Superb 2.0TDI - sensor referenčního napětí A
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Superb 2.0TDI - sensor referenčního napětí A
Ahoj.
Nevím si moc rady s jedním Superbem 2.0TDI 125kW CR. Auto jede momentálně v nouzáku, delší start, bliká žhavení a chyba motoru, která nejde smazat..
Chyby:
4123 - Sensor Reference Voltage A
P0641 00 [175] - Open Circuit
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 57
Mileage: 214460 km
Date: 2061.14.18
Time: 13:40:49
Engine speed: 882.50 /min
Normed load value: 29.4 %
Vehicle speed: 13 km/h
Coolant temperature: 31 °C
Intake air temperature: 13 °C
Ambient air pressure: 1010 mbar
Voltage terminal 30: 14.160 V
na 5V je několik snímačů jako snímač kliky, tlaku paliva, regulace turba,polohy EGR a poloha klapky atd.. Nenapadá mě způsob jak to zjistit, respektive osciloskop by možná pomohl, ale ten nemám.
Je mi jasný že jednotce chybí informace respektive nedostává zpěnou vazbu od jednoho z čidel na refernčním napětí 5V nebo samotná jednotka může bejt mimo. Údajně co proběhlo, tak byl flash SW jednotky kvůli Dieselgate, ale už někdy v září a do tý doby to v klidu jezdilo.
Nedokážu si představit, že bych měnil čidlo po čidle a u každýho kontroloval kabeláž která mnohdy vede na nepřístupný a blbě viditelný místa. Teoreticky se i lze zaměřit na čidlo plyn. pedálu, ale nevím jaká je pravdepodobnost že by to mohlo být ono.. Předpokládám, že to bude tak trochu hledání v kupce sena..
Navedl byste mě někdo blíž?
Nevím si moc rady s jedním Superbem 2.0TDI 125kW CR. Auto jede momentálně v nouzáku, delší start, bliká žhavení a chyba motoru, která nejde smazat..
Chyby:
4123 - Sensor Reference Voltage A
P0641 00 [175] - Open Circuit
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 57
Mileage: 214460 km
Date: 2061.14.18
Time: 13:40:49
Engine speed: 882.50 /min
Normed load value: 29.4 %
Vehicle speed: 13 km/h
Coolant temperature: 31 °C
Intake air temperature: 13 °C
Ambient air pressure: 1010 mbar
Voltage terminal 30: 14.160 V
na 5V je několik snímačů jako snímač kliky, tlaku paliva, regulace turba,polohy EGR a poloha klapky atd.. Nenapadá mě způsob jak to zjistit, respektive osciloskop by možná pomohl, ale ten nemám.
Je mi jasný že jednotce chybí informace respektive nedostává zpěnou vazbu od jednoho z čidel na refernčním napětí 5V nebo samotná jednotka může bejt mimo. Údajně co proběhlo, tak byl flash SW jednotky kvůli Dieselgate, ale už někdy v září a do tý doby to v klidu jezdilo.
Nedokážu si představit, že bych měnil čidlo po čidle a u každýho kontroloval kabeláž která mnohdy vede na nepřístupný a blbě viditelný místa. Teoreticky se i lze zaměřit na čidlo plyn. pedálu, ale nevím jaká je pravdepodobnost že by to mohlo být ono.. Předpokládám, že to bude tak trochu hledání v kupce sena..
Navedl byste mě někdo blíž?
Docela špek, ani Ross k tomu na WIKI nic nemá, tak jedině hledat dál. Možná tohle navede
https://translate.google.cz/translate?h ... 17025.html
http://www.myturbodiesel.com/threads/20 ... art.26879/
I klucí u Opla to můžou řešit http://workshop-manuals.com/vauxhall/as ... dtc_p0641/
https://translate.google.cz/translate?h ... 17025.html
http://www.myturbodiesel.com/threads/20 ... art.26879/
I klucí u Opla to můžou řešit http://workshop-manuals.com/vauxhall/as ... dtc_p0641/
Je to tak.. ptal jsem se už jednoho kluka který to řešil na checksum. Alespoň trochu poradil.. ale nezbyvá nic jinýho, než prostě odpojovat všechny čidla který jsou na okruhu A a měřit jejich napětí, případně hejbat s kabelama, jestli tam to napětí vyskočí. V tomhle případě by fakt byl nejlepší osciloskop, abych viděl jestli mi to skáče na 5V při hejbání s kabelama, nebo podobnou procedurou. Uvidím.. jiný řešení není, zkrátka hledaní.. Pokud to žádný z těch senzorů nebude, tak tipuju špatnou jednotku.
Mám alespoň nějakou schému z ELSY, ale škoda že tam není vyloženě vidět co vše je na okruhu A.. zkusím pohledat nějaký schématka. Bude to práce na delší večery, možná že si to majitel rozmyslí..
Mám alespoň nějakou schému z ELSY, ale škoda že tam není vyloženě vidět co vše je na okruhu A.. zkusím pohledat nějaký schématka. Bude to práce na delší večery, možná že si to majitel rozmyslí..
zásah mě zlobil plynový pedál a po výměně byl klid stejné příznaky...zizuzidan píše:Odpojuj postupně ty čidla která spadají pod tuto závadu. Do jednotky se ti zapíše sice chyba toho čidla,ale když odpojiš to vadne tak ti pujde smazat ta chyba co ti to hazí. Předpoklad,ale je že kabeláž je v pořádku.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Na něj mám taky podezření, vzhledem k tomu že i to je na 5V, respektive jeden z nich by měl bejt. Teoreticky by to mohlo bejt vidět i v měřených hodnotách, i když tam bude asi % zmáčknutí.. Dělá se to samostatně nebo to musí celý i s tim pedálem?
EDIT: aha.. prodává se to celý i s tou elektrikou za relativně málo peněz..
EDIT: aha.. prodává se to celý i s tou elektrikou za relativně málo peněz..
Nazdar, mam stejnu chybu, bolo to nakoniec v potaku plynu? Ked si to tak teraz dam v hlave dohromady, obcas si auto svojvolne drzi volnobeh 1200rpm, len neviem ako je tam vypnute dpf...
tato chyba konkretna nastala len dnes - je to znamy, rozblikalo zhavenie, nudzak, vyklucoval a auto islo dalej bez problemu...
tato chyba konkretna nastala len dnes - je to znamy, rozblikalo zhavenie, nudzak, vyklucoval a auto islo dalej bez problemu...
ALFA ROMEO 75 160ps 200Nm.