Stránka 1 z 2

Octavia ii Rs 2.0Tdi 125kw r.v.2008 DPF??

Napsal: 19 říj 2016, 19:59
od Sedli7
Zdarec kluci..chci se zeptat jestli mate zkusenost s timto autem.. mam moznost ke koupeni ale nikdo to zatim nechvalil :? Kod motoru je BMN common rail..takze to uz ma DPF? :roll: Dekuju za kazde info :) :)

Napsal: 19 říj 2016, 20:12
od Ruller
Dej vyhledat BMN a muzes cist.

Napsal: 19 říj 2016, 20:20
od Tomas.cz
BMN je PPD s DPF
CEGA je CR s DPF

Napsal: 19 říj 2016, 20:47
od Sedli7
A nejake zkusenosti s timto motorem? Borec mi rekl ze to dpf nema :D (LOL)

Napsal: 19 říj 2016, 20:48
od Marek77
Přesně tak - BMN není Common-Rail, to zaprvé.

Všechny naftové motory RS v Octaviích 2 mají DPF, bez ohledu na motorizaci.

BMN není žádná výhra.

Napsal: 19 říj 2016, 20:51
od Jirka.
Borec taky tvrdil že je to common rail ne? (noteeth)
Hele znám horší motory, tady u toho je hlavní problém to DPF

Napsal: 19 říj 2016, 20:52
od Sedli7
Takze se radsi vyhnout tomuto motoru? Hlavne je blby ten DPF... takze je to PD s poezo vstrikama?

Napsal: 19 říj 2016, 20:57
od Marek77
piezzo.....

Žere to olej, praskají na tom palice, odcházejí turba, vstřiky. Není to dobrá volba.

Napsal: 19 říj 2016, 21:30
od Slavkov
Sedli7 píše:A nejake zkusenosti s timto motorem? Borec mi rekl ze to dpf nema :D (LOL)
Třeba je DPF vykuchané 8)

Napsal: 19 říj 2016, 23:14
od Maslo23
k zavadam pripocti praskajici kliky, netesne sani diky vyrivym klapkam, jinak bmn byl pro koncern takovej pokusnej kralik, novy technologie, který proste spolecne nefunguji, největší problém DPF, nicmene vysokymi teplotami se kazilo turbo, auto třeba v nizkych ot nejede jak ma je a mnohe další sotky, jestli je za 120 tis tak kup, prodpokladam ze za ni bude chtit třeba 180, tak to bych se na to vykaslal a prisetril na commonrail....

Napsal: 19 říj 2016, 23:26
od Jirka.
Hlavy praskaly na začátku vadné kusy, ted jsem prasklou neviděl tak nejmín 3 roky. Vstřiky se řešily svolávačkou, původních siemensů jezdí naprosté zanedbatelné minimum. Praskající kliky jsou problém hlavně u 8V BMM, stejně tak jako vydřená vačka. Ale to DPF a všechny čidla kolem je smrt, hlavně pokud s tím někdo jezdí popojíždky tak to fakt nefunguje. Vířivé klapky v sání jsou taky problém, hlavně plastových sání. Ještě se občas vytrhne šteft na rozvodech, ale kupodivu co jsem zatím viděl tak to přežilo bez potkana.

Napsal: 20 říj 2016, 05:24
od Sedli7
Diky moc :) to ma najete 186xxx a chce za to 195000 :/ a jeate musim jet tam a zpat 800km pro to :-D takze nebrat..ja chtel 2.0tdi 125 kw.. tak nvn co ted..

Napsal: 20 říj 2016, 07:39
od Jirka.
Koupit CR 125kw CEGA, mladá to má v RS, na motor se nikdy nesáhlo kromě rozvodů, ve 300 to má i origo spojku.

Napsal: 20 říj 2016, 08:02
od Tomas.cz
Sedli7 píše:Diky moc :) to ma najete 186xxx a chce za to 195000 :/ a jeate musim jet tam a zpat 800km pro to :-D takze nebrat..ja chtel 2.0tdi 125 kw.. tak nvn co ted..
Tahle ne?

https://auto.bazos.cz/inzerat/66622369/ ... ajitel.php

Napsal: 20 říj 2016, 08:51
od Pitrs2
Jirka. píše:Koupit CR 125kw CEGA, mladá to má v RS, na motor se nikdy nesáhlo kromě rozvodů, ve 300 to má i origo spojku.
ani CEGA neni zadna vyhra... bohuzel mluvim z vlastni zkusenosti.