Stránka 1 z 2
320d 100KW-Jak nasimulovat aby auto zažhavilo?
Napsal: 06 říj 2016, 07:01
od lukes128
Ahoj kluci měním žhavičky na 320d 100kw a chtěl bych odskoušet jestli je vše v pořádku a auto mi žhaví(v podstatě,že není problém v elektrice v kabelech),ale jaksi se mi to nedaří když odpojím čidlo teploty chladící kapaliny tak mi teplota vylítne do červeného pole a hned se spustí na plno ventilátor chlazení.....Neví někdo jak na to?(Prostě potřebuji oblbnout auto aby si myslelo že už mrzne).Děkuji moc kluci
Napsal: 06 říj 2016, 09:40
od roman1648
čidlo do mrazáku a pak připojt

s teplotou se mění odpor čidla, tak změřit jakej to má a sehnat si potřebnej odpor leda
Napsal: 06 říj 2016, 14:41
od dhfool
Diagnostikou...
Napsal: 06 říj 2016, 18:20
od lukes128
Jak na to s tou diagnostikou?Mám tam test relé žhavení ale v těchto podmínkách nezažhaví jen proběhne test a asi na 5 sekund jde do žhaviček proud...Žhavičky jsou po vytahnutí teplé...Celkově inpa má dost omezené možnosti na DDE 3 320d 100kw...
Napsal: 06 říj 2016, 18:50
od dhfool
No a co chceš víc?
Napsal: 07 říj 2016, 06:07
od lukes128
Chci je prave odskouset jestli se rozzhavi poradne...Testem rele je neodskousim jde do nich proud jen par sekund nestihnou se rozzhavit jsou jen teple....Potrebuji proste nasimulovat ze uz mrzne no jedine co me take napadlo je vytahnout cidlo vody a dat ho do mrazaku jen se mi ho vytahovat nechce protoze budu mit vsude chladici kapalinu co potece z bloku
Napsal: 07 říj 2016, 09:21
od de-nitro
10s zhaveni by jim teda melo stacit imo
Napsal: 07 říj 2016, 11:47
od lukes128
Ted sem zase laboroval a nechapu proc je jedna zhavicka teplejsi nez druha proste otocim klickem do druhe polohy sepne mi rele probehne test zhaveni vypnu klicek vysroubuji zhavky--2.zahada nechapu proc nove svicky ngk nezhavi tak dobre a rychle jako stare starline od prodchoziho majitele...
Napsal: 07 říj 2016, 12:04
od Ladas
k měření ti stačí proudový kleště a základy matematiky
Napsal: 07 říj 2016, 13:05
od geo
Pokud je tam jednotka žhavení jako na 2.5 a3.0 tak ta je ovládaná jinak chvilku jde na žhavky plnejch 12V a pak jednotka začne spínat jednotlivé svíčky bez osciloskopu to kloudně nezměříš.Často jsem měl vypálený pin hlavního napájení přímo na jednotce pod sáním.
Napsal: 07 říj 2016, 13:55
od Bmwrepair
Vymyslis kraviny, 10s musi stacit k tomu aby svitily, pokud ne, mas neco blbe. Jo a s tim mrazakem je to napad nekoho jinyho a taky ne moc chytrej:)
Napsal: 07 říj 2016, 16:12
od lukes128
Nemam jednotku zhaveni mam jen rele u ridici jednotky motoru jednotku ma 110kw CR
Napsal: 07 říj 2016, 16:15
od lukes128
Bmw repair to s tim mrazakem napadlo i me uz predtim nez to sem borec napsal..
Napsal: 07 říj 2016, 17:11
od Bmwrepair
otazka je zda je to neco k chlubeni:)
Napsal: 07 říj 2016, 17:38
od JozefC
Daj zhavice od Beru. Montujem jedine tie. Tie rozdiely medzi casom nazhavenia medzi vyrobcami su brutalne.