
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Treba gt1749vb. Pouze prevaris prirubu vyfuku a mas s velkou rezervou 160koni
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

A prečo nie 1646 s 2.0 ? Tam to máš jednoduchšie pokiaľ sa nemýlim, príruba je rovnaká. A VBčko je konštrukčne staršie turbo tak prečo to tam dávať
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 796
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Protoze 1646 z 2.0 tam urcite nepasuje, kdyz je otoceny nahoru a strop ma nekde na 170 konich. Prototo radsi konstrukcne starsi turbo, ktery tam pasuje
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

navíc , že je něco konstrukčně novější, neznamená, že je to lepší... (LOL)
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Tu 1646 není problém otočit dolu...
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Re: výmena turba O2 FL BXE 2010

Příspěvek od Forest »

Koukam, ze "dej tam newVB klub" opet utoci (LOL)
mishoE píše:Zdravím páni, chcel by som sa opýtať aké väčšie turbo možno použiť na tento motor, ktoré tam pasuje bez väčších komplikácii? Ďakujem
Definuj prosim "väčších komplikácii" a pokus se zamerit na rozdilnost oproti "plug and play". Patri mezi ty komplikace cena? Protoze pak se oteviraji nove moznosti, diky kterym tam muzes mit turbo, ktere bude mit lepsi spodek, prubeh a odezvu VKcko (natoz VBcko).

Na dost pripadnych otazek najdes zde odpovedi.

Vici píše:navíc , že je něco konstrukčně novější, neznamená, že je to lepší... (LOL)
V pripade turbodmychadel v drtive vetsine pripadu znamena. Vyjimku tvori napriklad novy trend (viz. GTC1549), kdy sice turba maji opravdu vytecne vlastnosti (vyjma vydrze) ale jsou na jedno pouziti (nedaji se repasovat).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51

Příspěvek od Martin.D »

Chcel by som skutočne vidiet BXE + VB a BXE + čokolvek iné " novšie " aký rozdiel by tam bol - vo výsledku K ( NM ) by som povedal že žiaden - limit tak či onak budú vstreky - aj s VB sa da urobiť slušný nábeh a či reakcia o 0.06 s mi za to stojí......
Alebo v čom je lepšie iné turbo k BXE ako VB ? Okrem toho že je to turbo o generáciu , dve novšie ? ?
Napríklad také GTD 1449 VZ , sem tam na tom jazdím , a aby to malo bleskurýchlu reakciu v sériovom stave to by som nepovedal , a to mám dosť citlivé receptory.....a je to o niekoľko generáciii novšie turbo ako VA, VB.......
Kto chce íst na 160 - 190 ps osobne si myslím že laborovaním úplne nič v reálnom svete nezíska - skôr len stratí - ako každý pokusný králik...
Niečo iné je ak by niekto chcel íst na 200+ .....ale 200+ na BXE ? Lacnejšie je kúpiť si nové auto... (LOL)
Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Martin.D píše:Alebo v čom je lepšie iné turbo k BXE ako VB ? Okrem toho že je to turbo o generáciu , dve novšie ? ?
Napríklad také GTD 1449 VZ , sem tam na tom jazdím , a aby to malo bleskurýchlu reakciu v sériovom stave to by som nepovedal , a to mám dosť citlivé receptory.....a je to o niekoľko generáciii novšie turbo ako VA, VB.......
Taky bych chtel videt porovnani s GTB1749VK v praxi. Prozatim disponuji porovnani vykonosti tech dvou turbodmychadel na flowbench stolici takze vim o cem mluvim. Samozrejme, ze to nebude dosahovat vykonu jako 1752 ale rozhodne na tom bude lip nezli "newVBwoe".

Verim, ze na objektivni posouzeni potencialu tebou zminovaneho turba jsou ti receptory k nicemu kdyz nepouzivas dostatecne mozek :roll:

Ja vim, ze to bude zakerne, nicmene zeptam se te uprimne: ten seriovy stav nejspis odpovida nejake emisni norme (5 nebo 6), ktera je dosazena diky filtru pevnych castic, ktery samozrejme efektivite turba take neprida. Budu hadat, ze se jedna o turbo z dvoulitru 184koni 04L253010H, nebo se mylim?

Budu predpokladat, ze tva odpoved mi to potvrdi takze si dovolim tvrdit, ze to turbo, paklize by bylo dano oprosteno DPF a vyladeno nekym, kdo svoji praci umi, tak by mohlo poskytnout opravdu zajimave vysledky ... dokud by se nerozpadlo. Nejsem si jist, ze je toto turbodmychadlo opravitelne.

Ohledne mnou doporucovaneho GTB1749VK - ano, jedna se komplexne o lepsi turbo nezli VB a jedine, co nehovori v jeho prospech je nezbytnost nejake montaze (nejlepe privareni) na svody, ikdyz se da napriklad dat do svodu od 1646.

