Zdravím, vím že zde je forum ohledně naftových motorů. Ale určitě zde bude několik šikovných mechaniků, kteří by věděli poradit ohledně benzínu.
Po zastavení třeba na semaforu, stání dejme tomu 1 min a poté rozjezd tak je vidět za autem trochu modrého kouře. Jinak za jízdy nekouří vůbec, ani při prudkém přidání plynu, ani při rychlém rozjezdu. Jen při tom delším stání s nastartovaným motorem a poté rozjezd.
Auto: BMW E60 545i
Auto mám čerstvě, tak nevím zda je to normální nebo ne. Měl jsem vždy diesel až teď jsem přešel na benzín.
Modrý kouř po rozjetí?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
buď gufera u vodítek ventilů nebo ko kroužky na pístech každopádně na tomto motoru to nějaká korunka bude s tím počítej...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Na 100% gufera na ventilech, klasika u N62. Dají se udělat i bez motoru ven, ale záleží, kolik máš najeto. Pokud přes 250tis a chceš si auto nechat delší dobu, lepší je motor ven a přetěsnit komplet i s vodní trubkou mezi hlavama.
Pokud budeš dělat gufera na autě, tak počítej za gufera, přetěsnění ventildeklů, malejch prs a nejlíp ještě těsnění pod altíkem s prací kolem 20tis.
K tomu, jestli se něco posere, když to tak necháš. Hodně lidí s tím jezdí dlouho, a problémy s tím nějak nejsou, ale katům to určitě neprospívá a taky 45i má ještě sekundární okruh vhánění vzduchu do výfuku a ten se zasere totálně karbonem a je problém to zprůchodnit. Musí se pak navrtávat ty kanály v hlavě a na to musí motor ven. Ten sekundární vzduch je tam jen kvůli emisím na studeném motoru, ale když nefunguje, hází chybu do řj a je problém na stk..
Pokud budeš dělat gufera na autě, tak počítej za gufera, přetěsnění ventildeklů, malejch prs a nejlíp ještě těsnění pod altíkem s prací kolem 20tis.
K tomu, jestli se něco posere, když to tak necháš. Hodně lidí s tím jezdí dlouho, a problémy s tím nějak nejsou, ale katům to určitě neprospívá a taky 45i má ještě sekundární okruh vhánění vzduchu do výfuku a ten se zasere totálně karbonem a je problém to zprůchodnit. Musí se pak navrtávat ty kanály v hlavě a na to musí motor ven. Ten sekundární vzduch je tam jen kvůli emisím na studeném motoru, ale když nefunguje, hází chybu do řj a je problém na stk..
O kroužkem myslíš asi tu vodní trubku mezi hlavama, jak sem psal.. A ano, origo vyměnit na autě nejde, jedině rozříznout a vyměnit za teleskopickou. Tam je pak otázka, co tohle alternativní řešení vydrží.
Jak sem psal, rozhodl bych se podle toho, kolik máš najeto a jak dlouho si ho chceš nechat. V podstatě, když se přetěsní ventildekle, gufera na ventilech a vymění oba napínáky řetězu, nemá se tam už krom té vodní trubky co posrat. Když to chceš naopak udělat pořádně, s motorem venku, tak je třeba promyslet, jestli neudělat rovnou rozvody, což zas nejde bez sundání hlav. Když sundáš hlavy, tak je zas bez kontroly a srovnání zpět dávat nebudeš. Většinou je třeba udělat na nich sedla.. Pak si už zas cenou jinde.
Jak sem psal, rozhodl bych se podle toho, kolik máš najeto a jak dlouho si ho chceš nechat. V podstatě, když se přetěsní ventildekle, gufera na ventilech a vymění oba napínáky řetězu, nemá se tam už krom té vodní trubky co posrat. Když to chceš naopak udělat pořádně, s motorem venku, tak je třeba promyslet, jestli neudělat rovnou rozvody, což zas nejde bez sundání hlav. Když sundáš hlavy, tak je zas bez kontroly a srovnání zpět dávat nebudeš. Většinou je třeba udělat na nich sedla.. Pak si už zas cenou jinde.