Zdar. Mam v plane na jar Sorento..
Od roku cca 2004.
Akymi chorobami najčastejšie trpia tieto common-raily?
Rozvody su retazove? Vydrz kolko? Km ?
Viem niečo o ročnikov 2003 že sa im dost často zadieralo stredove ložisko na kluke čim nasledne prehrialo kluku v pridretom mieste a ta praskala...
Ďakujem
KIA Sorento 2,5CRDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
KIA Sorento 2,5CRDi
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Ano. Vstrekovaci system rozhodne Bosch..octaviask píše:v prvom rade si pozri aky to ma vstrekovaci system, nechce sa mi googlit. Ak je tam bosch, je to este OK, ak je tam delphi, denso..atd... utekat preč.
Kazdopadne ma aj zaujima ake su moznosti v s tymto motorom...
U vw je moznosti kopec ale tuto som nenasol zatal nic...
Napr vymena obtoku garett gt1752s za variabilku ??vacsiu... ale aku .? A co CR trysky atd,,? Zaklad to ma 103kw co je na taku kravu +/- akurat ale viac ps/nm neni na skodu lenze je to tu vobec nejako mozne aj hardwarovo dosiahnut ?ak aj anozase co zbesu komponenty okolo motora ( spojka prevodovka rozvodovka ) chip je posledna moznost.....
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.