Takze, jinymi slovy - mas tam neco relevantniho?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 796
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Foreste, uz mi prozradis, kolik mas za sebou realizaci montaze a nasledne odladeni tech turbodmychadel, co uvadis? Basnis tady o tom, jak kdybys to delal kazdy den. Hod sem nejaky grafy tebou realizovanych uprav, at se podivame, jak ty turba bez problemu funguji.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Cacinku, uz jsem ti odpovidal. Neni moji vinou, ze si to nepamatujes.

Mimochodem, na objektivnim posouzeni potencialu turba nezalezi na tom kdo to montuje, montuje-li to nekdo kvalitne. Takze netusim, kam tim smerujes. Je to stejne jako kdybych se te ja ptal kolik aut s 1,9tdi v tvem vozovem parku (ktere vlastnich) dosahlo alespon 250 koni na to, abych posoudil, zda jsi schopny namontovat pitomou 2260tku ;)

Ver mi, ze pocet nainstalovanych "newVBwoe" nema nic spolecneho s tim jak funguje nebo nefunguje VKcko.

Pominu-li zkusenosti lidi se kterymi jsem v kontaktu, kteri toto turbo provozuji a vezmu ciste pouze fakta tykajici se toho turbodmychadla (to, co je objektivni, neoddiskutovatelne), pak je proste to VKcko nekde uplne jinde, samozrejme v lepsim svetle nezli "newVBwoe".

Temer s jistotou mohu prohlasit, ze ja jsem videl porovnani obou diskutovanych turbodmychadel na flowbench stolici takze proste vim a proto mam pravo o tom "basnit". To, ze to jeste tvuj modla_chiptuner nejspis nedelal neznamena, ze je to spatne. Ver mi, ze existuji i jini chiptuneri a nejen v CR ;)

Takze, priste se vice zamysli nezli polozis otazku, jo? ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 796
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Ja se jen ptam, kolik tvych vymyslenych bastlu skutecne bez problemu jezdi a kolik si jich osobne namontoval, ze muzes rikat, ze to funguje. Tvrzeni, ze jsi v kontaktu s lidmi, co s tim jezdi me nezajima.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

cacinek píše:Ja se jen ptam, kolik tvych vymyslenych bastlu skutecne bez problemu jezdi a kolik si jich osobne namontoval, ze muzes rikat, ze to funguje. Tvrzeni, ze jsi v kontaktu s lidmi, co s tim jezdi me nezajima.
Nemuzes soudit ostatni podle sebe. Ja nebastlim - paklize neco nejsem schopen zvladnout svepomoci, radeji oslovim odbornika nez abych to udelal neodborne. Turbodmychadel, ktere jsem pasoval (a muj svarec navaroval) na svody funguji desitky, prozatim jsem nemel zadnou reklamaci. Az zase budes smirovat u Olega, zeptej se jeho na kvalitu mych vystupu.

Mel jsem jednu reklamaci a to konkretne od Mareny na to je tu tema. To, ze nekdo neumi a nebo zamerne nechce turbodmychadlo naladit kvalitne neni neco, co bych dokazal ovlivnit. Fakt, ze to po znovuserizeni do puvodniho stavu a nasledne montazi na temer stejnou motorizaci fungovalo jen deklarovanou kvalitu potvrdilo. Stejne tak tomu bylo i v pripade Viciho turba na jehoz vyrobe ani prodeji jsem se nepodilel ale svezl jsem se s nim a fungovalo vytecne.

Nicmene, zjevne mas problemy porozumet psanemu textu, zkus si to precist znovu, zamer se na druhy odstavec. Chci verit tomu, ze to s tebou neni tak spatny abys nedokazal neco, co je jednim z ukolu zakladni skoly a predpokladem pro dalsi pokracovani ve studiu.

Paklize by otazka znela: "Kolik jsi namontoval osobne GTB1749VK?", pak odpovim: "Osobne jsem zadne GTB1749VK do auta nemontoval."

Pokud by otazka znela: "Kolik jsi namontoval osobne GT1646V?", pak odpovim, ze v pripade toho jednoho, ktere jsem upravoval jsem se montaze aktivne ucastnil. Volbu tohoto namisto puvodniho Vcka jsem doporucil na zaklade osobni spokojenosti a desitek tisic kilometru najezdenych prave na tomto turbu, ktere bylo nainstalovano (nikoliv vsak mnou) namisto puvodniho obtoku (AGR).

Nicmene nabizi se otazka: meni to neco na jeho vlastnostech a potencialu (pozn. samozrejme, ze za predpokladu, ze to montuje nekdo schopny a nepodela to - viz. vyse jmenovane pripady)?!

Tvrzeni, ze jsem v kontaktu s lidmi co s nimi jezdi te mozna nezajima, nicmene to vypovida o tom, ze me zajima zpetna vazba jak to lidem funguje, jak jsou spokojeni.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“