výmena turba O2 FL BXE 2010
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 08 říj 2007, 18:36
- Bydliště: Mšeno
Zdravím, mam oct s 1.9 BXE a chtel bych ji ozivit chipem, ale pred tim i vymenit turbo. Po precteni par prispevku zde nejsem moc moudry, zvazuju tam dat turbo z 2.0 tdi, bude to jezdit, a jak to bude narocne s vymenou turba, co vse se bude muset predelat, cetl jsem o otoceni turba a co dal? Popripade kdo tuto upravu jiz ma a s jakym vysledkem
nejjednodušší je tam dát toto http://www.turbosport.cz/526-tsb165.html nebo toto http://www.turbosport.cz/247-tsb180.html
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 08 říj 2007, 18:36
- Bydliště: Mšeno
A to turbo z 2.0 tdi tam pujde tam kus za kus, nebo co se musí předělat?? Nebo jaké turbo by tam ještě šlo? FRS, ARL ???? Díky
Naposledy upravil(a) Lukáš Básner dne 02 bře 2017, 10:18, celkem upraveno 1 x.
Mel jsem O2 BKC (coz je v zasade po vymene turba uz velmi podobne BXE) s hybridem TSB180. Na zacatku s tim meli borci trochu prace s vyladenim, ale pak to jezdilo fakt pekne.
Druha vec je, ze na vykon, ktery lze v teto konfiguraci dosahnout, neni uplne stavena spojka/setrvak, takze to chce bud vymenu za 1hmotnostni set, coz znamena castecny ubytek komfortu, nebo rovnou vymenit prevodovku (6Q) a 240mm spojku, coz zase poleze do penez, ale vysledek bude lepsi vcetne vyhody delsi prevodovky.
Pripadne udelat upravu s ohledem na spojku, coz by mohlo byt mozna taky reseni, ktere by sice znamenalo nizsi vykon v spodnim spektru otacek, ale clovek by zase nemusel vymenit pul auta.
Druha vec je, ze na vykon, ktery lze v teto konfiguraci dosahnout, neni uplne stavena spojka/setrvak, takze to chce bud vymenu za 1hmotnostni set, coz znamena castecny ubytek komfortu, nebo rovnou vymenit prevodovku (6Q) a 240mm spojku, coz zase poleze do penez, ale vysledek bude lepsi vcetne vyhody delsi prevodovky.
Pripadne udelat upravu s ohledem na spojku, coz by mohlo byt mozna taky reseni, ktere by sice znamenalo nizsi vykon v spodnim spektru otacek, ale clovek by zase nemusel vymenit pul auta.
nvm co mate vsetci proti 1749vb ale ja som snim celkom spokojny oproti serii 100k a teraz cca 190k je fakt rozdiel stymto turbom ma silu aj smak a ma chut stale tlacit az do max rychlost 220kmh osobne si myslim ze takemu zaciatocnikovy ktory sa vtom velmi nevyzna a ma turbo v serii tak aj postaci slabsie turbo ako je vbcko z 2.0tdi nemusi byt hned aj lepsie a tak isto vecsie mu aj zbytocnejsie kedze mu bude treba vecsie upravy a penazie aby aj to vecsie turbo malo vyznam staci zeby supol z bazosa dobre vbcko chipom a 160+- do pohody ale to je iba moj nazor ....{urcite tiez by skusil mozno neskor 2060 2260 do fabky }
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 08 říj 2007, 18:36
- Bydliště: Mšeno
Tak jsem se rozhodl koupit hybrida do své BXE, jelikoz stare KKK pomalu odchází, a rozhoduji se mezi GT1649VA od Janousek - Motorsport, a nebo TSB 165 od turbosport, mate zkusenosti nekdo s temito turby, a jaké mi doporučite? a nebo ještě tohle https://www.janousek-motorsport.cz/vsec ... -fabia-rs/ ale po přečtení pár příspěvků bych raději garretta.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek