Stránka 1 z 2

Klapka sání 2.0TDI CR 103 CBAB - Vyřešeno

Napsal: 31 říj 2016, 11:58
od Rebelista
Zdravím,
koupil jsem si pašíka 3C 2.0TDI CR s motorem CBAB z roku výroby 6/2010 a svítila kontrolka motoru.
Při napojení na VCDS jsem se dočetl, o závadě
008213-Snímač polohy klapky v sacím potrubí/řízení proudu vzduchu:neplatný signál.

Tak jsem tu danou klapku/servo koupil.Sání rozebral a vyčistil (egr,škrtící klapku a i to saní) Klapky jdou lehce, bez zasekávání a nemají žádnou vůli vůči tahélku-ještě jsem ty silony ve kterém ta osička s klapkama pohybuje, namazal mazivem co tam patří. Poskládal jsem to, smazal jsem chyby a jel jsem se projet.Po druhém startu se znovu rozsvítíla kontrolka..Pro změnu s chybou 008196-- Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open.
Ale přitom při nastartování se klapka viditelně hýbe..Tak si myslím že nevisí. Auto jede asi tak nějak normálně, nečoudí a koncovka výfuku je ještě hezky čistá..
Tak Vás prosím o radu..Neexistuje nějaké zakladní nastavení té klapky? Na Rosstech jsem našel návod jen na 2.0TFSI..
Děkuji za jakýkoliv postřeh :)

Napsal: 31 říj 2016, 16:40
od blade6591
ked som sa s tym rypal, dostal som to do takeho stavu ze mi ani nastartovat neslo.. pomohlo odpojenie a pripojenie baterky.
Vyskusaj.. (noteeth)

A vcdskom ide spravit adaptacia toho serva..

Napsal: 31 říj 2016, 20:03
od amigo
Je tam modifikacia.Treba tam namontovat extra doraz,da sa kupit ale nie vzdy to pomoze.Potom jedine vymenit saci kus.Pokial teda mas kable Ok.

Napsal: 31 říj 2016, 21:07
od blade6591
pise ze vsetko vymenil :)

Napsal: 31 říj 2016, 21:24
od amigo
Pokial doraz jedna druha strana nebude presna podla pozadovanej hodnoty nepojde to.Musi to byt presne.Dvakrat som musel menit celok.Sanie + pohon.Skopom zmerat signal potenciometrov na rj stekru.Casto hniju kable.

A pise ze menil nastavovac.nie vsetko.Ono doraz robia prave tie klapky nie nastavovac.Ked je to opotrebovane,nesedia koncove polohy.

Napsal: 31 říj 2016, 22:37
od octaviask
vymenit klapku :D

Napsal: 01 lis 2016, 07:10
od geo
Jaké napětí jde z toho potíku pokud padá pod 500mv tak je to špatně.Bejvá vychozenej ten čtyřhran nakonci.

Napsal: 01 lis 2016, 07:30
od Rebelista
:D Jéé výměna celeho sání, to jsem slyšet nechtěl :D A teďka když jsem koupil ten pohon :D Baterečku jsem odpojenou měl během demontáže Railovky a sání...Je to ten model s plastovým sáním. Na netu jsem právě taky viděl jak má někdo volný ten čtyřhran na osičce klapek..Ale na tom mém žádná vůle nebyla:D
Nevíte prosím jak udělat to základní nastavení? Pokud to vůbec jde?Díky moc (LOL)

Napsal: 01 lis 2016, 09:05
od octaviask
skus vo vagu ;) pohladat..ideal v origo. ale podla mna si tym nepomozes

Napsal: 01 lis 2016, 14:22
od Rebelista
Pohledat se snažím, ale nikde jsem nic nenašel:D

Pane HUML prosíím :D ;) Už jednou jste byl moje spása :D

Napsal: 01 lis 2016, 19:55
od Jirka Kužel

Napsal: 03 lis 2016, 16:44
od blade6591
ved v jednotke motora, adaptacia a v tom rozklikavacom menu hladaj manifold, flap, intake :D neviem ako presne to tam je pomenovane.

Napsal: 03 lis 2016, 19:08
od amigo
Jirka Kužel píše:neco pro inspiraci...
http://www.dieselgeek.com/P2015_Repair_ ... -p2015.htm
To je ten doraz,ale nie vzdy pomoze.

Napsal: 04 lis 2016, 08:36
od Rebelista
Škoda že nejde koupit za par korun na Ebayu :D Protože 80 liber bez pošty je dost, když člověk nemá jistotu že to něco vyřeší..Mám nový ten pohon a taky ho mám k prdu a 3500 vyhozene :D

Napsal: 07 lis 2016, 09:56
od Rebelista
Ták a mám novinku...O víkendu jsem si chtěl udělat výlet na Slovensko. Cca 400km tam i zpět. Dojel jsem do Bešeňové a pohodka.. Večer sednu do auta, nastartuju a nechám to běžet a snědl jsem si bagetu. Rozjedu se a začlo blikat žhavení a na Maxidotu Porucha motoru do dílny...Tak jsem jel v noci na nouzák 200km...Děs

Doma po zapojení diag mi vyběhly 4 chyby.

3 co se týkaly té klapky (visí otevřena,visí zavřena,nevěrohodný signal)
a poslední chyba a ta nejhlavnější 001027 - ventil zpětného vedení plynů(N18)- chybná funkce. Takže pokud to dobře chápu, odešel EGR s elektromagnetickým ovládáním,...

Takže si mám k novému sání přikoupit i ten nový EGR?

Už mě to auto začíná srat :D Koupil jsem si naschvál 2010 CR, prý už je vychytaný..A ejhle..