Deawoo matiz neběží správně
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Deawoo matiz neběží správně
Zdravím
mám Deawoo matiz 0.8 benzin jde na 2 válce 1 válec když odpojím kabel z civky tak se chod motoru nezmění svíčka v kábelu háže jiskru. vstřik je nový. chybový kod diagnostika napsala P0300
další poznatky
pokud odpojím 2 a 3 válec a nastartuji matize pouze na ten 1první válec tak běží. Takže
svíčky nové
cívka nová
kabely ok
2 vstřiky nové
z výfuku jde voda ,tak mě napadá jestli by nenohlo být narušené těsnění pod hlavou a neprosakovala voda do válce ....co si o tom myslíte ???
mám Deawoo matiz 0.8 benzin jde na 2 válce 1 válec když odpojím kabel z civky tak se chod motoru nezmění svíčka v kábelu háže jiskru. vstřik je nový. chybový kod diagnostika napsala P0300
další poznatky
pokud odpojím 2 a 3 válec a nastartuji matize pouze na ten 1první válec tak běží. Takže
svíčky nové
cívka nová
kabely ok
2 vstřiky nové
z výfuku jde voda ,tak mě napadá jestli by nenohlo být narušené těsnění pod hlavou a neprosakovala voda do válce ....co si o tom myslíte ???
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Dával jsem i kabely nove BLUE PRINT od jiné značky jsem je nesehnalslovacek.milos píše:vyheveruj jedno přední kolo dej tam pětku a toč s kolem jestli natočí tře stejné komprese se stejným odporem toč je víckrát, pak napiš
kabely jsou taky ošemetné umí cukat i neházet jikru přičemž když máš svíčku venku zdá se to jakoby ok
tlak paliva jsem změřil 2.8 čerpadlo vyčištěné na ty vůle jsem myslel, ale bohužel jsem se k tomu ještě nedostal. Auto mám pouze o víkendu na opravu, protože musí jezdit majitelka do práce.
Ještě jsem vyčetl těsnění pod saním, ale to by prý měla ubývat voda
Jinak voda jde z výfuku ale nevypadá to, že by mizela
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="pitypaldy"][quote="slovacek.milos"] jinak jsem si vzpoměl na stejný případ, je to víc let,
komprese, vstřiky na vyčistění, jeden stříkal asi o 35 procent méně, zapalovací modul mový i kabely a svíčky, možná nějaké zlepšení ale pořád na dva a žralo to jak tank, navíc mu upadl zadní díl výfuku a nějaký servis se nikdy nekonal jen jízda vpřed, víc jsem nestihl byl to dovolenkář a jel domů,
ventilama nebo ohoblovanou vačkou jsme se nestihli zabývat,
komprese, vstřiky na vyčistění, jeden stříkal asi o 35 procent méně, zapalovací modul mový i kabely a svíčky, možná nějaké zlepšení ale pořád na dva a žralo to jak tank, navíc mu upadl zadní díl výfuku a nějaký servis se nikdy nekonal jen jízda vpřed, víc jsem nestihl byl to dovolenkář a jel domů,
ventilama nebo ohoblovanou vačkou jsme se nestihli zabývat,
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
letos jsme měli podobné vozítko ale čtyřválcové za pět minut po startu vynechávání všech válců,
osciloskopář to měl skoro měsíc a prokázal že je vše v pořádku, ukázal nám vščechny ty krucánky že mají správný průbeh ve správnou dobu a motor přesto vynechává,
vyměnili jsme olej který byl podle mě normální a efekt zmizel už to půl roku jezdí ok
osciloskopář to měl skoro měsíc a prokázal že je vše v pořádku, ukázal nám vščechny ty krucánky že mají správný průbeh ve správnou dobu a motor přesto vynechává,
vyměnili jsme olej který byl podle mě normální a efekt zmizel už to půl roku jezdí ok
Dnes Jsem seřídil ventily a chod motoru se bohužel nezměnil. Po odpojení výfuku také stále stejné. Pro jistotu jsem na hrubo nastavil žlábek na řemenici kliky na nulu, jenž je na plastovém krytu motoru a zdá se mi, že značka na vačkovém kole není na 12h. ale o zub dopředu. Až dostanu o víkendu zase autíko na opravu,tak zkusím sundat řemenici a nastavit přesně kliku na značku ( nevím jestli se dá té značce na plastu věřit ) Značku pro vačkové kolo jsem nenašel.slovacek.milos píše:letos jsme měli podobné vozítko ale čtyřválcové za pět minut po startu vynechávání všech válců,
osciloskopář to měl skoro měsíc a prokázal že je vše v pořádku, ukázal nám vščechny ty krucánky že mají správný průbeh ve správnou dobu a motor přesto vynechává,
vyměnili jsme olej který byl podle mě normální a efekt zmizel už to půl roku jezdí ok
Dá se nějak proměřit Lamda sonda? Má to 2 sondy, před a za katalyzátorem
Díky za rady
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tak jsem zkontroloval rozvody v pořádku, byl jsem na emisích a tam mi řekli, že je směs příliš bohatá, hlavně na volnoběh ve vysokých otáčkách jsou prý hodnot v pořádkuslovacek.milos píše:zkus ještě schválně točit motorem a dívat se, jestli náhodou není omletá vačka dokulata a neotevře ventil,hlavně u toho válce co nepálí
co jsem postřehl, že auto za studena fakt nechce vůbec jet a jen se ohřeje, tak to alespoň drobet jede