bxe co za vnitrnosti

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2014, 21:01

bxe co za vnitrnosti

Příspěvek od janpelikanbk23 »

ahoj nedavno se mě zadřela ojnice na klice na 1 valci z ceho by bylo nejlepsid at tam hw aby to vydrzelo cca 200 koni nebo mam nechat prebrousit kliku a dat vsude nove panve ?
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

vybrus alebo motor BJB, prip. BKC
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2014, 21:01

Příspěvek od janpelikanbk23 »

Bjb mají stejný problém a bkc je 2.0 ty mají stejný uložení kliky a zdvih ojnic ? Přemýšlíme že tam napasuji nějak asv nebi arl
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2014, 21:01

Příspěvek od janpelikanbk23 »

Bjb mají stejný problém a bkc je 2.0 ty mají stejný uložení kliky a zdvih ojnic ? Přemýšlíme že tam napasuji nějak asv nebi arl
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00

Příspěvek od marian.marcin »

BKC je tak isto 1,9 ako BJB.
Uživatelský avatar
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Ja osobne bych dal streva asz nebo arl
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2014, 21:01

Příspěvek od janpelikanbk23 »

vydím to tak taky ted jen premyslim jesi arl nema neco jinac nez bxe aby to tam pasovalo krom toho krouzku na cidlo otacek
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

sniper-- píše:Ja osobne bych dal streva asz nebo arl
Tak to nejede. EDC16 ma snimanie uhloveho zrychlenia kluky Hallovim snimacom. A motor ASZ/ARL ma indukcny :kol1:
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2014, 21:01

Příspěvek od janpelikanbk23 »

to ma zadná novinka ale da se to predelat (crazy) (crazy) a hold budu muset kdyz vsechny novejsi 1.9 maji spodek nahovno !!!
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

pridem sa na to kuknut ako to prerobis
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2014, 21:01

Příspěvek od janpelikanbk23 »

Normálně oddelas ten kroužek plechovej co je na klíce a na místo toho nasadis na kliku přírubu s kruhem co máj novější tdi ten kruh pro čidlo se nasazuje jen na osazení na klíce kam se šroubuje setrval
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2014, 21:01

Příspěvek od janpelikanbk23 »

netusite esi se da pouzit klika s ojnicema a pistama z podelneho motru avf awx ? 96 kw ? tenhle motor by mel vydrzet stejne jako asv ne ?
Uživatelský avatar
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Z podelnaku na pricny ano, pasuje. ASV je uplne neco jineho, predpokladamvze jsi mel na mysli ASZ
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

TDI tech píše:
sniper-- píše:Ja osobne bych dal streva asz nebo arl
Tak to nejede. EDC16 ma snimanie uhloveho zrychlenia kluky Hallovim snimacom. A motor ASZ/ARL ma indukcny :kol1:
Ale jde. Do BXE uz jdem daval dvakrat kliku jednou z ALH a druhou z ATD , sundas ten impusni plechovej kruh a nalisujes tam zpet simering se snimanim , tak jak to je na origo klice a cau. ;)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2014, 21:01

Příspěvek od janpelikanbk23 »

jo pardon asz :D tak to je fajn co se divam tak motory z podelnych sou levnejsi a pokud se daji vnitrnosti preskladat do podelneho je to super jen doufam ze ten spodek 96 kw neco vydzi
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“