trochu OT: Fabia HTP vypina se vstrik

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
SpeedyJ
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 07 lis 2006, 21:37

trochu OT: Fabia HTP vypina se vstrik

Příspěvek od SpeedyJ »

mam tu tuto zdechlou fabku se skvelym 3-valcovym motorem, po startu jiz motor bezi nevyrovnane, ale zatim na vsechny 3-valce, po ohrati a kratkem behu na volnobeh, se motor nekolikrat zacuka a prestane vstrikovat valec 1, ulozi se zavada vynechavani zazehu valec 1, po vymaznuti chyby ECU na nekolik sekund opet zacne vstrikovat a pak to same.
Zdvihatka jsou OK, tlaky teplyho motoru 7,10,10 (motor najeto 100tis), ano je tam dost rozdil, ale mam zkusenosti, ze jiny motor bezi jeste OK.

Nesetkal se s tim nekdo? Pry to byla celkem bezna zavada i u temer novych vozidel. Nerad bych treba zbytecne rozebiral motor.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No jestli ti vynechává 1 válec a máš na něm tlak 7 a na ostatních 10 a fungujou ok viděl bych to na mechanickou závadu.
Uživatelský avatar
Yap
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Registrován: 23 led 2006, 16:03
Bydliště: Č. Krumlov

Příspěvek od Yap »

Dost se u těhdle motorů kvůli tomu měnily hlavy. Podle aktuálního sdělení Škody Auto
Vovlo V40 1.9 TDi 66 kW
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Setkal jsem se též s podpáleným výfukvým ventile, na volnoběh dvouválec ale pak se to srovnalo.
klin
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 05 lis 2006, 19:17
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od klin »

viděl bych to na výměnu hlavy už jsem jich pár vyměnil,ale zkus ještě modul a vstřik
ropa je ropa
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“