Klapka sání 2.0TDI CR 103 CBAB - Vyřešeno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Klapka sání 2.0TDI CR 103 CBAB - Vyřešeno
Zdravím,
koupil jsem si pašíka 3C 2.0TDI CR s motorem CBAB z roku výroby 6/2010 a svítila kontrolka motoru.
Při napojení na VCDS jsem se dočetl, o závadě
008213-Snímač polohy klapky v sacím potrubí/řízení proudu vzduchu:neplatný signál.
Tak jsem tu danou klapku/servo koupil.Sání rozebral a vyčistil (egr,škrtící klapku a i to saní) Klapky jdou lehce, bez zasekávání a nemají žádnou vůli vůči tahélku-ještě jsem ty silony ve kterém ta osička s klapkama pohybuje, namazal mazivem co tam patří. Poskládal jsem to, smazal jsem chyby a jel jsem se projet.Po druhém startu se znovu rozsvítíla kontrolka..Pro změnu s chybou 008196-- Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open.
Ale přitom při nastartování se klapka viditelně hýbe..Tak si myslím že nevisí. Auto jede asi tak nějak normálně, nečoudí a koncovka výfuku je ještě hezky čistá..
Tak Vás prosím o radu..Neexistuje nějaké zakladní nastavení té klapky? Na Rosstech jsem našel návod jen na 2.0TFSI..
Děkuji za jakýkoliv postřeh
koupil jsem si pašíka 3C 2.0TDI CR s motorem CBAB z roku výroby 6/2010 a svítila kontrolka motoru.
Při napojení na VCDS jsem se dočetl, o závadě
008213-Snímač polohy klapky v sacím potrubí/řízení proudu vzduchu:neplatný signál.
Tak jsem tu danou klapku/servo koupil.Sání rozebral a vyčistil (egr,škrtící klapku a i to saní) Klapky jdou lehce, bez zasekávání a nemají žádnou vůli vůči tahélku-ještě jsem ty silony ve kterém ta osička s klapkama pohybuje, namazal mazivem co tam patří. Poskládal jsem to, smazal jsem chyby a jel jsem se projet.Po druhém startu se znovu rozsvítíla kontrolka..Pro změnu s chybou 008196-- Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open.
Ale přitom při nastartování se klapka viditelně hýbe..Tak si myslím že nevisí. Auto jede asi tak nějak normálně, nečoudí a koncovka výfuku je ještě hezky čistá..
Tak Vás prosím o radu..Neexistuje nějaké zakladní nastavení té klapky? Na Rosstech jsem našel návod jen na 2.0TFSI..
Děkuji za jakýkoliv postřeh
Naposledy upravil(a) Rebelista dne 23 lis 2016, 10:12, celkem upraveno 1 x.
Passat B5 1.9TDI 85kw AJM 1999
Passat 3C 2.0TDI 103KW CBAB Rline
Passat 3C 2.0TDI 103KW CBAB Rline
Pokial doraz jedna druha strana nebude presna podla pozadovanej hodnoty nepojde to.Musi to byt presne.Dvakrat som musel menit celok.Sanie + pohon.Skopom zmerat signal potenciometrov na rj stekru.Casto hniju kable.
A pise ze menil nastavovac.nie vsetko.Ono doraz robia prave tie klapky nie nastavovac.Ked je to opotrebovane,nesedia koncove polohy.
A pise ze menil nastavovac.nie vsetko.Ono doraz robia prave tie klapky nie nastavovac.Ked je to opotrebovane,nesedia koncove polohy.
Galleto,Renault Clip,Lexia3,Vcds,Op-com,,Vag tacho,Autoscop 4,See-prog.Bee prog.UPA prog,KTS 520,BDM.ETL prog.
Jéé výměna celeho sání, to jsem slyšet nechtěl A teďka když jsem koupil ten pohon Baterečku jsem odpojenou měl během demontáže Railovky a sání...Je to ten model s plastovým sáním. Na netu jsem právě taky viděl jak má někdo volný ten čtyřhran na osičce klapek..Ale na tom mém žádná vůle nebyla:D
Nevíte prosím jak udělat to základní nastavení? Pokud to vůbec jde?Díky moc
Nevíte prosím jak udělat to základní nastavení? Pokud to vůbec jde?Díky moc
Passat B5 1.9TDI 85kw AJM 1999
Passat 3C 2.0TDI 103KW CBAB Rline
Passat 3C 2.0TDI 103KW CBAB Rline
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 928
- Registrován: 14 úno 2006, 21:01
- Bydliště: Jičín CITY
neco pro inspiraci...
http://www.dieselgeek.com/P2015_Repair_ ... -p2015.htm
http://www.dieselgeek.com/P2015_Repair_ ... -p2015.htm
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
To je ten doraz,ale nie vzdy pomoze.Jirka Kužel píše:neco pro inspiraci...
http://www.dieselgeek.com/P2015_Repair_ ... -p2015.htm
Galleto,Renault Clip,Lexia3,Vcds,Op-com,,Vag tacho,Autoscop 4,See-prog.Bee prog.UPA prog,KTS 520,BDM.ETL prog.
Ták a mám novinku...O víkendu jsem si chtěl udělat výlet na Slovensko. Cca 400km tam i zpět. Dojel jsem do Bešeňové a pohodka.. Večer sednu do auta, nastartuju a nechám to běžet a snědl jsem si bagetu. Rozjedu se a začlo blikat žhavení a na Maxidotu Porucha motoru do dílny...Tak jsem jel v noci na nouzák 200km...Děs
Doma po zapojení diag mi vyběhly 4 chyby.
3 co se týkaly té klapky (visí otevřena,visí zavřena,nevěrohodný signal)
a poslední chyba a ta nejhlavnější 001027 - ventil zpětného vedení plynů(N18)- chybná funkce. Takže pokud to dobře chápu, odešel EGR s elektromagnetickým ovládáním,...
Takže si mám k novému sání přikoupit i ten nový EGR?
Už mě to auto začíná srat Koupil jsem si naschvál 2010 CR, prý už je vychytaný..A ejhle..
Doma po zapojení diag mi vyběhly 4 chyby.
3 co se týkaly té klapky (visí otevřena,visí zavřena,nevěrohodný signal)
a poslední chyba a ta nejhlavnější 001027 - ventil zpětného vedení plynů(N18)- chybná funkce. Takže pokud to dobře chápu, odešel EGR s elektromagnetickým ovládáním,...
Takže si mám k novému sání přikoupit i ten nový EGR?
Už mě to auto začíná srat Koupil jsem si naschvál 2010 CR, prý už je vychytaný..A ejhle..
Passat B5 1.9TDI 85kw AJM 1999
Passat 3C 2.0TDI 103KW CBAB Rline
Passat 3C 2.0TDI 103KW CBAB Rline