Audi 4,2 tdi nejde nastartovat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

No a v druhé řídící jednotce motoru není žádná chyba? Má to dvě motorovky master-slave...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
SCULLY
Přispěvovatel
Příspěvky: 444
Registrován: 08 lis 2006, 17:08
Bydliště: Kladno

Příspěvek od SCULLY »

Tak jsem proměřil všechny vstřikovače a ukazují stejnou hodnotu odporu. Všech osm vstřiků. Ale že to hodí hned chybu G40 cidla vačky(kliky) .

Baterka je taky na tom bídně, je tam 100aH a je hned vymlácená to ji mám celou noc na nabíječce.
Uživatelský avatar
SCULLY
Přispěvovatel
Příspěvky: 444
Registrován: 08 lis 2006, 17:08
Bydliště: Kladno

Příspěvek od SCULLY »

Vidím obě jednotky a vypadají v pořádku.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Hodí to chybu bez točení, nebo až zastartuješ?
Pokud až zastartuješ, tak bych to viděl na prasklý řetěz...Změřit kompresi...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
SCULLY
Přispěvovatel
Příspěvky: 444
Registrován: 08 lis 2006, 17:08
Bydliště: Kladno

Příspěvek od SCULLY »

Až po zastartování .

Myslíš že by prasknul ? To by dělalo nějaké zvuky ?

:o
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Nemusí... prostě zdechne...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
SCULLY
Přispěvovatel
Příspěvky: 444
Registrován: 08 lis 2006, 17:08
Bydliště: Kladno

Příspěvek od SCULLY »

No ona prostě zdechla :x

Koukal jsem meli by tam být asi 4 řetízky, a motor musí ven? To je na Nový rok zase vomrd. Zítra změřím tlaky , díky za nakopnutí ;)
Uživatelský avatar
SCULLY
Přispěvovatel
Příspěvky: 444
Registrován: 08 lis 2006, 17:08
Bydliště: Kladno

Příspěvek od SCULLY »

Tak obě hlavy se točí :roll: řetízek tam asi bude vcajku. a když povolim naftové trubičky tak nafta cáká jak o závod.
Že by ty vstřiky ? Když jsemje měřil ohmicky, měli stejné hodnoty
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

A tu kompresi jsi meril?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
SCULLY
Přispěvovatel
Příspěvky: 444
Registrován: 08 lis 2006, 17:08
Bydliště: Kladno

Příspěvek od SCULLY »

Na dvou valcich je slabsi zrovna u snimace vacky.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Co to je slabší? Vidiš, že se točí všechny vačky? Pokud ecu nemá signál polohy vačky, tak neotevře vstřiky. Je možnost, že po odpojení a a zápisu "zkrat na kostru" pojede v nouzi na snímač kliky, ale netuším, zda u 4.2tdi... u 2.0tdi CR to tak je.

Jinde chybu nehledej. Dokud nebude snímač vačky cajk, tak se nehneš.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“