Modrý kouř po rozjetí?

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Bargoner
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 09 črc 2015, 16:20
Odpovědi: 0

Modrý kouř po rozjetí?

Příspěvek od Bargoner »

Zdravím, vím že zde je forum ohledně naftových motorů. Ale určitě zde bude několik šikovných mechaniků, kteří by věděli poradit ohledně benzínu.

Po zastavení třeba na semaforu, stání dejme tomu 1 min a poté rozjezd tak je vidět za autem trochu modrého kouře. Jinak za jízdy nekouří vůbec, ani při prudkém přidání plynu, ani při rychlém rozjezdu. Jen při tom delším stání s nastartovaným motorem a poté rozjezd.
Auto: BMW E60 545i
Auto mám čerstvě, tak nevím zda je to normální nebo ne. Měl jsem vždy diesel až teď jsem přešel na benzín.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

modrý kouř=olej
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Bargoner
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 09 črc 2015, 16:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bargoner »

Jasný a na co se zaměřit by jsi nevěděl? Je to vážná závada a může se něco posrat úplně nebo jak?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

buď gufera u vodítek ventilů nebo ko kroužky na pístech každopádně na tomto motoru to nějaká korunka bude s tím počítej...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 289
Registrován: 06 úno 2016, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od TANN3R »

Na 100% gufera na ventilech, klasika u N62. Dají se udělat i bez motoru ven, ale záleží, kolik máš najeto. Pokud přes 250tis a chceš si auto nechat delší dobu, lepší je motor ven a přetěsnit komplet i s vodní trubkou mezi hlavama.

Pokud budeš dělat gufera na autě, tak počítej za gufera, přetěsnění ventildeklů, malejch prs a nejlíp ještě těsnění pod altíkem s prací kolem 20tis.

K tomu, jestli se něco posere, když to tak necháš. Hodně lidí s tím jezdí dlouho, a problémy s tím nějak nejsou, ale katům to určitě neprospívá a taky 45i má ještě sekundární okruh vhánění vzduchu do výfuku a ten se zasere totálně karbonem a je problém to zprůchodnit. Musí se pak navrtávat ty kanály v hlavě a na to musí motor ven. Ten sekundární vzduch je tam jen kvůli emisím na studeném motoru, ale když nefunguje, hází chybu do řj a je problém na stk..
Bargoner
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 09 črc 2015, 16:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bargoner »

Jasný díky, rovnou by se dala udělat vyměna toho O-Kroužku né? Který je prý hodně kazivý a taky se musí kvůli tomu vyndat motor. Bylo by to alespoň vše zajednou a měl bych klid.
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 289
Registrován: 06 úno 2016, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od TANN3R »

O kroužkem myslíš asi tu vodní trubku mezi hlavama, jak sem psal.. A ano, origo vyměnit na autě nejde, jedině rozříznout a vyměnit za teleskopickou. Tam je pak otázka, co tohle alternativní řešení vydrží.

Jak sem psal, rozhodl bych se podle toho, kolik máš najeto a jak dlouho si ho chceš nechat. V podstatě, když se přetěsní ventildekle, gufera na ventilech a vymění oba napínáky řetězu, nemá se tam už krom té vodní trubky co posrat. Když to chceš naopak udělat pořádně, s motorem venku, tak je třeba promyslet, jestli neudělat rovnou rozvody, což zas nejde bez sundání hlav. Když sundáš hlavy, tak je zas bez kontroly a srovnání zpět dávat nebudeš. Většinou je třeba udělat na nich sedla.. Pak si už zas cenou jinde.
Odpovědět

Zpět na „BMW“