výmena turba O2 FL BXE 2010

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 796
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Ses proste nejlepsi no (LOL)
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 08 říj 2007, 18:36
Bydliště: Mšeno

Příspěvek od Lukáš Básner »

Zdravím, mam oct s 1.9 BXE a chtel bych ji ozivit chipem, ale pred tim i vymenit turbo. Po precteni par prispevku zde nejsem moc moudry, zvazuju tam dat turbo z 2.0 tdi, bude to jezdit, a jak to bude narocne s vymenou turba, co vse se bude muset predelat, cetl jsem o otoceni turba a co dal? Popripade kdo tuto upravu jiz ma a s jakym vysledkem
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Lukáš Básner
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 08 říj 2007, 18:36
Bydliště: Mšeno

Příspěvek od Lukáš Básner »

A to turbo z 2.0 tdi tam pujde tam kus za kus, nebo co se musí předělat?? Nebo jaké turbo by tam ještě šlo? FRS, ARL ???? Díky
Naposledy upravil(a) Lukáš Básner dne 02 bře 2017, 10:18, celkem upraveno 1 x.
Master
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 02 led 2007, 23:52

Příspěvek od Master »

Mel jsem O2 BKC (coz je v zasade po vymene turba uz velmi podobne BXE) s hybridem TSB180. Na zacatku s tim meli borci trochu prace s vyladenim, ale pak to jezdilo fakt pekne.
Druha vec je, ze na vykon, ktery lze v teto konfiguraci dosahnout, neni uplne stavena spojka/setrvak, takze to chce bud vymenu za 1hmotnostni set, coz znamena castecny ubytek komfortu, nebo rovnou vymenit prevodovku (6Q) a 240mm spojku, coz zase poleze do penez, ale vysledek bude lepsi vcetne vyhody delsi prevodovky.
Pripadne udelat upravu s ohledem na spojku, coz by mohlo byt mozna taky reseni, ktere by sice znamenalo nizsi vykon v spodnim spektru otacek, ale clovek by zase nemusel vymenit pul auta.
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16

Příspěvek od F4ever! »

nvm co mate vsetci proti 1749vb ale ja som snim celkom spokojny oproti serii 100k a teraz cca 190k je fakt rozdiel stymto turbom ma silu aj smak a ma chut stale tlacit az do max rychlost 220kmh osobne si myslim ze takemu zaciatocnikovy ktory sa vtom velmi nevyzna a ma turbo v serii tak aj postaci slabsie turbo ako je vbcko z 2.0tdi nemusi byt hned aj lepsie a tak isto vecsie mu aj zbytocnejsie kedze mu bude treba vecsie upravy a penazie aby aj to vecsie turbo malo vyznam staci zeby supol z bazosa dobre vbcko chipom a 160+- do pohody ale to je iba moj nazor ....{urcite tiez by skusil mozno neskor 2060 2260 do fabky (LOL) }
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 08 říj 2007, 18:36
Bydliště: Mšeno

Příspěvek od Lukáš Básner »

Tak jsem se rozhodl koupit hybrida do své BXE, jelikoz stare KKK pomalu odchází, a rozhoduji se mezi GT1649VA od Janousek - Motorsport, a nebo TSB 165 od turbosport, mate zkusenosti nekdo s temito turby, a jaké mi doporučite? :D a nebo ještě tohle https://www.janousek-motorsport.cz/vsec ... -fabia-rs/ ale po přečtení pár příspěvků bych raději garretta.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Mám několik let turbo TSB 220 od turbosport . Vše funguje na výbornou. Je ale cenově nekde jinde než od janoušek motorsport.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“