Audi 4,2 tdi nejde nastartovat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

majokx
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 31 pro 2014, 15:14

Audi 4,2 tdi nejde nastartovat

Příspěvek od majokx »

AUDI A8 4,2TDI 240KW BVN
stala sa mi taka vec normalne som odparkoval auto na druhy den sadnem do auta a nic nenastartuje toci toci a nic. bolo to napichnute na VCDS pise tieto chyby

Addresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování
Objednací číslo řídící jednoky: 4E1 910 409 A HW: 4E1 907 409
Systém a/nebo verze: 4.2L V8TDI G000AGMŞ0070
Kódování: 0011773
Číslo dílny: WSC 01881 202 93212
VCID: 224C61C2FD51035299-8076
1 nalezena chyba:

005715 - prectete pamet zavad v ridici jednotce ABS
P1653 - 002 -
info o závadě:
Stav závad: 01100010
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 3
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 275862 km
Indikace času: 0
Datum: 2016.11.11
Čas: 00:45:49

info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 3.9 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 0.4 %
Napětí: 12.01 V
Provozní stav: 00101000
Kroutící moment: 471.9 Nm


Addresa 03: ABS brzdy Labely: User\4E0-910-517.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 4E0 910 517 B HW: 4E0 614 517 BC
Systém a/nebo verze: ESP 5.7 allrad H44 0510
Kódování: 0008557
Číslo dílny: WSC 02313 000 00000
VCID: 224C61C2FD51035299-8076
1 nalezena chyba:

01826 - snimac uhlu rizeni - napajeci napeti svorka 30 (G85)
000 - -


nemam taky pocit ze koli tejto chybe by nemalo auto nastartovat preto sa radsej pytam je to tak ze by to nechytilo ?
v meranych hodnotach ukazuje ze je na svorke 30 (11,97 V )
este jedna otazka da sa snimac uhlu kontrolovat aj ked neni auto nastartovane ? lebo co som pozeral v meranych hodnotach G85 stale je tam hodnota -2,5 ked tocim volantom
za odpoved vopred dakujem
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

chybu mas mozno kvoli podpatiu pri starte ;)

inak s tymto len ku odbonikom..to nie je felicia. to ze nestartuje moze mat vela pricin :(..od imma, bezpecnosti az po mechaniku
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
majokx
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 31 pro 2014, 15:14

Příspěvek od majokx »

este jedna vec v aute bola uz slaba bateria je uz vymenena za novu robilo to aj pred vymenou aj po vymene
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vyjed všechny závady a pomaž je pak je vyjed znova

zkus všechny akční členy pak zas pamět závad

najdi blok měřených hodnot tlak paliva když točíš mělo by tam být 380 atm je?
majokx
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 31 pro 2014, 15:14

Příspěvek od majokx »

Nikde ten tlak paliva nemôžem nájsť tiež som myslel na to ci tam vôbec je tlak v raili lenže neviem v ktorej skupine hľadať
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ve které skupině hledat ti neporadím ale je tam OOO
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

je tam ;) hladaj. ak nevies tak to niekam zanes kde vedia
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 861
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Čidlo tlaku paliva na railu.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Čert píše:Čidlo tlaku paliva na railu.
musí ti dát OO a dál,
Uživatelský avatar
SCULLY
Přispěvovatel
Příspěvky: 444
Registrován: 08 lis 2006, 17:08
Bydliště: Kladno

Příspěvek od SCULLY »

Tak mám stejný problém, akorát že chcípla za jízdy. 4,2 TDi byla v teplé garáži najela cca 20km a poté zdechla.
Na VAGu ty samé závady, akorát v motoru byla ještě chyba snímače 012295 (G40) snímač vačky, kliky ale to jde smazat a stále nenaskočí.
Jako když tam nejde nafta, kolikrát by i chtěla ale zakucká a nic. Z filtru nafta jde. Ještě zkouknu ty tlaky na Railu. Že by některý vstřik ?

Napadá někoho něco, klidně to někam zavezu kdo umí 8)
Uživatelský avatar
SCULLY
Přispěvovatel
Příspěvky: 444
Registrován: 08 lis 2006, 17:08
Bydliště: Kladno

Příspěvek od SCULLY »

Tak čidlo vačky vyměněno ale auto pořád nestartuje. Zkontroluji kabeláž ale myslím ze bude problém jinde.
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Řemen na čerpadlo tam máš?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Příspěvek od Kendys_TDI »

Ta vyčtená chyba nemůže mít na start vliv, pokud jsem pochopil zkušenosti ostatních, kteří tuto závadu už řešili. Kalibrovali to normálně tak, že se museli autem rozjet a zatočit atd. takže nic o problémech se startem.
Kamoši měli podobný problém, ale u nižšího V6 obsahu (zkrátka to zdechlo a konec) první z nich měl vyzkratovanej 1x vstřikovač, takže chytrý systém odpojil zbylé vstřikovače, takže nedojel ani do servisu a druhému kleklo bez varování z ničeho nic vstřikovací čerpadlo. Víc netuším. Ještě mě napadá, neměnili ti palivovej filtr? Mě (sice u 1.9 z roku nebreč) takhle "mechanik" zasadil blbě palivovej filtr, strhal hadic kolik tam bylo, na hadičky dal starý sponky a vůbec asi neřešil nějaký těsnění nový atd.
A imobilizér zhasne, když zapneš zapalování ?
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
Uživatelský avatar
SCULLY
Přispěvovatel
Příspěvky: 444
Registrován: 08 lis 2006, 17:08
Bydliště: Kladno

Příspěvek od SCULLY »

JJ řemen na čerpadle tam je. :(
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Třeba je to blbost protože nevim jak ŘJ reaguje na odpojený vstřikovač ale zkusit postupně po jednom odpojovat(elektricky)vstřikovače a startovat?
Pokud by to byl vadný vstřik a ŘJ neodpojí zbytek,tak by měl motor naskočit.
Ale nevim.Jen tak střílim od boku tak mě kdyžtak nekamenujte ;)
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“