Novej podvozek Audi A3, 96kW, 2001
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Novej podvozek Audi A3, 96kW, 2001
Ahoj,
přemýšlím o novým a trochu tvrdším podvozku na A3 8L. Chci dát powerflexi na zadní nápravu a na přední ramena tvrdý (plný) silenbloky z TTčka.
Celý auto bych rád lehce snížil na předek -30mm a na zadek -25mm.
Přemýšlel jsem nad kombinací B8 + eibach (tzn. B12 pro kit)
nebo
eibach -30/-25 + KYB ULTRA SR?
Co vy na to? Nebo máte někdo nějakou lepší kombinaci cca do 20K? Auto bude převážně na normální/sportovní ježdění, takže chci zachovat určitý komfort z jízdy s přesnějším a jistější odezvou vozu.
Díky za všechny názory.
přemýšlím o novým a trochu tvrdším podvozku na A3 8L. Chci dát powerflexi na zadní nápravu a na přední ramena tvrdý (plný) silenbloky z TTčka.
Celý auto bych rád lehce snížil na předek -30mm a na zadek -25mm.
Přemýšlel jsem nad kombinací B8 + eibach (tzn. B12 pro kit)
nebo
eibach -30/-25 + KYB ULTRA SR?
Co vy na to? Nebo máte někdo nějakou lepší kombinaci cca do 20K? Auto bude převážně na normální/sportovní ježdění, takže chci zachovat určitý komfort z jízdy s přesnějším a jistější odezvou vozu.
Díky za všechny názory.
Jasně, dám 17tky kola...
ještě nevím co za pneumatiky? Jakej rozměr byste doporučili, aby auto vypadalo normálně a přitom komfort/dobrý jízdní vlastnosti? Teď tam mám R16 205/55 myslím.
Čím víc názorů na podvozek, tím lépe Bude nečemu vadit, když dám pružiny -30/-25mm + KYB ultra SR
nebo mám koupit nějakej komplet, třeba B12? Nebo něco od AP? Na trhu je toho hrozně moc, tak člověk neví co má vybrat, aby nebyl nasranej, že koupil špatně.
ještě nevím co za pneumatiky? Jakej rozměr byste doporučili, aby auto vypadalo normálně a přitom komfort/dobrý jízdní vlastnosti? Teď tam mám R16 205/55 myslím.
Čím víc názorů na podvozek, tím lépe Bude nečemu vadit, když dám pružiny -30/-25mm + KYB ultra SR
nebo mám koupit nějakej komplet, třeba B12? Nebo něco od AP? Na trhu je toho hrozně moc, tak člověk neví co má vybrat, aby nebyl nasranej, že koupil špatně.
shodnem se asi v tom že na nase cesty to chce serii podvozek a 15ctky max 16ctky kola.....blonn píše:Tvrdyho kozla . Ne, ja neco podobnyho mel a slo to pryc. Zustali plny puky a 17ky.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
No, takhle....
teďka s 205/55 R16 s vyhrkaným starým podvozkem je auto sice trochu jako loď (mírná houpačka a nakláněčka)..., ale je to vcelku pohodlný svezení i na rozhrkané dálnici mezi Prahou a Brnem.
podvozek chci naladit tak, abych s tím mohl jet na dovolenou 1000km a přítom si nemusel zaplatit rehabilitaci zad po té cestě
Takže očekávám tvrdší podvozek s přesnějším řízením, ale nechci z toho dělat motokáru. Takže chci zvolit nějakej zlatej střed = tvrdost, která bude snesitelná, ale zároveň budu mít auto pod kontrolou při ostřejší jízdě.
Chápu, že tento můj popis je dost individuální, ale např. černý powerflexi/silentbloky s 95 shore na celej podvozek nepřipadají v úvahu. Takže zvolím radši fialový powerflexi + do ramen plný silenbloky z TT a očekávám, že to bude tak akorát všechno. Snížení podvozku chci jenom decentní, tzn. do -40mm maximálně, abych mohl použít standardní tlumiče.
Ale pokud mi někdo z Vás doporučí kombinaci pevnýho = hotovýho setu podvozku, tak se tomu taky nebráním. Zatím zvažuji všechny možnosti ....
teďka s 205/55 R16 s vyhrkaným starým podvozkem je auto sice trochu jako loď (mírná houpačka a nakláněčka)..., ale je to vcelku pohodlný svezení i na rozhrkané dálnici mezi Prahou a Brnem.
podvozek chci naladit tak, abych s tím mohl jet na dovolenou 1000km a přítom si nemusel zaplatit rehabilitaci zad po té cestě
Takže očekávám tvrdší podvozek s přesnějším řízením, ale nechci z toho dělat motokáru. Takže chci zvolit nějakej zlatej střed = tvrdost, která bude snesitelná, ale zároveň budu mít auto pod kontrolou při ostřejší jízdě.
Chápu, že tento můj popis je dost individuální, ale např. černý powerflexi/silentbloky s 95 shore na celej podvozek nepřipadají v úvahu. Takže zvolím radši fialový powerflexi + do ramen plný silenbloky z TT a očekávám, že to bude tak akorát všechno. Snížení podvozku chci jenom decentní, tzn. do -40mm maximálně, abych mohl použít standardní tlumiče.
Ale pokud mi někdo z Vás doporučí kombinaci pevnýho = hotovýho setu podvozku, tak se tomu taky nebráním. Zatím zvažuji všechny možnosti ....
Auto, který nemá turbo, to je jak když ženská nemá kozy...
I takhle je to vcelku v poho. Drzi to a pri prejezdech rozrustajicich se retarderu vsude mozne ok. I na parkovisti si netrham spodek narazniku. Je to proste rozumna volba na normalni jezdeni To bylo pro Sandu - predbehl si me Jinak je to opravdu individualni a nejlepe vyzkouset u nekoho. Pro me to bylo proste moc tvrdy. Taky se rad svezu, ale...
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Milion lidí milion chutí a milion názorů. Základ je nepachtit a kupovat věci s TÜV certifikací. Obecně často lidi dávají eibach a B6 což je naprostý nesmysl, protože B6 jsou HD tlumiče na karavany. Tohle co píšeš hlavu a patu má. Na druhou stranu je to asi zbytečně drahé, protože je to spojenina. KW, AP, ST nabízí lepší díly ať je to sportovní podvozek nebo sportovní pružiny a ceny jsou nižší. Češi ale mají Bilstein + Eibach v oblibě více i když nemá tu kvalitu jako KW. Díky tomu KW například vyrábí pro eibach stavíky.. Obecně my eibach nedáváme, protože je prostě dražší a o maličko horší.
Tím co jsi napsal žádnou chybu neuděláš. Je to dobrá volba.
Tím co jsi napsal žádnou chybu neuděláš. Je to dobrá volba.
ZZZzzzzZZZZzzzzzzZZZZZ