Stránka 1 z 2
Logování Leon 1.9 TDI ARL, před a po čipu
Napsal: 29 říj 2016, 15:37
od F.ERESO
Čau, můžete se prosím mrknout na logy ? Je to před čipem a po čipu. Na origo softu je to ok, na tom po čipu je malý podfuk.. Nevím co s tím, jestli tahat turbo ven a vyčistit..? Jak moc je ten podfuk nebezpečný?
Zde odkaz na oba logy :
http://leteckaposta.cz/321866285
Díky moc:)
Napsal: 29 říj 2016, 18:05
od F.ERESO
ORIGO
Chip

Napsal: 29 říj 2016, 18:06
od standa123
kdo dělal čip a mas graf z brzdy???
Napsal: 29 říj 2016, 18:19
od F.ERESO
CHip nedělala žádná firma, ale má to být kvalitní.. Za autem nevidím kouř, kamoš co jel zamnou říkal že jen tak decentně. Ano, odbržděných 174ps
Napsal: 29 říj 2016, 18:25
od standa123
pokud to před softem bylo v poradku a po softu to dělá tohle tak bych videl chybu v softu.
Napsal: 29 říj 2016, 21:31
od Forest
standa123 píše:tak bych videl chybu v softu.
Neni mozny, jasne Ti napsal, ze je to kvalitni chip, tak to tak proste ber tak, ze chyba bude proste 100% v hardware
(preventivni poznamka: ironie)
Napsal: 29 říj 2016, 21:41
od octaviask
no takto.....pokial je regulacia OK a banka chodi lahko, hadicky su tesné...tak proste chyba "upravy". Treba sa pohrat s dutycycle N75tkou.
Moj nazor je ale ze ti troška drhne regulacia pripadne banka netesna? hadicky? netusim...
Pred kazdym takymto zasahom do auta musi regulacia chodit UKAZKOVO!!!! Motor musi byt v TOP stave a seria nesmie vykazovat ziadne problemy. Potom mozete nalievat bary a miligramy

Napsal: 29 říj 2016, 22:24
od F.ERESO
Jasně, no na origo softu je to ok, takže předpokládám že věci jako banka, n75, hadičky, jsou ok.. Spíš se přikláním k tomu že by chtělo turbo vyčistit, že při větší dávce nafty to nestíhá regulovat...
Napsal: 29 říj 2016, 23:48
od UchoTD
Pri uprave serioveho auta nieje VOBEC potrebne zasahovat do N75 mapy,vacsinou to ludia urobia este horsie ako lepsie.
Horsia regulacia sa patrne moze prejavit pri zvyseni vykonu.
Napsal: 30 říj 2016, 09:43
od octaviask
UchoTD píše:Pri uprave serioveho auta nieje VOBEC potrebne zasahovat do N75 mapy,vacsinou to ludia urobia este horsie ako lepsie.
Horsia regulacia sa patrne moze prejavit pri zvyseni vykonu.
hm no ved ked to reguluje ako má, prečo nie....ono tieto veci sa robia na 100 spôsobov kazdy si spravi ten svoj. Videl som upravy stage 1 kde bola chytena mapa N75.
Inak tuto ucho ma pravdu..po uprave sa regulacia ukaze este viac...aj na tej serii to troška zadrhava.
Napsal: 30 říj 2016, 10:00
od Pája 19
Kolikrát si to po úpravě logoval? Jestli ten propad není jen náhoda..
Napsal: 30 říj 2016, 11:00
od standa123
pokud to bylo na brzdě tak ten pokles tlaku turba v tech 1900ot. musel být vidět na průběhu výkonu a kroutícím momentu prece ne??
takže ti to ten kvalitní úpravce měl hned opravit.......

Napsal: 30 říj 2016, 12:42
od F.ERESO
Abych upřesnil.. na brzde byl bratrancuv leon ale s tim stejným chipem. Logoval jsem jen jednou, taky jsem si rikal jestli to nezkusit jeste jednou..
Napsal: 30 říj 2016, 12:44
od F.ERESO
Jeste jeden dotaz, kamos mi tvrdí ze mam spatne čidlo teploty, ze tam mam teplotu 81st, ze musi byt minimalne 85, ze to dává jinou dávku paliva. Ja tvrdím ze teplota ma na dávku paliva vliv ale treba zastudena a ne rozdíl jestli 80 nebo 85st... kdo ma pravdu:)?
Napsal: 30 říj 2016, 12:59
od eazy20
UchoTD píše:Pri uprave serioveho auta nieje VOBEC potrebne zasahovat do N75 mapy,vacsinou to ludia urobia este horsie ako lepsie.
Horsia regulacia sa patrne moze prejavit pri zvyseni vykonu.
blbost,pozrel by som si napr seriovku 77kw po chipe..ktore uz v serii maju vacsi prefuk